Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-24@22:50:13 GMT

‌پیش‌بینی برداشت ۲۰ هزار تن گندم از مزارع اندیکا

تاریخ انتشار: ۱۵ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۷۳۷۱۰

‌پیش‌بینی برداشت ۲۰ هزار تن گندم از مزارع اندیکا

ایسنا/خوزستان مدیر اداره جهاد کشاورزی اندیکا با اشاره به آغاز برداشت گندم از مزارع این شهرستان از ‌پیش‌بینی برداشت ۲۰ هزار تن گندم از مزارع اندیکا خبر داد.

مراد امامی در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به‌ روند برداشت گندم در اندیکا اظهار کرد: برداشت گندم از مزارع دیم و آبی اندیکا آغاز شده و کشاورزان در حال برداشت محصول از مزارع خود هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: ۶ کمباین بومی و ۱۵ کمباین مهاجر از استان‌های فارس، همدان و چهارمحال و بختیاری عملیات برداشت گندم در شهرستان اندیکا را انجام می‌دهند.

مدیر اداره جهاد کشاورزی اندیکا با بیان اینکه برداشت گندم در این شهرستان از اوایل خردادماه ماه آغاز می‌شود و حدود یک ماه ادامه دارد، گفت: در سال زراعی جاری حدود ۱۳ هزار هکتار از اراضی به کشت گندم اختصاص یافت. عمده ارقام کشت شده گندم در این منطقه شامل رقم محلی، کریم، مهرگان، چمران و بعضا دوروم هستند.

وی افزود: پیش‌بینی شده ۲۰ هزار تن گندم از مزارع برداشت شود. مرکز خرید گندم شهرستان در بخش آبژدان ناصرخسرو برای خرید شبانه‌روزی گندم، آماده ارائه خدمات به کشاورزان است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اقتصادی کشاورزی گندم برداشت گندم گندم از مزارع برداشت گندم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۷۳۷۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حال خوب مزارع گندم به لطف باران

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز ایلام؛ عزیزان افزود: پیش بینی می‌شود از ۶۵ هزار هکتار زمین آبی و ۹۲ هزار هکتار دیمی، ۴۰۰ هزار تن گندم تولید شود که سهم شهرستان دهلران بیش از ۲۰۰ هزار تن است.
وی اضافه کرد: با وجود بارندگی‌های سیل آسا به ویژه در این شهرستان و تخریب ۱۲۰۰ هکتار از زمین‌های کلزا و گندم، تولید در این دو بخش کاهش نداشته است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • آغاز برداشت چغندرقند از مزارع دزفول
  • برداشت گندم از مزارع شهرستان دشتی
  • حال خوب مزارع گندم به لطف باران
  • آغاز برداشت غلات از مزارع فراشبند
  • برداشت گندم از مزارع مهران
  • آغاز برداشت گندم از مزارع استان ایلام
  • آغاز برداشت گندم از مزارع شادگان
  • پیش‌بینی تولید ۶۰۰ هزار تن گندم در استان اردبیل
  • آغاز برداشت محصول باقلا از ۱۰۰ هکتار از مزارع سرپل ذهاب
  • آغاز برداشت محصول باقلا از سطح ۱۰۰ هکتار از مزارع سرپل ذهاب