Web Analytics Made Easy - Statcounter

امتحانات پایان نیمسال دوم ۹۸-۹۹ تمامی مقاطع تحصیلی دانشگاه بین‌المللی امام‌خمینی (ره) از ۲۱ تیرماه آغاز و تا ۵ مرداد ادامه دارد.

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، زمان برگزاری امتحانات پایان نیمسال دوم ۹۸-۹۹ تمامی مقاطع تحصیلی دانشگاه بین‌المللی امام‌خمینی (ره) در اطلاعیه‌ای اعلام شد.
گفتنی است، کلاس‌های تئوری تا پایان نیمسال جاری بصورت غیرحضوری و در بستر آموزش الکترونیکی برخط برگزار خواهد شد و تغییری در شیوه برگزاری کلاس‌ها تا پایان نیمسال نخواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


امتحانات پایانی نیمسال دوم ۹۹ـ۹۸ بر اساس تقویم آموزشی اعلام شده از سوی مدیریت خدمات آموزشی دانشگاه از ۲۱ تیر ماه آغاز تا ۵ مرداد ۹۹ خواهد بود.

با توجه به تلاقی آزمون کنکور کارشناسی ارشد سال ۱۳۹۹ با امتحانات روز پنجشنبه ۲ مرداد تمامی امتحانات این روز در تمامی مقاطع به روز یکشنبه ۵ مرداد سال جاری انتقال می‌یابد.

گفتنی است، امتحانات برای تمامی مقاطع تحصیلی بصورت غیرحضوری یا حضوری است که دانشجویان به میل خود و با ورود به سامانه گلستان حداکثر تا تاریخ ۲۳ خرداد ماه شیوه شرکت در امتحانات را انتخاب کنند. در صورتی که دانشجویی تا مهلت تعیین شده در سامانه گلستان، شیوه شرکت در امتحانات را مشخص نکند، بصورت خودکار برای دانشجو شیوه غیرحضوری انتخاب می‌شود. در ادامه در رابطه با نحوه شرکت دانشجویان در هر یک از شیوه‌های برگزاری امتحانات توضیح داده شده است.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: دانشگاه امام خمینی امتحانات پایان ترم کرونا ویروس آموزش مجازی پایان نیمسال تمامی مقاطع

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۷۳۷۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رییس سازمان سنجش آموزش کشور: نمرات سال گذشته کنکوری‌ها همچنان معتبر است/ انتشار کارنامه اولیه در مرداد

به گزارش صدای ایران به نقل از ایسنا،عبدالرسول پور عباس در حاشیه بازدید از جلسه برگزاری نوبت اول آزمون سراسری که در دانشگاه الزهرا (س) برگزار شد، با تاکید بر اینکه آزمون در سراسر کشور با سلامتی آغاز شد، گفت: مشکلی خاصی برای برگزاری این آزمون نداریم به جز در یکی از شهرستان‌ها که امروز سیل آمده و ارتش جمهوری اسلامی ایران نیز پای کار آمدند و داوطلبان را جابجا می‌کنند. امیدواریم در این شهرستان کار به سامان برسد.

وی در ادامه در خصوص داوطلبان دانشگاه فرهنگیان نیز تصریح کرد: ما ۵ نوبت آزمون داریم در هر ۵ نوبت دفترچه اختصاصی داوطلبان که متقاضیان دانشگاه فرهنگیان هستند را همزمان اجرا می‌کنیم به این صورت که دفترچه‌های تخصصی در ابتدا و انتهای جلسه توسط این داوطلبان پاسخ داده می‌شود.

رییس سازمان سنجش آموزش کشور خاطرنشان کرد: حدود ۶۶۰ هزار نفر در مجموع ۵ گروه آزمایشی داوطلب دانشگاه فرهنگیان هستند که همه امور پیش بینی شده است به سلامتی کنکور را پشت سر خواهیم گذاشت.

پورعباس ادامه داد: داوطلبان نوبت اول کنکور به دلیل اینکه ما اردیبهشت ماه را برای برگزاری آزمون انتخاب کردیم از آمادگی بیشتری برای آزمون برخوردار هستند و از این آمادگی استفاده می‌کنند.

وی یادآور شد: نوبت دوم آزمون سراسری تیر ماه برگزار می‌شود و نمرات کنکور سال گذشته همچنان معتبر است؛ یعنی دو آزمونی که سال گذشته برگزار شد، همچنان نمراتشان معتبر است در مقطعی که قرار است انتخاب رشته صورت بگیرد داوطلبان می‌توانند خودشان نسبت به انتخاب رشته خود اقدام کنند یا به سازمان سنجش اجازه بدهند نمره بالاتری را برای آنها لحاظ کند.

پور عباس در پایان خاطرنشان کرد: کارنامه اولیه داوطلبان نوبت اول نیمه مرداد ماه جاری اعلام می‌کنیم و همزمان چند روز بعد انتخاب رشته داوطلبان آغاز می‌شود.

دیگر خبرها

  • ۳۱ خرداد؛ آخرین فرصت ثبت درخواست نقل و انتقالات دانشجویان
  • رییس سازمان سنجش آموزش کشور: نمرات سال گذشته کنکوری‌ها همچنان معتبر است/ انتشار کارنامه اولیه در مرداد
  • انتشار کارنامه اولیه کنکور ۱۴۰۳ در مرداد
  • نتایج اولیه کنکور ۱۴۰۳ نیمه مرداد اعلام می‌شود
  • نمرات سال گذشته کنکوری‌ها همچنان معتبر است/ انتشار کارنامه اولیه در مرداد
  • نمرات کنکور سال گذشته داوطلبان همچنان معتبر است/ انتشار کارنامه اولیه در مرداد
  • مصلای امام خمینی (ره) تحویل ستاد برگزاری نمایشگاه کتاب تهران شد
  • مصلی امام خمینی (ره) تحویل ستاد برگزاری نمایشگاه کتاب تهران شد
  • غرفه‌سازی برای ناشران در فضای شبستان مراحل پایانی خود را طی می‌کند
  • تمام مدارس شهرستان یزد چهارشنبه غیرحضوری شد