Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-25@07:46:23 GMT

کار زشت جوان بروجنی در دبیرستان های دخترانه

تاریخ انتشار: ۱۵ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۷۳۷۳۳

کار زشت جوان بروجنی در دبیرستان های دخترانه

به گزارش رکنا،  به دنبال شعارنویسی گسترده در یکی از دبیرستان‌های دخترانه بروجن، پس از انجام کار اطلاعاتی و تخصصی فرد مورد نظر با هویت معلوم شناسایی و توسط نیروی انتظامی دستگیر می‌شود.

عامل شعارنویسی در دبیرستان دخترانه بروجن دستگیر شد

 بر اساس گزارشات مردمی در روزهای ابتدایی هفته جاری یک جوان وارد دبیرستان دخترانه می‌شود و برای نوشتن شعارهای عاشقانه متعددی روی دیوارها و محوطه مدرسه اقدام می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بعدازظهر روز گذشته یکی از مخاطبان خبرگزاری فیلم مربوط به شعارنویسی‌های انجام شده را برای این رسانه ارسال کرد و در کانال اطلاع‌رسانی خبرگزاری منتشر شد.

دقایقی قبل بر اساس گزارش نیروی انتظامی شهرستان بروجن این موضوع بعد از رسانه‌ای شدن به صورت ویژه در دستور کار ماموران نیروی انظتامی قرار می‌گیرد و پس از انجام کار اطلاعاتی و تخصصی فرد مورد نظر با هویت معلوم شناسایی و دستگیر می‌شود.

بر اساس این گزارش فرد مورد نظر به عمل خود اعتراف و انگیزه خود را اغفال توسط دوستان مطرح کرده است.گفتنی است پرونده در حال رسیدگی در سیستم قضایی است.

منبع: رکنا

کلیدواژه: یارانه دلار بورس کرونا کرونا در جهان رومینا اشرفی فیلم اخبار حوادث جوان اعتراف دبیرستان شناسایی حوادث چهارمحال و بختیاری در دبیرستان اخبار چهارمحال و بختیاری عکس فیلم دختر تهران فضای مجازی زلزله اینستاگرام اقتصاد شهرستان اخبار تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۷۳۷۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برخورد دو بالگرد نظامی در مالزی ۱۰ کشته برجای گذاشت+ فیلم

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از فری‌مالزیاتودی، در پی برخورد دو بالگرد نظامی نیروی دریایی مالزی هنگام تمرین نظامی در روز «نیروی دریای مالزی» همه ۱۰ سرنشین این بالگرد کشته شدند.

بنابر گزارش‌ها این حادثه در پایگاه هوایی لوموت در ایالت پراک در سواحل غربی مالزی رخ داده است.

هنوز درباره علت اصلی این حادثه گزارشی منتشر نشده، اما تصاویر منتشرشده نشان می‌دهد که یکی از بالگردها از عقب به دُم بالگرد دیگر برخورد می‌کند و پس از آن هر دو سقوط می‌کنند.

کد خبر 6085991

دیگر خبرها

  • جان باختن جوان بروجنی در اثر گازگرفتگی
  • مرگ خاموش جوان بروجنی
  • توجه به نیروی انسانی رویکرد قوه قضائیه است
  • مهار آتش سوزی در دبیرستان دخترانه اسما اهواز
  • چاقوکشی در مدرسه‌ای در منطقه ولز در انگلیس
  • رشد ۶ درصدی مصرف برق در صورت افزایش قابل توجه دما
  • مدارس سمای بافق جزء برترین‌های استان یزد با بالاترین میزان ارتقاء و رشد کیفیت
  • نیروی جوان به عنوان یک قوه پیشران ظرفیت‌های کشور را شکوفا می کند
  • انتقام‌جویی زن جوان از یک بلاگر معروف | زن جوان دستگیر شد
  • برخورد دو بالگرد نظامی در مالزی ۱۰ کشته برجای گذاشت+ فیلم