Web Analytics Made Easy - Statcounter

اتحادیه فوتبال اروپا (یوفا) به خبر احتمال برگزاری دیدارهای مرحله نهایی لیگ قهرمانان اروپا در یکی از کشورهای روسیه، آلمان یا پرتغال واکنش نشان داد. ۱۵ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۷ ورزشی فوتبال جهان نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، یوفا اعلام کرد این اتحادیه تاکنون هیچ تصمیمی درباره نحوه و زمان برگزاری دیدارهای مرحله نهایی لیگ قهرمانان اروپا نگرفته اما گزینه‌های مختلفی را در اختیار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کمیته اجرایی اتحادیه فوتبال اروپا در جلسه 17 ژوئن (28 خرداد) تصمیم نهایی را اتخاذ خواهد کرد.

پیش از این روزنامه بیلد آلمان اعلام کرد کشورهای روسیه، آلمان و پرتغال آماده میزبانی از دیدارهای تجمیعی مرحله نهایی لیگ قهرمانان اروپا با توجه به شیوع ویروس کرونا هستند.

سرویس رسانه‌ای اتحادیه فوتبال اروپا در این رابطه به خبرگزاری تاس روسیه اعلام کرد: کارگروه ویژه‌ای با حضور نمایندگان لیگ قهرمانان و باشگاه‌های شرکت‌کننده در این رقابت‌ها تشکیل شده است. هدف از این کار تصمیم‌گیری درباره نحوه و زمان برگزاری لیگ قهرمانان اروپا است که به دلیل شیوع ویروس کرونا متوقف شد. در حال حاضر گزینه‌های مختلفی وجود دارند، اما در این مرحله هنوز هیچ تصمیمی اتخاذ نشده است.

خبرگزاری فرانسه نیز اعلام کرده است کشور دریافت کننده میزبانی دیدار فینال فصل جاری لیگ قهرمانان اروپا رقابت‌های مرحله یک‌چهارم و نیمه‌نهایی را نیز برگزار خواهد کرد.

تکذیب میزبانی روسیه از مرحله نهایی لیگ قهرمانان اروپا

انتهای پیام/

R7858/P/S3,1410/CT10 واژه های کاربردی مرتبط لیگ قهرمانان اروپا اتحادیه فوتبال اروپا (یوفا)

منبع: تسنیم

کلیدواژه: لیگ قهرمانان اروپا اتحادیه فوتبال اروپا یوفا لیگ قهرمانان اروپا اتحادیه فوتبال اروپا یوفا مرحله نهایی لیگ قهرمانان اروپا اتحادیه فوتبال اروپا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۷۳۷۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صعود زودهنگام ایران به مرحله نهایی انتخابی جام جهانی

به گزارش "ورزش سه"، دیدار برگشت تیم‌های ملی فوتبال ایران و ترکمنستان از ساعت ۱۸:۳۰ امروز در حالی در ورزشگاه کوپه داغ عشق آباد برگزار شد که کیفیت نامطلوب چمن مصنوعی این ورزشگاه آسیب های زیادی روی پای بازیکنان ایرانی رقم زد.

این دیدار با برتری یک بر صفر شاگردان امیر قلعه نویی به پایان رسید. مهدی قایدی (۵+۴۵) تک گل این بازی را برای ایران زد.

اگرچه هواداران فوتبال ایران انتظار داشتند برد پرگل ایران تکرار شود اما همین پیروزی و کسب دهمین امتیاز نیز باعث شد صعود ایران به مرحله نهایی انتخابی جام جهانی ۲۰۲۶ در فیفادی فروردین ماه قطعی بشود.

تیم ملی فوتبال ایراان با کسب این پیروزی با ۱۰ امتیاز در صدر گروه E دور دوم انتخابی جام جهانی ۲۰۲۶ قرار گرفت تا صعود زودهنگام خود به دور نهایی را قطعی کند.

به این ترتیب امیر قلعه‌نویی می‌تواند در دو بازی پایانی با خیال راحت‌تری از بازیکنان جوان حاضر در اردو برای باتجربه‌ شدن نسل جدید استفاده کند.

دیگر خبرها

  • مشخص شدن قهرمانان مسابقات مینی فوتبال جام آینده سازان عقدا
  • بازی های دوستانه بلای جان سیتیزن ها
  • اولین جلسه کمیته ترافیکی روز جهانی قدس برگزار شد/ مسیر‌های خدمات دهی اتوبوس و‌تاکسی و مترو مشخص گردید 
  • الخلیفی و چفرین: باور کنید سوپرلیگ را شکست دادیم!‏
  • زمان خداحافظی مسی از فوتبال مشخص شد
  • مسی زمان خداحافظی اش از فوتبال را مشخص کرد | هر چه می خواستم به دست آوردم
  • صعود زودهنگام ایران به مرحله نهایی انتخابی جام جهانی
  • مذاکرات مثبت منچستریونایتد با یوفا برای دریافت مجوز حضور در اروپا
  • زمان نیمه نهایی لیگ والیبال تغییر کرد
  • وزیر خارجه: زمان اتخاذ تدابیر تنبیهی علیه اسرائیل رسیده است