Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-24@15:41:36 GMT

واکنش کره‌شمالی به اظهارنظر پامپئو درباره چین

تاریخ انتشار: ۱۵ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۷۳۷۷۰

واکنش کره‌شمالی به اظهارنظر پامپئو درباره چین


به گزارش تابناک، به نقل از خبرگزاری یونهاپ، کره شمالی سخنان مایک پامپئو، وزیر خارجه آمریکا درباره حفظ ارزش‌های غربی در برابر تهدیدات چین را "یاوه‌گویی" خواند.

پامپئو در مصاحبه‌ای با خبرگزاری فاکس نیوز که روز یکشنبه منتشر شد، حزب کمونیست چین را یک رژیم «خشن و اقتدارگر» خواند که قصد دارد تا نظرات و ارزش‌های غرب را از بین ببرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امروز (پنج‌شنبه) سخنگوی اداره امور بین‌الملل حزب کارگران کره شمالی با محکوم کردن سخنان پامپئو در دفاع از کشور هم‌پیمان خود، چین اظهار کرد: این اولین بار نیست که پامپئو سخنان یاوه درباره چین بر سر مساله هنگ‌کنگ، تایوان، حقوق بشر و درگیری‌های اقتصادی می‌گوید. چیزی که نباید نادیده گرفته شود این است که او به مدیریت حزب کمونیست چین درباره سوسیالیسم تهمت می‌زند.

این اولین بار است که اداره امور بین‌الملل حزب کارگران مستقیما پس از به قدرت رسیدن کیم جونگ اون، رهبر کره شمالی بیانیه‌ای منتشر می‌کند.

در این بیانیه همچنین آمده است که این گفته که تهدید چین از ایده حزب کمونیست می‌آید یاوه‌گویی است در واقع آمریکا با شرکای غربی خود همکاری می‌کند تا جهان در قرن آینده را به جهان غربی مطابق با اصول دموکراسی مورد نظر آمریکا تبدیل کند.

سخنگوی اداره امور بین‌الملل حزب کارگران در ادامه آمریکا را تهدید کرد که رویای محال از بین بردن حزب کمونیست و سوسیالیسم را کنار بگذارد.

منبع: ایسنا

منبع: تابناک

کلیدواژه: سیروس عسگری امام خمینی قیام 15 خرداد طرح شفافیت آراء بیماری کاوازاکی اردشیر مطهری کره شمالی پمپئو چین سیروس عسگری امام خمینی قیام 15 خرداد طرح شفافیت آراء بیماری کاوازاکی اردشیر مطهری حزب کمونیست کره شمالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۷۳۷۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش رهبر انقلاب به درخواست متفاوت یک کارگر از ایشان

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، در حاشیه دیدار امروز کارگران با حضرت آیت الله خامنه ای رهبر انقلاب، رهبری در واکنش به اقدام یکی از کارگران که روی چفیه نوشته بود: «انگشتر آقا» فرمودند: آن آقایی که یک چفیه بلند کرده و روی آن نوشته انگشتر اگر انگشتر می‌خواهد بیاید بگیرد.

۲۷۲۱۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899066

دیگر خبرها

  • بایدن لایحه کمک به اوکراین و رژیم صهیونیستی را امضا کرد
  • آمریکا بر جنایت های اسرائیل در غزه سرپوش می گذارد 
  • واکنش رهبر انقلاب به درخواست متفاوت یک کارگر از ایشان
  • نرخ بیکاری خراسان شمالی روند کاهشی دارد
  • واکنش آمریکا به ادعای مذاکرات مستقیم با ایران/ اعلام تحریم های جدید آمریکا علیه ایران/ سفر هیات اقتصادی کره شمالی به ایران/ تصویب بسته کمک به اوکراین، اسرائیل و تایوان در سنای آمریکا
  • نظر ۶ استاد روابط بین‌الملل درباره اقدام ایران علیه اسرائیل
  • نانسی پلوسی: نتانیاهو مانع صلح است و باید استعفا کند
  • ترامپ: با بایدن، صلح در خاورمیانه وجود نخواهد داشت
  • تجمع در دانشگاه‌های آمریکا در حمایت از غزه
  • واکنش انگلیس به پرتاب موشک بالستیک در کره شمالی