Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اتاق خبر»
2024-04-25@02:24:16 GMT

فعالیت مرزی ایران و ترکیه از سر گرفته شد

تاریخ انتشار: ۱۵ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۷۳۸۰۲

فعالیت مرزی ایران و ترکیه از سر گرفته شد

 

به گزارش اتاق خبر، به نقل از خبرگزاری مهر، سید روح اله لطیفی اظهار داشت: پس از پیگیری‌های مستمر مقامات کشورمان با مسئولان ترکیه به ویژه گفتگوی رؤسای جمهور دو کشور، از صبح امروز فعالیت مرز بازرگان به حالت عادی بر گشت.

سخنگوی گمرک ایران افزود: از ساعت ۱۰:۳۰ دقیقه صبح امروز، با اجرای پروتکل‌های بهداشتی، کامیون‌های ایرانی و ترکیه‌ای برای تعاملات تجاری از مرزهای دو کشور، اجازه تردد پیدا کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار داشت: همزمان با بازگشایی مرز بازرگان، ملاقات مرزی بین مدیران گمرک بازرگان و گوربلاغ ترکیه برای اجرای دقیق پروتکل‌های بهداشتی و سرعت بخشی برای عبور محموله‌های تجاری برگزار می‌شود.

گفتنی است، از سوم اسفندماه مرزهای ترکیه به روی کامیون‌های ایرانی برای ورود به خاک این کشور به دلیل ممانعت از شیوع بیماری کووید ۱۹ ممنوع بوده است.

انتهای پیام/

منبع: اتاق خبر

کلیدواژه: گمرک ایران ویروس کرونا مرز بازرگان ترکیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.otaghnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اتاق خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۷۳۸۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رشد ۱۰ درصدی مبادلات مرزی محصولات کشاورزی از سیستان و بلوچستان


غلامحسین تیموری مدیر حفظ نباتات سازمان جهادکشاورزی سیستان و بلوچستان گفت: از ابتدای سال تاکنون بالغ بر ۸۴ هزار و ۵۳۹ تن محصولات کشاورزی با نظارت هفت مرکز قرنطینه گیاهی مستقر در مرزهای رسمی استان شامل مرز میلک، پیشین، میرجاوه، گمشاد، چابهار، ریمدان، زاهدان مبادله شده است که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۱۰ درصد رشد داشته است.

غلامحسین تیموری اظهار کرد: از مجموع مبادلات مرزی محصولات بخش کشاورزی، واردات۳۹ هزار و ۲۲۵ تن کالاهای شامل برنج ، موز و کنجد و بیش‌از ۴۴ هزار و ۱۹۸ تن صادرات محصولات کشاورزی عمدتا شامل انواع خرما،گوجه فرنگی، هندوانه و سیب درختی و سایر خشکبار است.

وی کل ترانزیت محصولات کشاورزی در یک ماه اول سال که از مرزهای رسمی انجام شده را ۱۱۱۶ تن اعلام کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • رشد ۱۰ درصدی مبادلات مرزی محصولات کشاورزی از سیستان و بلوچستان
  • گسترش همکاری مرزبانان ایران و کویت در مرزهای مشترک دریایی
  • توقیف محموله صادراتی رژیم صهیونیستی در مرز بازرگان
  • تاکید بر تقویت همکاری مرزبانان ایران و کویت در مرزهای مشترک دریایی
  • ورود ماشین‌ های ایرانی به آذربایجان محدود شد/​ مرزهای مسافری هنوز بسته است
  • ارتقای سیاست تجاری ایران و پاکستان چگونه ممکن است؟
  • وجود برخی مشکلات و مسائل موجود در مرز پرویزخان
  • پایانه‌های مرزی و افزایش پرواز‌ها میان ایران و پاکستان توسعه می یابد
  • امضای ۸ سند همکاری بین دو کشور ایران - پاکستان
  • امنیت در مرزهای ایران اسلامی حاکم است