Web Analytics Made Easy - Statcounter

مارسلو از تجربیات خود در رئال مادرید می گوید.

طرفداری - مارسلو سال ها است که در رئال مادرید حضور دارد و به یکی از بهترین بازیکنان تاریخ کهکشانی ها تبدیل شده است. مدافع رئال مادرید، از تجربیات خود در مادرید می گوید.

به گزارش Real Madrid TV، مارسلو درباره قهرمانی هایش با رئال مادرید بیان داشت:

مهم ترین موضوع درباره رئال مادرید این است که ما وقتی قهرمان می شویم، بیخیال نمی شویم و نمی گذاریم که این قهرمانی، عطش ما را از بین ببرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ما همیشه به فکر قهرمانی های بیشتر هستیم، حتی وقتی 3 بار پشت سر هم قهرمان شدیم. وقتی من به مادرید آمدم، رئال مادرید به من آموخت که تا پایان تلاش کنم و بجنگم. وقتی ما فکر می کنیم که برنده تمام عناوین شدیم، دوباره خواهان پیروزی و قهرمانی هستیم. این طرز فکر ما در رئال مادرید است.

رئال مادرید برای فتح تمام عناوین بازی می کند

مارسلو درباره عملکرد رئال مادرید در فینال ها گفت:

رئال مادرید در فینال ها پیشرفت می کند. ما در چنین بازی هایی ذهنیت خاضی داریم و می بینیم که هم تیمی های مان با تمام وجود بازی می کنند و مربی هم تمام تلاشش را می کند. پس تو هم باید با نهایت تلاش بجنگی. انگیزه باعث می شود که در فینال احساس خوبی به ما دست دهد و وقتی در فینال هستیم، باید برنده آن شویم.ما برای تمام عناوین بازی می کنیم و تلاش می کنیم تا برنده تمام جام های ممکن شویم.

  بیشتر بخوانید: مارسلو: بعد از مدت ها دوری از توپ و میادین، کمی حس خود را از دست می دهید مورینتس: کیلور ناواس باید در رده اسطوره های رئال مادرید قرار بگیرد

منبع: طرفداری

کلیدواژه: رئال مادرید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۷۳۸۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمجید فلورنتینو پرز از تونی کروس: او برای بازی در رئال مادرید متولد شده است

از دید رئیس رئال مادرید هافبک آلمانی برای بازی در این تیم متولد شده است.

طرفداری | فلورنتینو پرز، رئیس باشگاه رئال مادرید از هافبک آلمانی تیمش تعریف و تمجید کرده است.

تونی کروس از سال 2014 عضو رئال مادرید است و در این مدت به یکی از مهم ترین بازیکنان این تیم تبدیل شده است. او به همراه رئال مادرید 4 بار قهرمان لیگ قهرمانان اروپا شده است و در مجموع با رئال مادرید 20 جام ارزشمند کسب کرده است. هافبک آلمانی لوس بلانکوس تاکنون در 459 بازی برای رئال مادرید به میدان رفته و آمار 28 گل و 96 پاس گل را به نام خودش به ثبت رسانده است. درخشش کروس در طول یک دهه حضورش در رئال مادرید، تمجید ریاست این باشگاه اسپانیایی را در پی داشته است.

تونی کروس یکی از آن بازیکنانی است که برای بازی در رئال مادرید متولد شده است.

از دست ندهید ????????????????????????

افتضاح تاریخی و رکورد بی‌سابقه چلسی در لیگ برتر دل هوادار کودک چلسی شکست؛ قرار بود بجنگید! سرمربی پاری سن ژرمن قول چهارگانه داد! حمایت امیر جعفری از سیدحسین حسینی + عکس

دیگر خبرها

  • نشانه‌گیری اتفاقی اما بسیار دقیق فران تورس در پایان ال‌کلاسیکو / فیلم
  • صعود بایرن مونیخ به فینال لیگ قهرمانان اروپا با غلبه بر رئال مادرید در ضربات پنالتی (2012/4/25) / فیلم
  • کپا آریزابالاگا به چارچوب دروازه رئال مادرید برمی‌گردد
  • با 123 بازی کمتر از دیوید بکام؛ جود بلینگام گلزن‌ترین انگلیسی تاریخ رئال مادرید شد!
  • تمجید فلورنتینو پرز از تونی کروس: او برای بازی در رئال مادرید متولد شده است
  • ام باپه شماره 9 جدید رئال مادرید
  • انتظاری:آلومینیم حریف چغری برای پرسپولیس است/ وقتی استقلالی‌ها صدرنشین هستند چطور می‌گویند نمی‌خواهند قهرمان شویم؟
  • دو تمدید فوری که رئال مادرید می‌خواهد
  • چرا باید برای کارلو آنچلوتی احترام قائل شویم؟
  • جانشین خولیو ولاسکو با باشگاهش تمدید کرد