Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- نیویورک تایمز گزارش داد پلیس در همه کشور‌ها قرار است از آزادی بیان دفاع کند نه اینکه آن را سرکوب کند.
به گزارش خبرگزاری آریا، در پایگاه اینترنتی روزنامه نیویورک تایمز آمده است: زمانی که جورج فلوید زیر فشار زانوی افسر پلیس شهر مینیاپولیس کشته شد، خشونت پلیس که برای نسل ها، آمریکا را درگیر کرده به عامل اعتراض مردم آمریکا تبدیل شد که خواستار تحقق آرمان بنیادی این کشور برای ترویج زندگی، آزادی و خوشبختی هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


اما هر زمان که مردم آمریکا برای تحقق اساسی‌ترین حق خود به عنوان شهروند وارد خیابان‌ها شده اند، با بی توجهی بیشتر به این حقوق از جانب کسانی روبرو شدند که قرار است حامی حقوق مردم باشند.
اغلب مواقع، پلیس در مواجهه با اعتراضات مسالمت آمیز علیه خشونت پلیس، دست به خشونت بیشتری علیه معترضان، خبرنگاران و ناظران زده است.
در چند شهر، مقامات محلی متوجه شدند که چه چیزی در معرض خطر است و پاسخ آن‌ها می‌تواند سرلوحه کشور قرار گیرد. در هاوستون، آرت آسودو، رئیس پلیس شهر به معترضان گفت: «ما به عنوان یک اداره در کنار همه اعضای این اجتماع می‌ایستیم. ما این کار را تا زمانی انجام می‌دهیم که دیگر نای ایستادن نداشته باشیم.»

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: پلیس آزادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۷۳۸۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چین: آمریکا نباید خود را بالاتر از همه بداند

وانگ یی، وزیر امور خارجه چین تاکید کرد که هر کشور عضو سازمان ملل می‌داند که تصمیمات شورای امنیت بر اساس منشور ملل متحد برای همه کشور‌ها الزام آور است.

براساس گزارش ریا نووستی، وانگ یی در یک کنفرانس مطبوعاتی مشترک پس از دیدار با همتای اندونزیایی خود گفت: ما امیدواریم که آمریکا خود را بالاتر از دیگران تلقی نکند و با دقت به صدای جامعه بین المللی گوش دهد.

به گفته وی، در سازمان ملل متحد هیچ استثنایی در مورد رعایت قوانین بین‌المللی از جمله قوانین شورای امنیت وجود ندارد و آمریکا امتیازات ویژه ندارد.

او افزود: ما امیدواریم که آمریکا عادات قدیمی خود را تغییر دهد و خود را بالاتر از دیگران قرار ندهد. با عضویت در سازمان ملل و همکاری با سایر کشور‌های عضو، باید به تعهدات بین المللی خود عمل کند. واشنگتن باید از قطعنامه ۲۷۲۸ حمایت کند و به دنبال آتش بس همه جانبه در نوار غزه در اسرع وقت باشد. نجات مردم فلسطین از مصیبت آنها هنوز ممکن است. 

در ۲۵ مارس، شورای امنیت سازمان ملل قطعنامه ۲۷۲۸ را تصویب کرد که در آن خواستار آتش بس فوری در ماه رمضان شد تا منجر به  آتش بس دائمی و پایدار و رفع همه موانع بر سر راه ارائه کمک‌های بشردوستانه در مقیاس بزرگ شود. اما رژیم صهیونیستی با تکیه بر حمایت آمریکا و غرب هنوز این قطعنامه را اجرا نکرد.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل بین‌الملل

دیگر خبرها

  • راهپیمایی نمازگزاران جمعه در پیشوا در حمایت از مردم غزه و عملیات وعده صادق + فیلم
  • راهپیمایی نمازگزاران جمعه قم در حمایت از عملیات وعده صادق
  • حمایت نمازگزاران جمعه قم از عملیات «وعده صادق»
  • خشم مردم انگلیس از تداوم ارسال سلاح به رژیم صهیونیستی
  • چین: آمریکا نباید خود را بالاتر از همه بداند
  • (تصاویر) از اهتزاز پرچم حزب‌الله تا آتش زدن پرچم آمریکا در قلب ایالات متحده
  • مردم آمریکا در حمایت از غزه ورودی فرودگاه شیکاگو را مسدود کردند + فیلم
  • مردم آمریکا در حمایت از غزه ورودی فرودگاه شیکاگو را مسدود کردند+ فیلم
  • مردم آمریکا در حمایت از غزه ورودی فرودگاه شیکاگو را مسدود کردند
  • تشدید رفتار خشونت‌آمیز