Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-19@04:25:01 GMT

ایران موافق بازی در اربعین حسینی با هنگ کنگ ؟

تاریخ انتشار: ۱۵ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۷۳۸۶۶

ایران موافق بازی در اربعین حسینی با هنگ کنگ ؟

به احتمال فراوان دیدار معوقه تیم های ایران و هنگ کنگ به روز اربعین موکول خواهد شد.

به گزارش "ورزش سه " منابع غیر رسمی اعلام نمودند که فیفا با هماهنگی  کنفدراسیون فوتبال آسیا درنظر دارد دیدارهای معوقه فروردین و خرداد تیم ها در مقدماتی جام جهانی و جام ملتهای آسیا را برنامه ریزی کند که بر اساس آن پیش بینی برگزاری بازی ایران با هنگ کنگ  در تاریخ 17مهر در تهران را کرده است و به احتمال قریب به یقین به صورت رسمی در روزهای آینده اعلام خواهد شد .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این برنامه ریزی و پیش بینی بازی تیم ملی ایران با هنگ کنگ  که مصادف با اربعین حسینی سالار شهیدان است و قطعا ایران موافق برگزاری بازی در این روز نخواهد بود قبلا در اواسط فروردین توسط ورزش سه بر اساس اخبار  منابع نزدیک به کنفدراسیون فوتبال آسیا رسانه ای شده بود.علی ایحال توصیه می گردد قبل از اعلام رسمی برنامه مسابقات فدراسیون فوتبال  درخواست جابجایی آن را به دو روز قبل و روز  سه شنبه بدهد.با جابجایی آن از روز پنج شنبه به سه شنبه 15مهر شرایط بهتر برای ریکاوری و سفر به کامبوج و برگزاری بازی برگشت با این تیم در روز 22مهر نیز فراهم خواهد بود،ضمن اینکه یک هفته از بازی احتمالی نمایندگان ایران در مرحله حذفی لیگ قهرمانان باشگاه های آسیا در تاریخ 8مهر گذشته و فرصت برای آماده شدن برای دیدار با هنگ کنگ در تهران فراهم است.


در گذشته تیم ملی ایران در مقدماتی جام جهانی روسیه در روز تاسوعا در تهران به مصاف کره جنوبی رفته بود و یک بر صفر پیروز شد،ضمن این که بعدها دیدار ایران با ازبکستان در تهران که مصادف با ایام لیالی قدر و شهادت مولی الموحدین بود با رایزنی و مکاتبات مسؤلین فدراسیون  جابجا شد .با عنایت به اهمیت این روز خاص  انتظار می رود قبل از هر تصمیم و ابلاغی از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا برای دیدار ایران و هنگ کنگ قدراسیون فوتبال رایزنی خود را برای جابجایی زمان آن آغاز کند.

تیم ملی ایران

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: تیم ملی ایران هنگ کنگ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۷۳۸۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دوری یک ماهه مدافع تراکتور از میادین فوتبال

مدافع تیم فوتبال تراکتور حداقل یک ماه از میادین فوتبال دور خواهد بود. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، سیدمحمد حسینی مدافع تیم فوتبال تراکتور در بازی برابر ذوب‌آهن از ناحیه همسترینگ آسیب دید، مصدومیتی که منجر به دوری او از میادین خواهد شد.

خمس از تراکتور جدا شد

 

این مصدومیت باعث می‌شود تا حسینی حداقل یک ماه از میادین فوتبال دور باشد. با این آسیب‌دیدگی حسینی حداقل بازی با نساجی، ذوب‌آهن، استقلال و فولاد را از دست خواهد داد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • سومین همایش بین‌المللی معرفت و رسالت حسینی آغاز شد
  • اولین جلسه ستاد مردمی اربعین حسینی ویژه اتباع
  • ترکیب الهلال برای رسیدن به ستاره پنجم آسیا
  • «اولسان هیوندای» نیمی از مسیر فینال آسیا را رفت
  • رونمایی از مجموعه مقالات همایش بین‌المللی آثار جهانی فرهنگ و شعائر حسینی در کربلا،فردا
  • رونمایی از مجموعه مقالات همایش بین‌المللی آثار جهانی فرهنگ و شعائر حسینی در کربلا
  • شهرداری موافق تلفیق منوریل و خط ۲ مترو قم است
  • همایش بین‌المللی معرفت و رسالت حسینی در کربلا برگزار می‌شود
  • دوری یک ماهه مدافع تراکتور از میادین فوتبال
  • فرمول قهرمانی در لیگ برتر فوتبال اعلام شد