Web Analytics Made Easy - Statcounter

بر اساس اعلام مقامات بهداشتی افغانستان تاکنون 18 هزار و 54 نفر به ویروس کرونا مبتلا شده و 300 تن نیز بر اثر بیماری کووید 19 جان خود را از دست داده‌اند.

به گزارش خبرنگار سایت افغانستان خبرگزاری فارس، وزارت بهداشت افغانستان اعلام کرد در بیست‌وچهار ساعت گذشته 787 مورد مثبت ویروس کرونا در ولایات مختلف این کشور به ثبت رسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به این ترتیب، شمار مبتلایان به ویروس کرونا در افغانستان به 18 هزار و 54 نفر افزایش یافت. کابل، هرات، بلخ، ننگرهار، قندهار و پکتیا بیشترین افراد مبتلا به کرونا را دارند.

براساس اعلام مقامات دولت افغانستان، در بیست‌وچهار ساعت گذشته، 63 فرد مبتلا به کرونا بهبود یافته و شمار بهبودیافتگان به یک‌هزار و 585 نفر رسیده است.

همچنین در بیست‌وچهار ساعت گذشته شش فرد مبتلا به کرونا فوت کرده‌اند. شمار فوتی‌های ناشی از کرونا نیز به 300 نفر رسیده است.

انتهای پیام/ ر

منبع: فارس

کلیدواژه: کرونا آمار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۷۳۸۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع بیش از ۶۸ هزار تذکره در کنر

مسئولان ریاست احصائیه و معلومات ولایت کنر، از توزیع ۶۸ هزار و ۶۰۷ تذکره برقی و کاغدی طی سال ۱۴۰۲ در این ولایت خبر داده اند.

به گفته مسئولان، این ریاست همچنین در سال گذشته خورشیدی ۱۹۲ کارت تولد و یک هزار و ۳۶۰ پارچه فوتی را توزیع کرده است.

از سویی هم وزارت امور داخله طالبان می‌گوید، مدیریت پاسپورت ولایت ‎ارزگان در سال گذشته خورشیدی ۱۱ هزار و ۵۰۴ جلد پاسپورت توزیع کرده است.

به گفته این وزارت، با توزیع این شمار پاسپورت حدود ۶۰ میلیون و ۱۵۷ هزار افغانی عواید جمع‌آوری شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • بازداشت سخنگوی حزب التحریر در افغانستان
  • افزایش شمار جان‌باختگان سیلاب در افغانستان
  • شمار قربانیان سیل در افغانستان به 66 نفر رسید
  • افزایش شمار جان‌باختگان سیل در افغانستان به بیش از ۷۰ نفر
  • توزیع بیش از ۶۸ هزار تذکره در کنر
  • سهم بالای عابران پیاده در تصادفات فوتی سال گذشته تهران
  • وقوع حادثه ترافیکی در قندوز
  • ۴۱ درصد تصادفات فوتی سال گذشته تهران مربوط به عابران پیاده بود
  • مبتلایان به دیابت در نیشابور ۳ برابر شد
  • سه برابر شدن مبتلایان به دیابت در نیشابور