Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایلنا، اخیرا تصاویری ماهواره ای از پارکینگ ایران خودرو تبریز، در  رسانه های استانی منتشر شده است که مدیرعامل ایران خودروی تبریز در گفت وگو با خبرنگار ایلنا،گفت:تصاویر منتشر شده مربوط به دو سال قبل بوده و هم اکنون موجودی خودرو در پارکینگ این سایت به حداقل رسیده است و این موضوع جدیدی نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حمید حاجی زاد منصور اظهار کرد: ماندگاری خودرو در پارکینگ سایت تبریزخودروهای ناقص بوده و عمدتاً ناشی از کسری قطعات ایمنی و الکترونیکی است که بسیاری از این خودروها تکمیل و ارسال شده است.

وی تصریح کرد: تعداد کمی از خودروهای پارکینگ دارای کسری قطعات بوده و این شرکت در تلاش است در صورت تأمین قطعات، پس از تجاری سازی و تکمیل آن، محصول تولیدی خود را در اسرع وقت به نمایندگی های سراسر کشور ارسال کند.

مدیرعامل ایران خودرو تبریز تاکید کرد: در شرایط موجود، وجود خودروهای دارای کسری قطعات در پارکینگ در مقایسه با تیراژ تولید روزانه این سایت امری کاملا طبیعی است.

حاجی زاد منصور گفت: در صورت ماندگاری خودرو، آمار آن به صورت هفتگی جهت پایش به سازمان صمت استان آذربایجان شرقی ارسال می شود.

وی در پایان خاطر نشان کرد:ایران خودرو تبریز در راستای جمع آوری خودروهای دارای کسری قطعات،  هماهنگ و همسو  با سیاستهای گروه صنعتی ایران خودرو عمل کرده و مطابق با برنامه ریزی انجام شده در سال جهش تولید، لغو کسری و تکمیل این خودروها را حتی در ایام تعطیل در دستور کار خود قرار داده است.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: ایران خودرو خودرو کسری تجاری ماهواره برنامه ریزی ایران خودرو کسری قطعات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۷۳۹۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احداث پارکینگ با ظرفیت ۱۰ هزار خودرو در پایانه مرزی مهران

استاندار ایلام گفت: با هدف رفاه حال زوار اربعین، پارکینگی با ظرفیت ۱۰ هزار خودرو در پایانه مرزی در حال آماده‌سازی است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از ایلام، حسن بهرام‌نیا امروز _پنجشنبه سی‌ام فروردین_ در بازدید از پروژه ۶ خطه شهر مهران تا میدان اربعین پایانه مرزی مهران و پارکینگ جدید اربعین، اظهار کرد: در آینده نزدیک با رئیس سازمان برنامه و بودجه دیدار خواهیم شد و در این دیدار اعتبارات لازم برای پروژه ۶ خطه ۱۱ کیلومتر مسیر شهر مهران تا میدان اربعین پیگیری می‌شود.

وی افزود: امسال جانمایی مواکب در میدان اربعین براساس نظر و برنامه ستاد اربعین استان است و نقشه جامع آن به زودی تدوین خواهد شد.

استاندار ایلام خاطرنشان کرد: برای رفاه حال زوار با همکاری بخش خصوصی، پارکینگی با ظرفیت ۱۰ هزار خودرو در پایانه مرزی با ۱۵ هکتار در حال آماده‌سازی است.

بهرام‌نیا تصریح کرد: وجود این پارکینگ از ضروریات بود که امروز شاهد هستیم عملیات این پارکینگ در حال آماده‌سازی است.

وی ادامه داد: نرخ پارک روزانه خودرو براساس ستاد اربعین و با نظارت دستگاه‌های متولی است.

کد خبر 745729

دیگر خبرها

  • واردات ۸.۴ میلیارد دلار قطعات خودرو و موتورسیکلت در سال ۱۴۰۲
  • واردات ۸.۴ میلیارد دلاری قطعات خودرو و موتورسیکلت در سال ۱۴۰۲
  • ریزپرنده به آسمان تبریز نفوذ کرده است؟
  • آلمان، فرانسه و آمریکا، مقصد اول صادرات قطعات خودرو ترکیه
  • احداث پارکینگ با ظرفیت ۱۰ هزار خودرو در پایانه مرزی مهران
  • مجوز احداث ۲ باب هتل در تبریز صادر شد
  • آمار و دلایل محبوبیت بازی های آنلاین منتشر شد
  • واردات ۸۰۰ میلیون دلاری قطعات موتورسیکلت با رشد ۴۰ درصدی
  • شهادت ۵۶ فلسطینی طی ۲۴ ساعت گذشته
  • افزایش ۳۳ درصدی واردات قطعات و اجزای خودرو و موتور سیکلت