Web Analytics Made Easy - Statcounter

ساعت24 - رییس مجلس ملی پاکستان در پیامی انتخاب محمدباقر قالیباف را به ریاست مجلس شورای اسلامی را تبریک گفت و از وی برای سفر به این کشور در راس هیات پارلمانی دعوت کرد.

«اسد قیصر» با صدور پیامی با تبریک به قالیباف، ابراز امیدواری کرد که در پرتو هدایت و مدیریت وی، روابط دو کشور هرچه بیشتر تقویت شود.

در متن پیام رییس مجلس ملی پاکستان خطاب به قالیباف آمده است: «بسیار مایه خوشوقتی اینجانب است که صمیمانه‌ترین تبریک را برای انتخاب آن جناب به عنوان رییس مجلس شورای اسلامی جمهوری اسلامی ایران ابراز نمایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انتخاب جنابعالی به این سمت عالی نه تنها دستاورد مهمی برای پارلمان ایران، بلکه بیانگر اعتماد و اطمینان نمایندگان مجلس شورای اسلامی به هدایت و مدیریت جنابعالی است.

 قیصر با اشاره به اینکه جمهوری اسلامی پاکستان و جمهوری اسلامی ایران از روابط بسیار عالی برادرانه مبتنی بر وابستگی‌های دینی و فرهنگی، ارتباط نزدیک بین مردمان دو کشور و پیوندهای تمدنی و تاریخی برخوردارند، تصریح کرد: هر ۲ کشور همکاری نزدیکی با یکدیگر در انواع مجامع چندجانبه پارلمانی دارند و دارای اشتراک نظر در موضوعاتی متنوع هستند. ما همچنین از رهبری ایران به پاس حمایت همیشگی از مساله کشمیر قدردانی می‌کنیم.

وی در پایان یادآور شد: اطمینان دارم که در پرتو هدایت و مدیریت جنابعالی، روابط ۲ کشور همچنان هرچه بیشتر تقویت خواهد شد. اینجانب چشم‌انتظار همکاری نزدیک با جنابعالی به منظور تحقق این مهم هستم. با اغتنام فرصت، از جانب مجمع ملی جمهوری اسلامی پاکستان، تمایل دارم از جنابعالی در راس هیاتی پارلمانی به منظور سفر به پاکستان به محض عادی شدن شرایط شیوع بیماری ویروس کرونا، دعوت به عمل آورم.

منبع:ایرنا

منبع: ساعت24

کلیدواژه: پاكستان مجلس محمدباقر قاليباف احمدی نژاد جمهوری اسلامی رییس مجلس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۷۴۱۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قالیباف بخش اول لایحه بودجه سال ۱۴۰۳ را ابلاغ کرد

رییس مجلس شورای اسلامی در نامه‌ای به رئیس جمهور، بخش اول قانون بودجه سال ۱۴۰۳ کل کشور برای اجرا ابلاغ کرد. - اخبار سیاسی -

به گزارش گروه پارلمانی خبرگزاری تسنیم، محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی در نامه‌ای به حجت الاسلام و المسلمین سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور، «قانون بودجه سال 1403 کل کشور (بخش اول)» را برای اجرا ابلاغ کرد.

 هادی طحان نظیف سخنگوی شورای نگهبان ساعتی پیش با انتشار مطلبی در صفحه شخصی خود نوشت: در جلسه امروز شورای نگهبان، اصلاحات مجلس شورای اسلامی در خصوص لایحه بودجه سال 1403 کل کشور (بخش اول) «سقف منابع عمومی و مفروضات منابع و مصارف» بررسی و مغایر با موازین شرع و قانون اساسی شناخته نشد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • وضعیت جنگی در مرز بین پاکستان و افغانستان / اسلام‌آباد: مواضع تحریک طالبان را هدف قرار دادیم + فیلم
  • اسلام‌آباد حاکمان افغانستان را به پشتیبانی از طالبان پاکستان متهم کرد
  • قسم رائفی پور برای حذف قالیباف / موسسه تحت مدیریت رائفی پور چه اسلحه ای را تولید می کند؟
  • قسم رائفی پور برای حذف قالیباف /موسسه تحت مدیریت رائفی پور چه اسلحه ای را تولید می کند؟
  • روابط اقتصادی با پاکستان افزایش خواهد یافت
  • قالیباف بخش اول لایحه بودجه سال ۱۴۰۳ را ابلاغ کرد
  • متقی به وزیر خارجه جدید پاکستان: منتظر سهم‌گیری سازنده اسلام‌آباد در قبال افغانستان هستیم
  • حضور بیش از ۵ هزار عضو تحریک طالبان پاکستان در افغانستان
  • وزیر امور خارجه جدید پاکستان به کابل دعوت شد
  • قالیباف دو قانون مصوب مجلس را ابلاغ کرد