Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-19@21:12:13 GMT

امام جمعه اهل سنت کلاله درگذشت

تاریخ انتشار: ۱۵ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۷۴۲۲۹

امام جمعه اهل سنت کلاله درگذشت

آخوند حماد احمدی امام جمعه اهل سنت کلاله امروز پس از ماه‌ها تحمل رنج بیماری، امروز دعوت حق را لبیک گفت. ۱۵ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۳ استانها گلستان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از گرگان، آخوند حماد احمدی امام جمعه اهل سنت شهرستان کلاله در شرق استان گلستان امروز پس از ماه‌ها تحمل رنج بیماری، امروز دعوت حق را لبیک گفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مراسم اقامه نماز و تشییع آن مرحوم، ظهر امروز 15 خرداد 99 در مصلای بزرگ روستای دهنه شهرستان کلاله با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی برگزار می‌شود.

دفتر نمایندگی ولی فقیه در امور اهل سنت شمال کشور با صدور پیامی، درگذشت امام جمعه اهل سنت کلاله را تسلیت گفت.

آیین نماز جمعه در 10 شهر مازندران برگزار می‌شودامام جمعه موقت کاشان: امام خمینی(ره) با احیاء بیداری اسلامی‌ مستکبران را خوار و ذلیل کردامام جمعه اهل سنت راز و جرگلان: تروریست واقعی آمریکاست / دموکراسی ‌واقعی فقط در ایران اسلامی برقرار است

در متن این پیام آمده است: با نهایت تاسف و تاثر درگذشت عالم دینی و امام جمعه اهل سنت کلاله "آخوند حماد احمدی" را به کلیه مردم ترکمن صحرا و استان گلستان و شهرستان کلاله و به ویژه به خانواده آن مرحوم تسلیت عرض می‌کنیم. از خداوند متعال برای آن سفر کرده غفران واسعه الهی و برای کلیه بازماندگان صبر جمیل و اجر جزیل را مسئلت داریم.

مرحوم آخوند حماد احمدی در طول دوران حیات خود در راه تحقق وحدت و تقریب بین امت اسلام و ترویج زندگی مسالمت آمیز مسلمانان در سایه قرآن و سنت رسول الله (ص) تلاش شایانی داشت. این عالم گرانقدر استان گلستان عمر شریف خود را در راه ترویج اسلام سپری کرد.

انتهای پیام/ش

R41471/P/S6,70/CT11

منبع: تسنیم

کلیدواژه: امام جمعه اهل سنت کلاله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۷۴۲۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش ها به درگذشت معاون دولت احمدی نژاد /قالیباف پیام داد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، جمعی از مسئولان در پیام‌های جداگانه درگذشت پرویز داوودی، استاد اقتصاد دانشگاه شهید بهشتی و معاون اول رئیس‌جمهوری دولت نهم را به خانواده آن مرحوم تسلیت گفتند.

بنابر آنچه ایرنا روایت کرده است، محمد باقر قالیباف با صدور با بیان اینکه ایشان از مدیران توانمند کشور در حوزه‌های سیاسی و اجرایی بودند که سالها در مسئولیت‌های متعدد و اثربخش از جمله معاونت اول ریاست‌جمهوری و عضویت در مجمع تشخیص مصلحت نظام و همچنین به‌عنوان یک شخصیت فرهیخته در جایگاه تدریس و پژوهش در مراکز دانشگاهی، خدمات ماندگاری را عرضه داشتند، نوشت: ضمن عرض تسلیت به جامعه علمی و دانشگاهی کشور، شاگردان و همکاران و خانواده محترم، برای آن فقید خدوم، رحمت و رضوان الهی و برای بازماندگان صبر و اجر از درگاه خداوند متعال مسئلت می‌کنم.

پیام تسلیت آیت‌الله مدرسی یزدی به مناسبت درگذشت داوودی

آیت‌الله سید محمدرضا مدرسی یزدی، عضو فقهای شورای نگهبان هم در پیامی درگذشت«پرویز داودی» را تسلیت گفت و نوشت: این استاد دانشمند و با صفا اوّلین شخصی بود که در سال‌های دهه شصت، نوشته‌های اقتصادی خود را برای اطمینان بخشی بیشتر به ایشان ارایه می‌کردم و ایشان هم با تواضع و متانت خاص خود لطف کرده و با دقت می‌خواند و موجب اطمینان بیشتر من در تحلیل‌های اقتصادی می‌شد. در طول مدت همکاری علمی، برخی ابهامات علمی ـ اقتصادی را با ایشان در میان می‌گذاشتم و ایشان با توانایی و بزرگواری که داشت، به خوبی توضیح می‌داد و مطالب و تحلیل‌هایی که سال‌ها از تحصیل و تدریس و تحقیق در اقتصاد آموخته بود، بی دریغ ارائه می‌کرد و آنچه را که بنده گاهی از نکات اقتصاد اسلامی بیان می‌کردم، به خوبی دریافت کرده و کاملاْ به شرع متعبّد بود.

وی در پیام خود آورده است: اکنون فقدان او ضایعه سنگینی برای نظام اسلامی، دانشگاهیان، حوزویان و اینجانب است. از خداوند متعال خواهانم که او را در أعلی علّیّین با محمد و آل صلوات الله علیهم اجمعین محشور نموده و کمبودهای ناشی از فقدان او را جبران فرماید و به بازماندگان ایشان صبر و اجر جزیل مرحمت نماید.

27215

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1897012

دیگر خبرها

  • جان‌ باختن دو نفر در تصادف موتور سیکلت و پژو در شهر کلاله
  • جان‌باختن دو نفر در تصادف موتورسیکلت و پژو، کلاله
  • واکنش ها به درگذشت معاون دولت احمدی نژاد /قالیباف پیام داد
  • معاون اول دولت اول احمدی‌نژاد درگذشت/ پرویز داوودی که بود؟
  • معاون اول دولت احمدی نژاد درگذشت
  • معاون اول احمدی نژاد درگذشت
  • پرویز داوودی معاون اول دولت اول احمدی‌نژاد درگذشت
  • فوری | معاون اول احمدی نژاد درگذشت
  • پرویز داوودی معاون اول دولت احمدی‌نژاد درگذشت
  • فوری/معاون محمود احمدی نژاد درگذشت +جزئیات