Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- آمار معترضان بازداشت شده در ناآرامی‌های اخیر در آمریکا از مرز ۱۰ هزار نفر گذشت و خشونت‌ها علیه معترضان و خبرنگاران همچنان ادامه دارد. تاریخ انتشار: 14:04 - 15 خرداد 1399 - کد خبر: ۶۲۶۲۸۳ خبرگزاری میزان – اعتراض‌های سراسری به خشونت پلیس علیه سیاه پوست‌ها و تبعیض نژادی ساختاری در آمریکا که از چهارشنبه هفته گذشته آغاز شد، امروز برای نهمین روز پیاپی با خشونت در جریان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


اعتراض‌ها به خشونت پلیس در آمریکا در حالی وارد نهمین روز خود شد که در پی برخورد خشن و خطرناک پلیس با معترضان که در اکثر شهر‌های این کشور به ثبت هزاران گزارش انجامید، پلیس نیز هدف خشونت قرار می‌گیرد.
به گزارش «دیلی میل»، سه افسر پلیس شهر «نیویورک» به دلیل جراحات ناشی از چاقو و گلوله به بیمارستان منتقل شد.
این سه افسر پلیس با جراحاتی غیر جدی از ناحیه گردن و صورت مواجه هستند و مظنون این حمله به دلیل جراحت ناشی از شلیک پلیس در بیمارستان به سر می‌برد.
حمله به افسران پلیس نیویورک ساعتی پیش از پایان ساعت منع آمد و شد رخ داد.  بیشتر بخوانید:  شکاف عمیق میان مقام‌های آمریکایی در پی ناآرامی‌های اخیر جزئیات بیشتری از این حادثه منتشر نشده است.
از سوی دیگر «آسوشیتدپرس» از دستگیری بیش از ۱۰ هزار معترض در پی بروز ناآرامی‌های ناشی از قتل «جورج فلوید»، شهروند سیاه پوست آمریکایی توسط پلیس شهر «مینیاپولیس» در ایالت «مینه سوتا» در دوشنبه هفته گذشته، خبر داد.
یک چهارم بازداشت‌ها در «لس آنجلس» بوده و نیویورک و «فیلادلفیا» در رده‌های بعدی قرار دارند. در نیویورک ۲ هزار معترض بازداشت شده اند.
عمده بازداشت‌ها به دلیل ارتکاب جرائم سطح پایین مانند بی توجهی به هشدار پلیس مبنتی بر متفرق شدن، انجام شده است.
انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: آمریکا حوادث بین الملل آمریکا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۷۴۲۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترامپ: پلیس باید دانشجویانی که مخالف (نسل‌کشی) اسرائیل در غزه هستند را به شدت سرکوب کند

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور سابق آمریکا در حالیکه در راهروی دادگاه نیویورک به اتهام آزار و اذیت جنسی یک بازیگر فیلم‌های غیراخلاقی حضور داشت در واکنش به اعتراضات دانشجویان به نسل‌کشی رژیم صهیونیستی در غزه اظهار کرد: اتفاقاتی که در دانشگاه‌ها مثل دانشگاه کلمبیا، نیویورک و بقیه درحال رخ دادن می‌باشد، واقعاً مایه شرمساری هست.

وی با کنایه به بایدن رئیس جمهور فعلی آمریکا گفت: در واقع این وضع مربوط به بایدن است. او (بایدن) در حال دریافت سیگنال اشتباهی از افراد است، او (بایدن) یک صدای اشتباه دریافت می‌کند. بایدن نمی‌داند که چه افرادی پشت این اعتراضات هستند و این یک وضع آشفته هست. تکرار می‌کنم چیزی که در دانشگاه‌ها رخ میدهد، مایه شرمساری است.

رئیس جمهور پیشین آمریکا بیان کرد: افرادی که بیرون دادگاه هستند می‌خواهند به دادگاه اعتراض کنند ولی ما شاهد وضع پلیسی هستیم که تا حالا دیده نشده است!

ترامپ در پایان افزود: هنوز هیچ کسی به دانشگاه‌ها فرستاده نشده در حالی که آنها خیلی افراد رادیکالی هستند که در حال نابودکردن دانشگاه‌ها هستند.

دانلود فیلم اصلی کد ویدیو

 

انتهای پیام/

محمدامین متین فر

دیگر خبرها

  • تظاهرات علیه کابینه نتانیاهو در قدس / حمله معترضان به بن گویر
  • تظاهرات علیه کابینه نتانیاهو در قدس اشغالی/ حمله معترضان به بن گویر
  • بازداشت صدها نفر از حامیان فلسطین در نیویورک
  • ترامپ: پلیس باید دانشجویان مخالف اسرائیل را به شدت سرکوب کند
  • ترامپ: پلیس باید دانشجویانی که مخالف (نسل‌کشی) اسرائیل در غزه هستند را به شدت سرکوب کند
  • جمهوری‌خواهان اعزام پلیس برای سرکوب دانشجویان را خواستار شدند
  • واکنش کنعانی به بازداشت و سرکوب دانشجویان حامی فلسطین در دانشگاه‌های آمریکا
  • شورش بزرگ در دانشگاه های آمریکا / حمایت واشنگتن از اسرائیل بالاخره کار دستش داد/ تلاش دولت برای سرکوب معترضان عدالتخواه با بهانه «یهودی ستیزی»
  • بازداشت معترضان طرفدار فلسطین در نیویورک
  • اعتراضات ضداسرائیلی دانشگاه‌های برجسته آمریکا را فرا گرفت