Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-04-19@07:15:58 GMT

محمدباقر قالیباف به پاکستان دعوت شد

تاریخ انتشار: ۱۵ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۷۴۳۴۸

محمدباقر قالیباف به پاکستان دعوت شد

«اسد قیصر» رئیس مجلس ملی پاکستان در پیامی با تبریک انتخاب محمّدباقر قالیباف به ریاست مجلس شورای اسلامی، این انتخاب را بیانگر اعتماد و اطمینان نمایندگان مجلس شورای اسلامی به مدیریت وی دانست و از او دعوت کرد تا راس هیئتی پارلمانی به پاکستان سفر کند.  

متن این پیام به شرح زیر است:

جناب آقای محمد باقر قالیباف

رئیس مجلس شورای اسلامی جمهوری اسلامی ایران

 السلام علیکم

بسیار مایه خوشوقتی اینجانب است که صمیمانه‌ترین تبریک جهت انتخاب آن جناب را به عنوان رئیس مجلس شورای اسلامی جمهوری اسلامی ایران ابراز نمایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انتخاب جنابعالی به این سمت عالی نه تنها دستاورد مهمی برای پارلمان ایران، بلکه بیانگر اعتماد و اطمینان نمایندگان مجلس شورای اسلامی به هدایت و مدیریت جنابعالی است.

جمهوری اسلامی پاکستان و جمهوری اسلامی ایران از روابط بسیار عالی برادرانه مبتنی بر وابستگی‌های دینی و فرهنگی، ارتباط نزدیک بین مردمان دو کشور و پیوندهای تمدنی و تاریخی برخوردارند. هر دو کشور همکاری نزدیکی با یکدیگر در انواع مجامع چندجانبه پارلمانی دارند و دارای اشتراک نظر در موضوعاتی متنوع هستند. ما همچنین از رهبری ایران به پاس حمایت همیشگی از مساله کشمیر قدردانی می‌کنیم.  

اطمینان دارم که در پرتو هدایت و مدیریت جنابعالی، روابط دو کشور همچنان هرچه بیشتر تقویت خواهد شد. اینجانب چشم‌انتظار همکاری نزدیک با جنابعالی به منظور تحقق این مهم هستم.

 با اغتنام فرصت، از جانب مجمع ملی جمهوری اسلامی پاکستان، تمایل دارم از جنابعالی در راس هیئتی پارلمانی به منظور سفر به پاکستان به محض عادی شدن شرایط شیوع بیماری ویروس کرونا، دعوت به عمل آورم.

 خواهشمند است احترامات فائقه اینجانب را پذیرا باشید.

مجلس ملی جمهوری اسلامی پاکستان
اسد قیصر

منبع: پارسینه

کلیدواژه: محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی اسد قیصر پاکستان مجلس شورای اسلامی جمهوری اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۷۴۳۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملیات تنبیهی وعده صادق، مسرت و سرافرازی تمام آزادگان جهان را به دنبال داشت




به گزارش خبرگزاری صداوسیما، به نقل از خانه ملت؛ متن بیانیه فراکسیون اهل سنت مجلس شورای اسلامی به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

قاتلوهمْ یعذّبْهم اللّه بأیْدیکمْ ویخْزهمْ وینْصرْکمْ علیْهمْ ویشْف صدور قوْمٍ مؤْمنین
در پی خطای محاسباتی رژیم جنایت کار صهیونیستی و حمله مستقیم به کنسولگری جمهوری اسلامی ایران و به شهادت رساندن جمعی از فرماندهان نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تحت زعامت رهبری معظم انقلاب، معادله جدیدی در عرصه بازدارندگی تعریف کرده و ضمن به رخ کشیدن توان نظامی خود، رژیم کودک کش صهیونیستی را مجازات کرد.
«عملیات وعده صادق » ضمن آنکه مسرت و سرافرازی تمام آزادگان جهان به ویژه مسلمانان را به دنبال داشت؛ در حالی با موفقیت به سرانجام رسید که کشورهای مدعی حقوق بشر؛ تمام توان پدافندی خود را برای حفاظت از رژیم صهیونیستی به کار گرفتند و در این امر نیز ناکام ماندند.
فراکسیون نمایندگان اهل سنت مجلس شورای اسلامی ضمن قدردانی از زحمات و تلاش های نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران، استمرار پیروزی های جبهه مقاومت و آزادی قدس شریف را از محضر خداوند متعال مسئلت دارد.

دیگر خبرها

  • قالیباف درگذشت پرویز داوودی را تسلیت گفت
  • عملیات تنبیهی وعده صادق، مسرت و سرافرازی تمام آزادگان جهان را به دنبال داشت
  • قالیباف قهرمانی تیم کشتی آزاد و فرنگی را تبریک گفت
  • عکس/ احترام نظامی به محمدباقر قالیباف در صحن علنی مجلس
  • (عکس) احترام نظامی به قالیباف در مجلس
  • قالیباف: وضعیت بازار ارز را بررسی می‌کنیم
  • قالیباف روز ارتش را تبریک گفت
  • قالیباف: درباره وضعیت بازار ارز، هفته آینده جلسه‌ای را برگزار خواهیم کرد
  • حمایت منتخبان مردم قم در مجلس شورای اسلامی از عملیات «وعده صادق»
  • قالیباف: وضعیت بازار ارز هفته آینده در مجلس بررسی می‌شود