Web Analytics Made Easy - Statcounter

رحمان رضایی در نظرسنجی AFC دوم شد.

طرفداری - رحمان رضایی، مدافع پیشین تیم ملی فوتبال ایران در نظرسنجی کنفدراسیون فوتبال آسیا دوم شد.

سایت رسمی کنفدراسیون فوتبال آسیا هفته گذشته، نظرسنجی ای با عنوان انتخاب بهترین لژیونر آسیایی تاریخ مسابقات سری A ایتالیا منتشر کرد که رحمان رضایی، مدافع ایرانی پیشین تیم ‌های پروجا، مسینا و لیورنو هم در این فهرست حضور داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با پایان مهلت شرکت در این نظرسنجی، علی عدنان مهاجم عراقی پیشین تیم‌های اودینزه و آتالانتا با کسب 62 درصد آرا، مقام نخست را از آنِ خود کرد. 34 درصد کاربران سایت AFC به رضایی رای دادند تا ملی‌پوش پیشین کشورمان به مقام دوم این نظرسنجی دست یابد. 51 هزار و 332 نفر در این نظرسنجی رای دادند.

عدم موفقیت بازیکنان بزرگ آسیا در کنار رحمان رضایی در نظرسنجی AFC

در این نظرسنجی، بازیکنان مهمی چون هیدوتشی ناکاتا، کیسوکه هوندا، شونسوکه ناکامورا و یوتو ناگاتومو حضور داشتند که همگی پشت سر علی عدنان قرار گرفتند.

منبع: طرفداری

کلیدواژه: رحمان رضایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۷۴۳۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سهرابیان: قایقرانی ایران تاریخ‌سازی کرد

رئیس فدراسیون قایقرانی گفت: قایقرانان ایرانی با کسب ۴ سهمیه تاریخ‌سازی کردند. - اخبار ورزشی -

علیرضا سهرابیان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم پس از کسب 4 سهمیه المپیک توسط 5 قایقران کشورمان اظهار داشت: دوستانی بودند که همیشه اعتراض می کردند امروز به آنها می گویم که اگر سختی سرما و گرما و وزن کم کردن قایقرانان را می‌دیدند متوجه می شدند یک ورزشکار کار می کند و چه شرایطی دارد.

وی در ادامه افزود: ماهیت المپیک ورزش دوستی است و دختران و پسران من تاریخ سازی کردند برای اولین بار پنج نفر به المپیک می روند و در قایق دو نفره هم برای اولین بار سهمیه المپیک را به دست آوردیم.

رئیس فدراسیون قایقرانی تاکید کرد: امروز نبی رضایی با کسب مدال طلا در جایی که همه بهترین ها دنبال سهمیه بودند، سهمیه المپیک را به دست آورد و این نشان می دهد که ما برای بازی‌های آسیایی هم برنامه خوبی داشتیم اما مشکلاتی مثل کاهش آب دریاچه به ما ضربه زد.آنهایی که در آن زمان به بچه‌های من حمله کردند فقط منتقد هستند و از ورزش چیزی نمی دانند.

وی در خصوص اینکه تا چه از پیش‌بینی آنها برای کسب سهمیه المپیک محقق شده است، گفت: ما تعداد بیشتر را در نظر داشتیم سه نفره رویینگ و دو نفره نبی رضایی و آقا میرزایی و دو نفره مجللی جزو پیش‌بینی ما بود. متاسفانه در دو روز اول هوا طوفانی بود و در کانوکانادایی خیلی از تیم ها دچار مشکل شدند و آماری که داشتیم محقق نشد در غیر این صورت کانوی دو نفره هم به سهمیه های ما اضافه می شد. گفته بودیم که سهمیه ها بیشتر از پیش‌بینی ‌ها خواهد بود ولی با توجه به مشکلاتی که قبلاً بود ترجیح دادیم پیش بینی خود را علنی نکنیم و در جمع دوستان نزدیکم فقط عنوان کرده بودم.

سهرابیان در خصوص نحوه ادامه کار کادر فنی و برگزاری اردوی برون مرزی گفت؛ ما به مربیان جوان و ایرانی اعتماد کردیم ما معتقدیم ورزشکار کنار خانواده خود بهتر تمرین می کند و همین روند را ادامه خواهیم داد و تا المپیک به آنها اعتماد می کنیم. در خصوص برگزاری اردوی مرزی نیز با در نظر گرفتن شرایط اقتصادی و قیمت ارز تصمیم گیری می کنیم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پاسخ تمسخرآمیز سرمربی پرسپولیس به مهم‌ترین سوال تاریخ فوتبال
  • والیبال ایران و انتخابی برای قهرمانی لیگ و آسیا
  • الفتی در ژیمناستیک تاریخ‌ساز شد
  • پرسپولیس ۷۹ پله بالاتر از استقلال در رده بندی جهان! + عکس
  • کاپیتان پیشین تیم ملی بسکتبال درگذشت
  • پرسپولیس 79 پله بالاتر از استقلال در فوتبال جهان!
  • اصابت ۵ موشک از ۷ موشک ایران یعنی نابودی قوی‌ترین سامانه دفاعی دنیا
  • شوک دوم به جودو/ شانس حضور در قهرمانی جهان هم از دست رفت
  • سهرابیان: قایقرانی ایران تاریخ‌سازی کرد
  • قضاوت بازی مالزی و ویتنام بر عهده موعود بنیادی فر