Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-23@11:45:29 GMT

احتمال رسیدن هالند به سرمربی سابق خود

تاریخ انتشار: ۱۵ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۷۴۴۵۲

احتمال رسیدن هالند به سرمربی سابق خود

سرمربی آمریکایی تیم فوتبال سالزبورگ اخبار مربوط به تماس باشگاه بورسیا دورتموند را تکذیب کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس، بورسیا دورتموند در دربی معروف آلمان مقابل بایرن مونیخ با یک گل مغلوب شد تا عملا کورس رقابت برای فتح بوندس لیگا را به باوارایی‌ها واگذار کند.

پس از این باخت رسانه‌های آلمانی جایگاه لوسین فاوره در دورتموند را متزلزل توصیف کردند اگر چه دورتموندی‌ها این اخبار را شایعاتی بی‌اساس عنوان کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با این حال جانشینانی برای لوسین فاوره معرفی شد که نیکو کواچ سرمربی سابق بایرن و جسی مارش سرمربی آمریکایی سالزبورگ اتریش هستند.

در این باره مارش به اظهار نظر پرداخت و گفت: دورتموند تیمی است که زیر نظر فاوره خوب کار می‌کند، آن‌ها در رده دوم بوندس لیگا هستند و یک باشگاه عالی است. من در حال حاضر سرمربی سالزبورگ هستم و تمرکزم کاملا بر روی تیمم است و باید بگویم که هیچ تماسی از سوی باشگاه دورتموند با من برای حضور در این تیم نبوده است.

مارش سابقه حضور در بوندس لیگا را دارد و پیش‌تر دستیار رالف رانگنیک در لایپزیگ بوده است.

مهمترین نکته درباره مارش این است که ارلینگ هالند که در حال حاضر مهاجم اول دورتموند به شمار می‌رود و در ژانویه راهی زیگنال ایندوناپارک شد زیر نظر او به عنوان یکی از مهمترین مهاجمان اروپا مبدل شده است.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: بایرن مونیخ آلمان دورتموند فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۷۴۴۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رونمایی از گزینه اصلی نیمکت تراکتور؛ سرمربی سابق تیم ملی ولز!

کریس کولمن گزینه اصلی مدیران تراکتور است.

طرفداری | زمزمه‌ها حاکی از آن است که کریس کولمن، سرمربی سابق تیم ملی ولز، به زودی هدایت تراکتور را بر عهده خواهد گرفت.

پس از جدایی ناگهانی پاکو خمز از سرمربیگری تراکتور، محمد نصرتی، دستیار ایرانی وی، به طور موقت سکان هدایت تیم را بر عهده گرفت. با این حال، شکست 1-0 مقابل نساجی در هفته بیست و چهارم لیگ برتر، زنگ خطر را برای مدیران تراکتور به صدا درآورد و آنها را مجبور به یافتن سرمربی جدیدی کرد.

کولمن، منجی سرخپوشان تبریزی؟

طبق شایعات کریس کولمن با باشگاه تراکتور به توافق رسیده و به زودی با عقد قراردادی 18 ماهه، هدایت این تیم را بر عهده خواهد گرفت. کولمن که سابقه هدایت تیم ملی ولز را در کارنامه دارد، از سال 2012 تا 2017 سرمربی این تیم بود و به همراه ولز به یورو 2016 صعود کرد. او همچنین سابقه مربیگری در تیم‌های فولام، کاونتری سیتی و ساندرلند را نیز دارد.

تراکتور در رده چهارم جدول

تراکتور که در حال حاضر بدون سرمربی است، با 40 امتیاز در رده چهارم جدول لیگ برتر ایران قرار دارد. آنها تا پایان فصل 6 بازی دیگر در پیش دارند و امیدوارند با جذب کولمن، بتوانند به رتبه‌های بالاتر جدول صعود کرده و سهمیه آسیایی را کسب کنند.

از دست ندهید ????????????????????????

چرا دیوید تیلور باخت؟  خداحافظی دیوید تیلور از کشتی و ورود به MMA پیش‌بینی سیمپسون‌ها؛ رونالدو در فینال جام جهانی 2026 فان؛ اگر شغل نیکولا جکسون رانندگی بود!

دیگر خبرها

  • ژابی آلونسو: به هیچ وجه نمی‌خواهیم ببازیم
  • فرار دقیقه۹۸ لورکوزن از اولین باخت فصل؛ ژابی‌تایم
  • فرار دقیقه۹۷ لورکوزن از اولین باخت فصل؛ معجزه!
  • دورتموند ۱ - ۱ بایرلورکوزن/ روند شکست‌ناپذیری شاگردان آلونسو در ثانیه‌های پایانی حفظ شد+ فیلم
  • بایرلورکوزن تا آستانه اولین شکست فصل رفت و باز هم نباخت
  • 2 بازیگر مطرح هالیوود طرفدار بایرن مونیخ شدند (+تصاویر)
  • ساعت پخش زنده بازی دورتموند و بایرلورکوزن +پخش آنلاین
  • سرمربی سابق پرسپولیس: تیم اوسمار اقتصادی بازی نمی‌کند
  • رونمایی از گزینه اصلی نیمکت تراکتور؛ سرمربی سابق تیم ملی ولز!
  • بایرن مونیخ برد و به نایب قهرمانی نزدیک‌تر شد