Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش پارسینه به نقل از وبدا، کیانوش جهانپور، رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت بهداشت اظهار کرد: از دیروز تا امروز ۱۵ خرداد ۱۳۹۹ و بر اساس معیار‌های قطعی تشخیصی، سه هزار و ۵۷۴ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد.

وی افزود: از بین مبتلایان جدید، ۴۹۴ مورد بستری و سه هزار و ۸۰ مورد از افراد معادل ۸۶ درصد از موارد جدید، در تماس با مبتلایان بودند که شناسایی شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



جهانپور با بیان اینکه مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۱۶۴ هزار و ۲۷۰ نفر رسیده، عنوان کرد: متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۵۹ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۸ هزار و ۷۱ نفر رسید.

رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت بهداشت تصریح کرد: خوشبختانه تا کنون ۱۲۷ هزار و ۴۸۵ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستان‌ها ترخیص شده اند.

وی با اشاره به اینکه ۲۵۶۹ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در وضعیت شدید این بیماری تحت مراقبت قرار دارند، از انجام یک میلیون و ۱۹ هزار و ۳۶۲ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور تاکنون خبر داد و گفت: وضعیت خوزستان همچنان قرمز است.

سخنگوی وزارت بهداشت اضافه کرد: استان‌های هرمزگان، کردستان و کرمانشاه در وضعیت هشدار جدی قرار دارند.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: مبتلایان به کرونا وزارت بهداشت قربانیان کرونا ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۷۴۴۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وضعیت قرمز ذخایر خونی در لرستان

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان لرستان؛مدیرکل انتقال خون لرستان گفت: به دلیل روزهای پایانی سال و ماه مبارک رمضان با کاهش ذخایر خونی در استان مواجهه هستیم و از هم‌استانی‌ها برای تأمین نیاز بیماران نیازمند به خون و فرآورده‌های خونی همچون پلاکت درخواست می‌شود برای اهدای خون به پایگاه‌های اهدای خون  استان مراجعه کنند.
علی سوری افزود:پایگاه اهدای خون شهید رستمی‌مقدم خرم‌آباد(۶۰متری)همه روزه در دو شیفت ۷:۳۰ صبح تا ساعات ۱۳:۳۰ و ۲۰ تا ۲۴
پایگاه‌های شهدای علوی خرم‌آباد و شهید جوانمرد بروجرد نیز همه روزه از ساعت ۷:۳۰ تا ۲۴ آماده خون گیری  از مردم برای کمک به بیماران نیازمند است.

 همچنین پایگاه اهدای خون الیگودرز همه روزه از ساعت ۷:۳۰ تا ۱۳:۳۰ و از ۲۰ تا ۲۳،پایگاه‌های اهدای خون شهرستان‌های کوهدشت و دورودهمه روزه از ساعت ۷:۳۰ تا ۱۳:۳۰،مرکز اهدای خون پلدختر روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه از ساعت ۷:۳۰صبح تا ۱۳:۳۰،مرکز اهدای خون نورآباد روز یکشنبه از ساعت ۷:۳۰ تا ۱۳:۳۰  و مرکز اهدای خون ازنا روزهای دوشنبه و چهارشنبه از ساعت ۷:۳۰صبح تا ۱۳:۳۰ پذیرای اهدا کنندگان خون برای کمک به بیماران نیازمند هستند.

 

دیگر خبرها

  • استفاده از آب لوله کشی برای شستشوی بینی شما را می‌کشد
  • آخرین آمار جهانی کرونا؛ فقط ۲ کشور در روز گذشته ابتلای جدید داشتند
  • آخرین آمار قربانیان کرونا، ۷ میلیون و ۶ هزار و ۱۴۹ نفر
  • آمار جهانی کرونا؛ فقط ۲ کشور در روز گذشته ابتلای جدید داشتند
  • شهادت ۸۱ فلسطینی در ۲۴ ساعت گذشته/ شمار شهدای غزه به ۱۳ هزار و ۷۲۶ نفر رسید
  • تامین منابع مالی درمان رایگان کودکان زیر ۷ سال
  • تعداد شهدای غزه به ۳۱۶۴۵ تن رسید/ثبت ۹ کشتار گسترده طی ۲۴ ساعت
  • آخرین آمار شهدای غزه ، ۳۱۵۵۳ شهید
  • پایش مداوم سلامت آب در سیل سیستان و بلوچستان/ مشکلی در درمان بیماران وجود ندارد
  • وضعیت قرمز ذخایر خونی در لرستان