Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آنا»
2024-03-19@09:46:55 GMT

ثبت‌نام پیامکی مرحله دوم مسکن ملی آغاز شد

تاریخ انتشار: ۱۵ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۷۴۴۷۲

ثبت‌نام پیامکی مرحله دوم مسکن ملی آغاز شد

معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: ثبت‌نام متقاضیان پیامکی مرحله دوم اقدام ملی مسکن در سامانه اینترنتی از امروز شروع خواهد شد

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری آنا، محمودزاده معاون مسکن و ساختمان وزیر راه و شهرسازی: ثبت‌نام متقاضیان پیامکی مرحله دوم اقدام ملی مسکن در سامانه اینترنتی از امروز شروع خواهد شد و طبق برنامه زمانبندی شده که باز هم با رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی صورت خواهد گرفت افراد می‌توانند به مراکز اعلام شده مراجعه و اطلاعات خود را تکمیل کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انتهای پیام/4141

منبع: آنا

کلیدواژه: وزارت راه و شهرسازی مسکن ملی اقدام ملی مسکن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۷۴۴۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استفاده یک سوم جامعه هدف از طرح فجرانه در خوزستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان شامگاه یک شنبه (۲۷ اسفند) در گفتگو با خبر ۲۳ شبکه خوزستان گفت: در اجرای طرح فجرانه افراد مشمول می‌توانند با یارانه تشویقی  ۲۲۰ هزار تومان ۱۱ قلم که در سبد کالا‌هایی است را خریداری کنند.

مجتبی ظفری پور افزود:در طرح فجرانه افراد  باید معادل ۵۳۰ هزار تومان کالا    خریداری کنند  تا یارانه ۲۲۰ هزار تومان فعال شود.

وی ادامه داد:  برخی از مردم تصورشان این است که برای خرید اقلام تنها باید ۲۲۰ هزار تومان هزینه کنند در صورتیکه اینگونه نیست و باید خرید داشته باشند و بعد این مبلغ به عنوان تخفیف برای آنها فعال می‌شود.

 مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان با اشاره به اینکه طرح فجرانه از ۱۷ بهمن شروع شده است، بیان کرد: در مرحله نخست این طرح ۹۳ درصد جامعه هدف در استان از یارانه فجرانه خود استفاده کرده اند.

ظفری پور اظهار داشت: از ۱۷ اسفند ماه نیز مرحله دوم طرح فجرانه شروع شده است که تاکنون یک سوم جامعه هدف از این یارانه استفاده کرده اند.

وی گفت: حدود ۱۰ هزار فروشگاه در سطح استان خوزستان به طرح فجرانه متصل شده اند و شهروندان می‌توانند تا ۱۷ فروردین که پایان مرحله دوم است نسبت به استفاده از این یارانه اقدام نمایند.

 مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان افزود: مرحله سوم این طرح نیز از ۱۷ فروردین ۱۴۰۳  شروع و تا ۱۷ اردیبهشت سال ۱۴۰۳ ادامه خواهد داشت.

ظفری پور بیان کرد: اعتبار طرح فجرانه در هر مرحله قابل انتقال به ماه دیگر نمی‌باشد و شهروندان می‌توانند هر گونه تخلف را به سامانه ۱۲۴ اطلاع رسانی نمایند و سوالات خود را با شماره تلفن ۰۲۱۶۳۶۹ درمیان بگذارند.

 

دیگر خبرها

  • آغاز فعالیت سامانه بارشی در آبادان و خرمشهر
  • آغاز فعالیت سامانه بارشی در آبادان
  • آغاز بارندگی در خوزستان از امشب/ احتمال طغیان رودخانه‌ها
  • امکان معامله خودرو در سایت های اینترنتی فراهم شد
  • ورود سامانه بارشی به کشور از امروز/ فروردینِ بارانی آغاز می‌شود
  • استفاده یک سوم جامعه هدف از طرح فجرانه در خوزستان
  • احتمال جاری شدن سیلاب در گیلان/ سال جدید با کاهش دما آغاز می‌شود
  • احتمال جاری شدن سیلاب در گیلان/ سال جدید با کاهش دما آغاز می شود
  • عملیات ساخت ۲ میلیون و ۲۴۹ هزار واحد نهضت ملی مسکن در سراسر کشور آغاز شده است
  • دستور رئیسی در خصوص مسکن نیروهای مسلح