Web Analytics Made Easy - Statcounter

هنوز وضعیت لیگ به صورت کامل مشخص نشده است.

طرفداری - رضا سعیدی، سخنگوی فدراسیون پزشکی ورزشی اعلام کرد که برگزاری دیدارهای تدارکاتی برای تیم‌های فوتبال منعی ندارد.

به گزارش ایسنا، در حالی که بر اساس پروتکل سلامت فوتبال ایران تاکنون تیم های فوتبال ایران اجازه برگزاری دیدارهای تدارکاتی را نداشتند اما از این به بعد با تایید فدراسیون پزشکی ورزشی و وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و با رعایت پروتکل سلامت فوتبال انجام دیدارهای دوستانه بلامانع اعلام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رضا سعیدی، سخنگوی فدراسیون پزشکی ورزشی با تایید این خبر گفت:

شیوع ویروس در فوتبال تابعی از رفتار ویروس در کل جامعه است و طبق اعلام قبلی در بازه زمانی ٢٢ تا ٢٥ خردادماه در مورد زمان دقیق برگزاری لیگ برتر تصمیم گیری خواهد شد.

برگزاری دیدار تدارکاتی میان برخی تیم ها با مجوز فدراسیون پزشکی ورزشی

پیش‌تر برخی از تیم‌های لیگ برتری اقدام به برگزاری دیدارهای تدارکاتی کرده بودند که از سوی فدراسیون پزشکی ورزشی منع شد اما از این به بعد برگزاری دیدارهای دوستانه توسط تیم‌های فوتبال مانعی ندارد و قرار است برخی تیم‌ها امروز (پنجشنبه) به مصاف یکدیگر بروند.

منبع: طرفداری

کلیدواژه: برگزاری دیدارهای تدارکاتی فدراسیون پزشکی ورزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۷۴۴۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حکم ‏CAS‏ علیه اسپانیا: انتخابات را از نو برگزار کنید

به گزارش "ورزش سه"، مشکلاتی که از روز فینال جام جهانی زنان و ‏حرکت جنجالی لوئیس روبیالس، رئیس سابق فدراسیون فوتبال ‏اسپانیا، گریبان‌گیر این فدراسیون شده ظاهرا تمامی ندارد. ‏

درحالیکه به نظر می‌رسید در هفته پیش رو شاهد برگزاری انتخابات ‏فدراسیون هستیم تا فوتبال اسپانیا سرانجام به آرامش برسد امروز ‏دادگاه عالی ورزش ‏CAS‏ حکم کرد که روند برگزاری انتخابات باید از نو ‏آغاز شود. علت این دستور این بود که میگل گالان علیه روند انتخابات ‏به ‏CAS‏ شکایت کرده و مدعی نقض حقوقش شده بود. ‏

گالان رئیس کمیته ملی مربیان فوتبال اسپانیا و از اعضای مجمع ‏فدراسیون فوتبال این کشور است. کمیسیون انتخابات فدراسیون ‏فوتبال اسپانیا از شکایت گالان و حکم ‏CAS‏ شاکی است. این ‏کمیسیون پیش از این مدعی شده بود گالان اطلاعات ناقصی در ‏اختیار ‏CAS‏ قرار داده ولی این دادگاه اعتراض‌ها را نپذیرفت. ‏

دیگر خبرها

  • حکم ‏CAS‏ علیه اسپانیا: انتخابات را از نو برگزار کنید
  • اوسمار:کاری که باید برای صدرنشینی می کردیم انجام دادیم/ در جام حذفی از تمام نفرات استفاده می کنم
  • پاشازاده: استقلال همین الان هم قهرمان است
  • ۱۳۵۰ گواهی سلامت ورزشکاران در اردبیل صادر شده است
  • پاسخ مثبت ۲مربی سرشناس به قلعه نویی | تصمیم نهایی در خصوص افشین قطبی
  • هزینه‌های فوتبال پایه برای اولین بار در دولت سیزدهم رایگان شد
  • برگزاری نخستین جلسه شورای استعدادیابی کمیته ملی پارالمپیک
  • واکنش اسبقیان به ادعای وزیر اقتصاد در مورد مسائل مالی فدراسیون فوتبال+فیلم
  • اعتراض گودرزی در انتخابات ترای اتلون/اسبقیان:رای نمی‌دهم
  • مجوز برگزاری دومین همایش ملی «ترویج فرهنگ ایثار و شهادت» صادر شد