Web Analytics Made Easy - Statcounter

 ایوب جعفریان روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: ۲۶ شرکت کننده ساعت ۱۰ روز جمعه ۱۷ خرداد ماه با حرکات نمایشی به رقابت می پردازند.

وی افزود: موتورسوارانی از استان های ایلام، تهران، قم، اراک، همدان، شیراز، اصفهان، بندر عباس، بوشهر، خوزستان، مازندران، خراسان شمالی، خراسان رضوی، کرمان و قزوین در این مسابقات شرکت دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جعفریان یادآور شد: این رقابت‌ها با همکاری میراث فرهنگی، ورزش و جوانان و هیات موتورسواری و اتومبیلرانی استان ایلام برگزار می شود.

رییس هیات موتورسواری و اتومبیلرانی استان ایلام تصریح کرد: با توجه به شیوع کرونا و لزوم جلوگیری از انتشار بیشتر این بیماری رقابت ها بر اساس آیین نامه ابلاغی فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی مبنی بر رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری برگزار می شود.
جعفریان تاکید کرد: همه شرکت کنندگان ملزم به استفاده از دستکش و ماسک هستند همچنین برای حفظ فاصله گذاری مسیر ورودی پیست محل برگزاری مسابقه فنس کشی شده است.

وی یادآور شد: با توجه به حضور تماشاگران و مسوولان، صندلی ها با رعایت فاصله یک و نیم متری چیده شده اند و حاضران ملزم به استفاده از دستکش و ماسک هستند.

رییس هیات موتورسواری و اتومبیلرانی استان ایلام گفت: سال گذشته نیز مسابقات اتومبیل رانی منطقه ای درگ ۴۰۰ متر در پیست شهر مهران با حضور ۱۱ استان و ۴۸ شرکت کننده و ۴۰ ماشین برگزار شد.

وی یادآور شد: در پایان به نفرات برتر جوایزی اهدا می شود.

هیات موتورسواری و اتومبیلرانی ایلام دارای ۵۰۰ عضو فعال است.

برچسب‌ها فدراسیون موتور سواری و اتومبیلرانی ایلام ویروس کرونا وزارت ورزش و جوانان پروندهٔ خبری رقابت های ورزشی در روزهای کرونایی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فدراسیون موتور سواری و اتومبیلرانی ایلام ویروس کرونا وزارت ورزش و جوانان فدراسیون موتور سواری و اتومبیلرانی ایلام ویروس کرونا وزارت ورزش و جوانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۷۴۴۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسابقات قهرمانی کشور توان برگزار شد

 

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، مسابقات قهرمانی هنر‌های رزمی توان ایران به میزبانی استان کرمانشاه در روش‌های نیمه کنترلی، تاپ توان و هنر‌های فردی و نمایشی در بخش آقایان و نیمه کنترلی و هنر‌های فردی و نمایشی در بخش بانوان در تمامی رده‌های سنی برگزار شد.
نتایج مسابقات به شرح زیر است:
آقایان: روش نیمه کنترلی (کرمانشاه اول - فارس دوم - کردستان سوم) روش تاپ توان (کرمانشاه اول - گلستان دوم - همدان سوم) هنر‌های فردی (فارس اول - کرمانشاه دوم - خوزستان سوم)
بانوان: روش نیمه کنترلی (کرمانشاه اول - فارس دوم - تهران سوم) هنر‌های فردی (فارس اول - کرمانشاه دوم - خوزستان سوم)

دیگر خبرها

  • درخشش ورزشکاران چهارمحال و بختیاری در رقابت‌های قطب ۷ کشور
  • موفقیت رزمی کاران کردستانی در رقابت های قهرمانی کشور
  • اسفراین میزبان مسابقات بین‌المللی کوراش
  • انتخاب رییس هیأت موتورسواری و اتومبیلرانی خراسان رضوی
  • برگزاری سومین دوره مسابقات جام رمضان مشهد پرشورتر از گذشته
  • حضور در قهرمانی آسیا حکم مدال را دارد/برای المپیک بعدی شروع کردیم
  • مسابقات قهرمانی کشور توان برگزار شد
  • پایان رقابت‌های جودو جام مولای عرشیان در اصفهان
  • قهرمانی تیم فرنگی خوزستان در رقابت‌های کشوری جام رمضان
  • راهیابی فرنگی کار خوزستان به مسابقات کشتی قهرمانی آسیا