Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه فیلم و صوت باشگاه خبرنگاران جوان، ویدئویی به تازگی در فضای مجازی منتشر شده است که نشان می‌دهد پلیس «شارلوت» معترضان را محاصره کرده و به سمت آن‌ها مواد شیمیایی پرتاب می کند و اجازه فرار به مردم نمی‌دهد.
به دنبال انتشار این ویدئو موجی از انتقادات روانه اداره پلیس شد. به طوری که آن‌ها مجبور شدند اعلام کنند در حال بررسی این موضوع هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

بیشتر بخوانید: سیمای نظامی واشنگتن با حضور گسترده خودروهای زرهی

 

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی   انتهای پیام/  

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سیاه پوستان نژاد پرستی اعتراضات مردمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۷۴۴۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رژیم اسرائیل مسئول هماهنگی ورود کمک‌ها به غزه را به شهادت رساند

رژیم صهیونیستی در ادامه جنایت‌های خود، مسئول هماهنگی با آژانس آنروا برای ورود کمک‌های انسانی به نوار غزه را به شهادت رساند.

به گزارش ایسنا، دفتر اطلاع‌رسانی دولتی فلسطین در غزه اعلام کرد که رژیم صهیونیستی امروز -دوشنبه- سرتیپ فایق المبحوح را ترور کرد.

وی مسئولیت هماهنگی با عشایر فلسطینی و آژانس آنروا برای ورود کمک‌ها به شمال غزه را داشت و وظیفه وی کاملا نظامی و انسانی بوده و بر اساس قانون بین‌المللی باید از وی محافظت می‌شد.

بر اساس گزارش خبرگزاری شهاب،  دفتر اطلاع‌رسانی دولت فلسطین در بیانیه‌ای تاکید کرد: این جنایت نشان می‌دهد که رژیم صهیونیستی به دنبال ایجاد هرج و مرج و گرسنه‌کردن مردم غزه است به‌ویژه این‌که این ترور ۲ روز بعد از ورود ۱۵ کامیون کمک‌های بشردوستانه به شمال غزه انجام شد، کاری که رژیم صهیونیستی از انجام آن ممانعت می‌کرد.

در  این بیانیه با اشاره به جنایت‌های مکرر علیه غیرنظامیان در غزه، آمده است که این جنایت‌ها بر عهده رژیم صهیونیستی، دولت آمریکا و جامعه بین‌المللی است.

از سوی دیگر، جنبش جهاد اسلامی فلسطین در بیانیه‌ای اعلام کرد که حمله نیروهای اشغالگر صهیونیستی به بیمارستان الشفا و ترور سرتیپ فایق المبحوح یک جنایت جنگی است که به کارنامه جنایت‌های نازی و وحشیانه دشمن علیه مردم فلسطین در غزه افزوده می‌شود.

در این بیانیه آمده است که این جنایت نقض آشکار ارزش‌های انسانی و اخلاقی بوده و سطح وحشی‌گری رژیم صهیونیستی علیه ملت فلسطین را نشان می‌دهد.

جنبش جهاد اسلامی تاکید کرد که حمایت‌های دولت آمریکا و دولت‌های غربی و سکوت حکومت‌های عربی دلیل تداوم نسل‌کشی‌های مردم غزه توسط رژیم صهیونیستی است.

در بخشی از این بیانیه آمده است که جنایت‌های دشمن باعث نمی‌شود که مقاومت از مواضع خود یعنی توقف کامل جنگ و خروج کامل اشغالگران از غزه کوتاه بیاید.

همچنین ساعاتی پیش، شبکه المیادین اعلام کرد که برخلاف ادعای رژیم صهیونیستی، شهید فائق المبحوح فرمانده عملیات پلیس فلسطین در غزه بوده و از مهم‌ترین مسئولیت‌های وی تامین امنیت کامیون‌های کمک‌های انسانی در غزه بوده است.

منابع المیادین تاکید کردند که این شهید تسلیم صهیونیست‌ها نشد بلکه با سلاح شخصی خود با آن‌ها درگیر شد و یکی از نظامیان صهیونیست را کشت و دو نفر دیگر را نیز زخمی کرد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • سوریه: آمریکا، انگلیس، آلمان و فرانسه با زبان باج‌خواهی علیه دمشق سخن گفتند
  • رژیم اسرائیل مسئول هماهنگی ورود کمک‌ها به غزه را به شهادت رساند
  • ارتش اسرائیل خبرنگار الجزیره را بازداشت کرد
  • رژیم صهیونیستی خبرنگار الجزیره را بازداشت کرد
  • واکنش حماس به جنایت صهیونیست‌ها در بیمارستان الشفاء
  • چالش مانکن ۵ هزار نفری در یک شهر
  • مرگ حقوق بشر به دست مدعیان حقوق بشر؛ از حلبچه تا غزه
  • آل‌صادق: ایران افتخار می‌کند که مانع فراموشی جنایت جنگی حلبچه شد
  • شکنجه «وحشتناک» اسیران جنگی اوکراینی توسط روسیه
  • به مناسبت سالروز بمباران شیمیایی حلبچه؛ جنایت فراموش نشدنی