Web Analytics Made Easy - Statcounter

بخشدار رودزرد از توابع شهرستان رامهرمز گفت: آتش سوزی در خط لوله انتقال نفت شرکت نفت گاز آغاجاری به اصفهان رخ داد که مهار گردید.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ فرهاد علی بخشی بخشدار رودزرد از توابع شهرستان رامهرمز با اشاره به وقوع آتش سوزی در خط لوله نفت قبه گفت: صبح امروز در حین تعمیرات بر روی خط لوله نفت ۳۶ اینچی خط لوله مارون به اصفهان در منطقه عشایری قبه، از توابع بخش رودزرد لوله نفت خام آتش گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او بیان داشت: این ترکیدگی لوله نفت تلفات جانی نداشت و تنها تعدادی از ادوات حفاری خط لوله دچار خسارت شدند.

علی بخشی افزود: این خط لوله استراتژیک نفت خام مارون به طول ۴۳۰ کیلومتر از امیدیه در خوزستان تا پالایشگاه اصفهان است که به خط لوله (مارون ـ اصفهان) شهرت دارد.

بخشدار رودزرد از توابع شهرستان رامهرمز تصریح کرد: این منطقه با بهره گیری از ۸ مرکز انتقال، ظرفیت ارسال روزانه بیش از ۵۵۰ هزار بشکه نفت خام و بالغ بر ۳۵۰ هزار بشکه فرآورده‌های نفتی به همراه ۸ رشته خط لوله را دارا است.

انتهای پیام

منبع: دانا

کلیدواژه: لوله نفت خط لوله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۷۴۴۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهار آتش سوزی بیشه زار بیت قشم در منطقه حفاظت شده کرخه حمیدیه

امیر عطشانی رئیس اداره محیط زیست حمیدیه گفت: آتش سوزی در منطقه حفاظت شده کرخه موسوم به بیشه زار بیت قشم اتفاق افتاد که در ساعت‌های اولیه توسط مامورین یگان حفاظت محیط زیست و جنگل بان منابع طبیعی مهار و تا خاموشی کامل عملیات اطفاء ادامه یافت.

او می‌گوید: این آتش سوزی تقریباً در نیم هکتار اتفاق افتاد که با توجه به پوشش گیاهی متراکم بیشه زار بسرعت حریق توسعه‌یافته که با توجه حضور بموقع و هوشیاری مامورین در ساعات اولیه مهار گردید در خصوص علت آتش سوزی در دست بررسی می‌باشد.

رییس اداره محیط زیست شهرستان حمیدیه افزود: بیشه زار بیت قشم در حوزه استحفاظی بخش مرکزی شهرستان حمیدیه، مسیر خسرج در نوار ساحلی رودخانه کرخه در منطقه مرزی بین شهرستان حمیدیه و شهرستان کرخه با مساحت تقریبی ۸۰ هکتار واقع شده است و دارای پوشش گیاهی متراکم و زیستگاه طبیعی جانوران و پرندگان بومی منطقه به شمار می‌آید.

باشگاه خبرنگاران جوان خوزستان اهواز

دیگر خبرها

  • خواستار توقف مازوت‌سوزی در اصفهان هستیم
  • مهار آتش سوزی در مجتمع بنکداران اهواز
  • عملیات مهار آتش در مجتمع بنکداران اهواز
  • مهار آتش سوزی در دو واحد صنعتی در دزفول
  • ادامه عملیات مهار آتش در مجتمع بنکداران اهواز+عکس
  • ایجاد آب‌ آشامیدنی پایدار برای روستا هفت پیران اردل
  • آتش سوزی در یکی از انبارهای شرکت فولاد خوزستان مهار شد
  • مهار آتش سوزی بیشه زار بیت قشم در منطقه حفاظت شده کرخه حمیدیه
  • آتش‌سوزی ۲ انبار شرکت فولاد خوزستان مهار شد
  • مهار آتش سوزی در یکی از انبار‌های شرکت فولاد خوزستان