Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین، دکتر جهانپور در این باره گفت: از دیروز تا امروز ۱۵ خرداد ۱۳۹۹ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی ۳۵۷۴ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد.

وی اضافه کرد که از بین مبتلایان جدید، ۴۹۴ مورد بستری و ۱۰۸۰ مورد از افراد معادل ۸۶ درصد از موارد جدید، در تماس با مبتلایان بودند که شناسایی شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته جهانپور، مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۱۶۴ هزار و ۲۷۰ نفر رسید.

سخنگوی وزارت بهداشت درباره آمار قربانیان نیز با بیان اینکه متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۵۹ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند، گفت: مجموع جانباختگان این بیماری به ۸۰۷۱ نفر رسید.

جهانپور همچنین گفت: خوشبختانه تا کنون ۱۲۷ هزار و ۴۸۵ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستانها ترخیص شده اند. ۲۵۶۹ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در وضعیت شدید این بیماری تحت مراقبت قرار دارند.

وی این را هم گفت که تاکنون یک میلیون و ۱۹ هزار و ۳۶۲ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.

جهانپور با اعلام اینکه وضعیت خوزستان همچنان قرمز است، گفت: استان‌های هرمزگان، کردستان و کرمانشاه در وضعیت هشدار جدی قرار دارند.

وی در خاتمه به همه هموطنان سراسر کشور به ویژه استان های فوق توصیه کرد که حتما ضمن رعایت فاصله گذاری اجتماعی و بهداشت فردی ، در اماکن عمومی از ماسک استفاده کنند.

کد خبر 518015 برچسب‌ها كرونا در ايران

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: كرونا در ايران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۷۴۵۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار قرمز سیلاب؛ بارش سنگین باران در ۴ استان کشور

به گزارش خبرگزاری مهر، کبری رفیعی کارشناس سازمان هواشناسی با اشاره به پیش‌بینی وضعیت آب و هوایی روز سه شنبه ۲۸ فروردین ماه از ورود سامانه بارشی به جنوب کشور خبر داد و گفت: در استان‌های فارس، بوشهر، هرمزگان، کرمان، سیستان و بلوچستان، چهار محال و بختیاری، کهگیلویه و بویر احمد، نیمه جنوبی اصفهان و یزد، شرق خوزستان، جزایر واقع در خلیج‌فارس، تنگه هرمز و دریای عمان، و فردا علاوه بر این استان‌ها در خراسان‌جنوبی؛ رگبارهای شدید باران، رعدوبرق، وزش باد شدید و حتی در برخی نقاط بارش تگرگ را شاهد هستیم.

وی افزود: روز پنجشنبه بارش‌ها در برخی نقاط استان‌های کرمان و سیستان و بلوچستان، خراسان‌جنوبی، هرمزگان ادامه دارد و به‌تدریج از کشور خارج می‌شود.

این کارشناس با بیان اینکه امروز و فردا بارش‌ها در حد هشدار قرمز است، گفت: استان‌های سیستان و بلوچستان، هرمزگان، کرمان، بوشهر، بارش‌های سنگینی خواهند داشت و برای فردا این بارش‌ها برای استان‌های سیستان و بلوچستان هستند که احتمال آب گرفتگی معابر به‌صورت گسترده، سرریز سدها، انسداد راه‌ها و احتمال تخریب پل‌ها و اختلال جدی در سفرهای بین شهری و داخل شهری را در پی دارد.

رفیعی خاطرنشان کرد: هم‌وطنان برای سفر و تردد باید تمهیدات لازم را در نظر داشته‌باشند.

وی با اشاره پیش‌بینی وضعیت آب و هوای استان تهران گفت: امروز وزش باد و امشب در ارتفاعات استان رگبار باران و رعدوبرق را پیش رو دارد. بیشینه دمای امروز تهران نیز ۲۴ درجه است.

کد خبر 6079643 زهره آقاجانی

دیگر خبرها

  • هواشناسی ایران / هشدار قرمز سیلاب برای ۴ استان کشور
  • برگزاری نشست فصلی ترجمان دانش در دانشگاه علوم پزشکی اهواز
  • هشدار قرمز سیلاب؛ بارش سنگین باران در ۴ استان کشور
  • کارزار جهانی نور قرمز در خوی
  • دومین هشدار وضعیت قرمز جوی در سال ۱۴۰۳ | خطر سیل بیخ گوش این استان‌ها
  • آغاز فعالیت سامانه بارشی در جنوب کشور/ هشدار قرمز برای ۴ استان
  • فعالیت سامانه بارشی در جنوب کشور | هشدار قرمز برای ۴ استان 
  • ۲۵۰ محدوده فرونشست در کشور شناسایی شد
  • شناسایی ۲۵۰ محدوده فرونشست در کشور/ کرمان دارای بیشترین فرونشست در کشور است
  • هشدار قرمز هواشناسی برای ۵ استان/ یارش شدید در جنوب کشور