Web Analytics Made Easy - Statcounter

دو باب جایگاه اختصاصی عرضه فرآورده‌های نفتی در شهرستان دیواندره با حضور مدیران پخش منطقه کردستان و فرماندار و مسوولان این شهرستان به بهره‌برداری رسید.

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کردستان با گرامیداشت سالگرد رحلت حضرت امام خمینی(ره) و شهدای 15 خرداد، سیاست و برنامه‌های پخش منطقه کردستان را در خصوص جانمایی و احداث جایگاه عرضه فرآورده‌های نفتی در راستای تحقق شهروندی و ارائه خدمات مطلوب به شهروندان عنوان و اظهار کرد: با افتتاح این جایگاه‌ها تعداد مجاری عرضه ناحیه به شش باب می‌رسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عبدالله گیتی‌منش بیان کرد: این جایگاه‌ها با سرمایه‌گذاری 6 میلیارد تومانی بخش خصوصی و اشتغالزایی 12 نفر در سال مزین به "جهش تولید" به بهره برداری می رسند.

وی افزود: جایگاه عرضه فرآورده‌های نفتی باباراری در زمینی به مساحت 3000 متر مربع با دارا بودن 3 مخزن به ظرفیت ذخیره سازی90هزار لیتر بنزین و 45 هزارلیتر نفتگاز احداث شده است.

وی بیان کرد: این جایگاه دارای دو سکوی عرضه بنزین با چهار تلمبه دونازله (8نازل ) و یک سکوی عرضه نفتگاز بادو تلمبه دونازله (۴نازل ) است.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کردستان یادآور شد: جایگاه عرضه فرآورده‌های نفتی ضیایی نیز در زمینی به مساحت 2500 متر مربع با دارا بودن 4 مخزن به ظرفیت ذخیره سازی90هزار لیتر بنزین و 90 هزار لیتر نفتگاز احداث شده است.

گیتی‌منش گفت: این جایگاه دارای دو سکوی عرضه بنزین با چهار تلمبه دو نازله (8نازل ) و دو سکوی عرضه نفتگاز با چهارتلمبه دو نازله(8 نازل) است.

وی  اضافه کرد: در فازدوم نیز زیرساخت‌های لازم برای بهره‌برداری از بخش سی.ان.جی جایگاه باباراری فراهم شده است که در آینده نزدیک وارد عملیات خواهد شد.

جایگاه‌های عرضه فرآورده نفتی منطقه کردستان به 80 باب افزایش یافت

وی اعلام کرد: با افتتاح این مجاری عرضه  شمار جایگاه‌های عرضه فرآورده‌های نفتی منطقه کردستان  به 80 باب افزایش یافت.

 

مدیرشرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کردستان همچنین در دیدار با فرماندار شهرستان دیواندره ضمن تیبین اهداف و بیان برنامه‌های منطقه کردستان اظهار امیدواری کرد: باتعامل و همکاری فرمانداری با پخش منطقه کردستان در راستای سوخت رسانی مطلوب،  افزایش زیرساخت های سوخت‌رسانی و .... عملکرد مناسبی داشته باشیم.

4100 هزار لیتر نفتگاز بین بهره‌برداران کشاورزی دیواندره توزیع شد

گیتی منش با اشاره به شرایط ناحیه دیواندره از لحاظ فعالیت‌های کشاورزی و وجود صنایع مختلف به میزان سوخت تامین و توزیع شده در ناحیه اشاره کرد و افزود: در دو ماهه نخست سال جاری بیش از 4 میلیون و یکصد هزار لیتر نفتگاز در بین بهره‌برداران  بخش کشاورزی شهرستان توزیع شده است.

وی سپس به فعالیت 6100 دستگاه تراکتور و کمباین در سطح شهرستان اشاره و ابراز امیدواری کرد با تعامل و همکاری سایر دستگاهای متولی بحث پلاک‌گذاری ادوات کشاورزی نیز انجام تا پروسه تحویل الکترونیکی نفتگاز بخش کشاورزی نیز  از ابتدای تیر ماه محقق شود.

وی با اشاره به فعال بودن 9 باب جایگاه عرضه فرآورده‌های نفتی و سی ان جی  در ناحیه دیواندره اظهار کرد :عملیات احداث 3 باب جایگاه عرضه فرآورده های نفتی نیز در دست اقدام است که با توجه به تعداد مجاری عرضه موجود تلاش منطقه بر جانمایی و گستردگی جغرافیایی مطلوب این جایگاهها در راستای دسترسی بهتر شهروندان به دریافت خدمات است.

انتهای پیام/2330/72

منبع: فارس

کلیدواژه: فرآورده های نفتی کردستان شهرستان دیواندره شهر دیواندره فرآورده های نفتی منطقه کردستان جایگاه عرضه فرآورده های نفتی بهره برداری لیتر نفتگاز باب جایگاه سکوی عرضه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۷۴۵۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رکورد حجم عملیات انبار نفت منطقه تربت حیدریه از مرز یک میلیارد و ۶۷۰ میلیون لیتر

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز خراسان رضوی، مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه تربت حیدریه گفت: به موازات افزایش ۱۱ درصدی مصرف توزیع پایدار سوخت و عبور موفق از بحران‌ها و شرایط سخت سوخت‌رسانی در پیک ایام مسافرت و سرمای طاقت‌فرسای زمستان، این مقدار فرآورده نفتی توسط ۵۸ هزار و ۳۶۰ سرویس نفتکش از انبار نفت منطقه به حوزه عملیاتی این منطقه و همچنین مناطق خراسان جنوبی و زاهدان ارسال شد.

 جواد بلندی افزود: از این مقدار فرآورده، حدود ۳۷۲ میلیون لیتر از مبادی حمل جنوب کشور و سایر مبادی حمل با بهره‌گیری از ظرفیت نفتکش‌های ناوگان حمل و نقل منطقه تأمین شد و بقیه از طریق خط لوله انتقال فرآورده‌های نفتی دریافت شد.

بلندی افزود: ۲۵۵ میلیون لیتر بنزین مصرفی منطقه به وسیله نفتکش از انبار‌های نفت بندرعباس و رفسنجان تأمین شد.

وی خاطر نشان کرد: منطقه تربت حیدریه با ظرفیت بالغ بر ۲۳۵ میلیون لیتر انواع فرآورده‌های نفتی و توان حمل ۳۱۸ دستگاه نفتکش یکی از مناطق ۳۷گانه کشور است که از جمله هشت منطقه فعال صادراتی کشور نیز محسوب می‌شود.

منطقه تربت حیدریه دارای ۶۵ جایگاه عرضه سوخت مایع و ۳۳ جایگاه عرضه سی‌ان‌جی است که در محور مواصلاتی جنوب به شمال شرق کشور میزبان خیل عظیم زائران آقا علی‌ابن‌موسی‌الرضا (ع) است.

دیگر خبرها

  • ۱۴ جایگاه عرضه سوخت مایع در منطقه فارس به بهره‌برداری رسید
  • قدردانی استاندار همدان از شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی برای سوخت‌رسانی نوروزی
  • ثبت بیش از ۱۰ هزار بازدید کنترل‌کیفی در پخش منطقه آذربایجان شرقی
  • خط لوله فرآورده تبریز - خوی - ارومیه به بهره‌برداری می‌رسد
  • بهره برداری از جایگاه سوخت پاک در ایستگاه راه آهن قم
  • حجم عملیات انبار نفت منطقه تربت‌حیدریه از مرز ۱.۶ میلیارد لیتر گذشت
  • یک میلیارد و ۶۵۰ میلیون لیتر سوخت در منطقه تربت‌حیدریه توزیع شد
  • رکورد حجم عملیات انبار نفت منطقه تربت حیدریه از مرز یک میلیارد و ۶۷۰ میلیون لیتر
  • افزایش ۳۴ درصدی مصرف سوخت جت در منطقه ارومیه
  • عرضه شفاف فرآورده های نفتی پالایشگاه ستاره خلیج فارس در بورس انرژی