Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، محمد سبزه زاری مدیرکل هواشناسی خوزستان گفت:گرد وخاک محلی در مناطق غربی، مرکزی، جنوبی و جنوب غرب استان پیش بینی می شود.

او بیان داشت: طبق پیش‌بینی‌ها وزش باد متوسط تا نسبتا شدید دور از انتظار نیست.

سبزه زاری ادامه داد: امیدیه در ۲۴ ساعت گذشته با ۴۸.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۳ درجه سانتیگراد و ایذه با ۲۲.۵ درجه سانتیگراد به ترتیب گرم‌ترین و خنک‌ترین نقاط استان گزارش شد و حداکثر و حداقل دمای هوای اهواز ۴۶.۹ و ۲۲.۹ درجه سانتیگراد بوده است.

مدیرکل هواشناسی خوزستان تصریح کرد: طی۲۴ ساعت آینده، آسمان صاف تا کمی ابری همراه با وزش باد پیش بینی می‌شود.

انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: وضعیت جوی آب و هوا وزش باد پیش بینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۷۴۵۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بارش‌های رگباری اصفهان را فرا می‌گیرد/ افزایش ۴ درجه‌ای دما

لیلا امینی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با اشاره به ورود سامانه ناپایدار مرطوب از امروز بعدازظهر به استان اصفهان، اظهار داشت: این سامانه بارشی به نسبت قوی تا روز چهارشنبه یکم فروردین ماه در سطح استان فعال خواهد بود.

وی ادامه داد: از امشب تا روز چهارشنبه شرایط جوی به صورت افزایش ابر، مه آلودی، رگبار باران همراه با رعد و برق پیش‌بینی می‌شود.

رئیس مرکز پیش‌بینی و مخاطرات جوی اداره کل هواشناسی استان اصفهان با بیان اینکه در مناطق سردسیر بارش برف دور از انتظار نیست، اضافه کرد: وزش باد شدید و وقوع توفان لحظه‌ای و در مناطق شرقی و شمالی گردو خاک محلی پیش بینی می‌شود.

امینی افزود: اوج فعالیت سامانه بارشی در مناطق غرب و جنوب و مرکز استان اصفهان خواهد بود و طی ۴۸ ساعت آینده آب‌گرفتگی معابر، جاری شدن روان‌آب، سیلابی شدن مسیل‌ها، کولاک برف، سقوط بهمن و خیزش گردو خاک و کاهش دید محتمل است.

وی با بیان اینکه دمای هوا طی ۲۴ ساعت آینده بین ۲ تا چهار درجه افزایش می‌یابد، گفت: بیشینه دمای هوای کلان‌شهر اصفهان در گرم‌ترین ساعات امروز به ۲۵ درجه سلسیوس بالای صفر و کمینه آن بامداد فردا به ۱۱ درجه سلسیوس بالای صفر می‌رسد.

به گفته امینی، خور و بیابانک با بیشینه دمای ۲۹ درجه سلسیوس بالای صفر و بویین میاندشت با کمینه دمای چهار درجه سلسیوس بالای صفر به ترتیب گرم‌ترین و خنک‌ترین نقاط استان طی ۲۴ ساعت آینده خواهند بود.

کد خبر 6058259

دیگر خبرها

  • بارش‌های رگباری اصفهان را فرا می‌گیرد/ افزایش ۴ درجه‌ای دما
  • آسمان خوزستان بارانی می‌شود
  • جوی نسبتا آرام بر آسمان کرمان
  • سامانه بارشی در راه آذربایجان‌غربی است
  • هوا گرمتر می شود
  • حاکمیت جوی نسبتا آرام بر آسمان کرمان
  • نوروز بارانی در همدان 
  • نوروز همراه با باران شدید در همدان
  • نوروز بارانی همراه با رعد و برق در انتظار همدانی‌ها
  • وزش باد شدید و وقوع کولاک در ارتفاعات زنجان پیش بینی شد