Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسکانیوز»
2024-03-19@07:47:01 GMT

ترافیک درجاده هراز و کندوان

تاریخ انتشار: ۱۵ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۷۴۵۴۵

ترافیک درجاده هراز و کندوان

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، ایمان محرابی‌نیا گفت: در تشریح آخرین وضعیت ترافیکی جاده‌ها‌، گفت: بر اساس اطلاعات دوربین‌های نظارت تصویری و سامانه‌های ترددشمار برخط، در حال حاضر اغلب محورهای مواصلاتی کشور باز است و تردد در آن‌ها به روال عادی جریان دارد.

ترافیک در محور کرج - چالوس و جاده هراز

مسئول سالن عملیات مرکز مدیریت راه‌ها از بروز ترافیک سنگین در محور کرج - چالوس محدوده بیلقان خبر داد و گفت: در حال حاضر ترافیک در محور هراز مسیر جنوب به شمال محدوده های مشا و پلور نیمه سنگین است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: هم اکنون تردد در محور فیروزکوه، آزادراه تهران - شمال و آزادراه قزوین - رشت مسیر رفت و برگشت، روان است.

محرابی نیا بیان کرد: در محورهای منتهی به شمال کشور بارش خاصی گزارش نشده است.

بیشترین تردد در جاده ها بین ساعات 19 تا 20

مسئول سالن عملیات مرکز مدیریت راه‌ها گفت: ‌بر اساس اطلاعات حاصل از رصد 2239 دستگاه ترددشمار فعال در محورهای برون‌شهری، کل تردد ثبت شده در جاده ها نسبت به روز قبل 2.8 درصد کاهش دارد، در همین مدت همچنین سهم وسایل نقلیه سنگین در ترافیک راه ها 11.9 درصد، بیشترین تردد بین ساعات 19 تا 20 و کمترین تردد بین ساعات 4 تا 5 صبح ثبت شد.

آزادراه کرج-قزوین پرترافیک ترین جاده کشور

وی اضافه کرد: در آزادراه کرج-قزوین، آزادراه ‌تهران-کرج و آزادراه کرج-تهران در شبانه روز گذشته بیشترین تردد ثبت شد.

‌‌7 جاده به دلیل نداشتن ایمنی‌ مسدود است

محرابی نیا با اشاره به انسداد‌ محور قزوین - همدان در کیلومتر 110 ‌و امکان تردد از مسیر جایگزین لاین روبرو، گفت: در حال حاضر جاده رامیان-اولنگ-شاهرود، ‌محور خرم آباد-پل‌دختر ‌در استان لرستان، ‌محور سی سخت-پادنا در استان کهگیلویه و بویراحمد و جاده شهداد-نهبندان در استان کرمان مسدود است.

مسئول سالن عملیات مرکز مدیریت راه‌ها با اشاره به اینکه محور دهلران – اندیمشک در استان ایلام به دلیل نبود ایمنی کافی مسدود است، افزود: همچنین ‌محور فرعی شمشک-دیزین ‌به دلیل نداشتن ایمنی مسدود است.

ممنوعیت تردد کامیون در محور کرج-چالوس/کندوان 16 خرداد یک‌طرفه می‌شود

‌وی با تأکید بر اینکه مسافران شمال به ساعات یک طرفه شدن جاده ها توجه کنند، بیان کرد: در محور کندوان تردد ‌وسایل نقلیه از ساعت 12 روز جمعه 16 خرداد تا ساعت 2 بامداد روز شنبه 17 خرداد از میدان امیرکبیر کرج‌ به سمت مرزن آباد ممنوع است، با اعلام مأموران پلیس راه، تردد از ساعت 15 روز جمعه تا ساعت 2 بامداد روز شنبه از مرزن آباد به سمت کرج و تهران یک طرفه خواهد بود.

محرابی نیا گفت: ‌‌تردد ‌تریلر و کامیون در محور کرج - چالوس و بالعکس ممنوع است.

ممنوعیت تردد کامیون در هراز تا بعدازظهر 17 خرداد/مسیر 16 خرداد یک‌طرفه می‌شود

مسئول سالن عملیات مرکز مدیریت راه‌ها گفت: در محور هراز‌ تردد خودرو از ساعت 12 روز جمعه 16 خرداد تا ساعت 2 بامداد روز شنبه 17 خرداد از رودهن به سمت آمل ممنوع است، با اعلام پلیس را در منطقه، تردد ‌وسایل نقلیه از ساعت 14 روز جمعه تا ساعت 2 بامداد روز شنبه از آب اسک به سمت رودهن در محدوده مشاء‌ یک‌طرفه خواهد بود.

وی با اشاره به اینکه در محور هراز تردد‌ تریلرها کماکان ممنوع است، گفت: تردد ‌کامیون غیر از حاملین مواد سوختی و فاسدشدنی تا ساعت 18 روز شنبه 17 خرداد در ‌محور هراز ممنوع است.

ممنوعیت تردد تریلر در محور فیروزکوه از صبح 16 خرداد

مسئول سالن عملیات مرکز مدیریت راه‌ها افزود: در جاده ‌تهران-فیروزکوه-قائمشهر تردد‌ تریلر غیر از حاملان مواد سوختی و فاسدشدنی از ساعت 8 تا 24 روز جمعه 16 خرداد از مسیر شمال به جنوب محور قائمشهر-فیروزکوه-تهران ممنوع است.

محدودیت تردد کامیون در جاده سلفچگان - قم و تردد موتورسیکلت در جاده های شمال

محرابی نیا اظهار داشت: در محور قدیم رشت - قزوین و بالعکس تردد تریلر و کامیون غیر از حاملین مواد سوختی و فاسد‌شدنی از ساعت 12 تا 24 روز جمعه 16 خرداد ممنوع است.

مسئول سالن عملیات مرکز مدیریت راه‌ها افزود: تردد تریلر و کامیون غیر از حاملان مواد سوختی و فاسدشدنی از ساعت 16 تا 24 روز جمعه 16 خرداد در جاده سلفچگان - قم ممنوع بوده و مسیر جایگزین آزادراه ساوه-تهران است.

وی گفت: تردد موتورسیکلت تا ساعت 6 روز شنبه 17 خرداد در ‌محورهای کندوان، ‌فیروزکوه، هراز و محور تهران-سمنان-مشهد و بالعکس ممنوع است‌.

انتهای پیام/

20 / 20 مسئول سالن عملیات مرکز مدیریت راه‌ها ایمان محرابی‌نیا آخرین وضعیت ترافیکی جاده‌ها

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: آخرین وضعیت ترافیکی جاده ها تا ساعت 2 بامداد روز شنبه روز جمعه 16 خرداد روز شنبه 17 خرداد مواد سوختی محور کرج محرابی نیا محور هراز جاده ها یک طرفه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۷۴۵۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وضعیت ترافیک جاده هراز؛ ترافیک نیمه‌سنگین و یک طرفه ماندن چالوس و آزادراه تهران - شمال

سرهنگ احمد شیرانی در گفتگو با ایسنا، درباره وضعیت ترافیکی جاده‌های کشور گفت: گزارش‌های دریافتی از مراکز کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا در جاده‌های سراسر کشور حاکی از آن است که درحال حاضر ترافیک در کسیر جنوب به شمال محور هراز در محدوده‌های شنگلده و بایجان نیمه سنگین است.

وی با بیان اینکه ترافیک در آزادراه قزوین – کرج حدفاصل گلشهر تا مهرشهر نیز پرحجم گزارش شده است، گفت: همچنین وضیت مشابه در آزادراه کرج – قزوین حدفاصل مهرویلا تا گلشهر و آزادراه تهران - ساوه حدفاصل بهمن آباد تا دهشاد وجود دارد.

در محور تهران – پاکدشت در محدوده خاتون آباد نیز ترافیک نیمه سنگین است.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا همچنین گفت: تردد در مسیر شمال به جنوب آزادراه شمال – تهران و محور چالوس تا اطلاع بعدی ممنوع است و این محور برای مدیریت بار ترافیک یک طرفه شده است.

وی درباره وضعیت جوی جاده‌های کشور نیز اظهارکرد:‌گزارش‌ها حاکی از جوی آرام در تمامی جاده‌های کشور است و درحال حاضر مداخله جوی خاصی در جاده‌ها گزارش نشده است.

شیرانی با اعلام شماره تلفن ۸۸۲۵۵۵۵۵ و ۱۲۰ از رانندگان و مسافران خواست که برای اطلاع از آخرین وضعیت جوی و ترافیکی جاده‌های کشور با این شماره تماس گرفته و پیش از شروع سفر با اطلاع از وضعیت راه‌ها، بهترین زمان و مسیر را برای رسیدن به مقصد انتخاب کنند.

tags # نوروز سایر اخبار توصیه عجیب دانشمندان؛ به این دلیل مهم گوشت مار پیتون بخورید! از حمام در خون دختران باکره تا خوردن خون کودک؛ آیا انسان راه غلبه بر مرگ را پیدا می‌کند؟ (عکس) جانور عجیبی که آنقدر رابطه جنسی برقرار می‌کند تا بمیرد! تجربه نزدیک به مرگ چیست و چه حسی دارد؟

دیگر خبرها

  • جاده چالوس باز شد اما... | این محور شمال یکطرفه است | ترافیک در جاده هراز
  • محور کندوان یکطرفه شد/ ترافیک در هراز
  • مسدود شدن جاده‌ های چالوس و آزاد راه تهران شمال
  • مسدود شدن جاده‌های چالوس و آزاد راه تهران شمال
  • هواشناسی جاده هراز؛ اگر شمال می‌روید حتما بخوانید
  • وضعیت ترافیک جاده هراز؛ ترافیک نیمه‌سنگین و یک طرفه ماندن چالوس و آزادراه تهران - شمال
  • جاده کندوان یکطرفه شد/ ترافیک سنگین در هراز
  • وضعیت راه‌های کشور؛ترافیک نیمه سنگین در جاده هراز
  • جاده کندوان امروز یک‌طرفه شد
  • ترافیک در کندوان و هراز نیمه سنگین است