Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهدی تارتار از نحوه انتخاب قهرمان و سهمیه های آسیایی می گوید.

طرفداری - مهدی تارتار گفت و گوی تازه ای را داشته که طی آن از عقیده خود برای انتخاب قهرمان، سهمیه های آسیایی و تیم های سقوط کننده گفته است که می توانید مشاهده کنید.

کماکان در تهران هستید یا تیم به مسجدسلیمان رفته است ؟

هنوز تهران هستیم. شرایط استان خوزستان قرمز است و نمی‌شود آنجا تمرین کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

البته اوضاع تهران هم زیاد جالب نیست اما باز بهتراز  خوزستان است. البته باید این را هم اضافه کنم در مسجدسلیمان امکانات لازم و خوب مثل هتل و زمین خوب تمرین را نداریم.

بازیکنان شما هم تست کرونا دادند ؟

بله هم بازیکنان و هم کادر فنی و هم عوامل و کادر اجرای و تدارکات تست کرونا دادند که متأسفانه 3 نفر تستشان مثبت بود. یک بازیکن و 2 نفر از کادر اجرایی تیم به این ویروس مبتلا شده‌اند و در حال حاضر هم در قرنطینه هستند.

با هزینه‌های تست کرونا چه می‌کنید ؟

واقعاً سنگین است. من عقیده دارم دولت باید کمک کند. این روزها جان همه ورزشکاران به‌خصوص فوتبالیست‌ها درخطر است. البته نه‌تنها ورزشکاران بلکه  جان همه مردم درخطر است و باید با رعایت پروتکل‌های بهداشتی مواظبت کند. متأسفانه نه‌تنها هزینه‌های تست سنگین است بلکه فراهم کردن شرایط مناسب برای تمرین هزینه‌بردار است. ما مثل بعضی تیم‌ها آن‌قدر پول‌نداریم که تونل ضدعفونی تهیه کنیم. من عقیده دارم باید به همه تیم‌ها به یک‌چشم نگاه شود و امکاناتی فراهم شود تا پروتکل‌های بهداشتی هم انجام‌پذیر باشد. باور کنید من فکر می‌کنم خدا تا الآن ما را نجات داده و مبتلا نشده‌ایم چون امکانات خیلی خوبی نداریم.

در این روزها خیلی از تیم‌ها مرتب تست می‌دهند و مدام نتایج تستشان تغییر می‌کند نظر شما چیست ؟

متأسفانه همین‌طور بوده و من فکر می‌کنم به خاطر کیت‌های استفاده‌شده است. بعضی از آزمایشگاه‌ها از کیت‌های اصلی استفاده نمی‌کنند و همین باعث می‌شود جواب‌ها خطا داشته باشد و به‌درستی نتوانند تشخیص دهند . کسی که کرونا بگیرد 2 روزه خوب نمی‌شود. من فکر می‌کنم باید از سوی سازمان لیگ چند آزمایشگاه مرجع که تحت نظارت بودند معرفی می‌شدند و همه تیم‌ها آزمایش‌ها را آنجا انجام می‌دادند. این‌طوری مشکلی پیش نمی‌آمد و شما مدام آزمایشگاه عوض نمی‌کردید و هزینه کمتری هم صرف می‌شد. 

این احتمال وجود ندارد بعضی تیم‌ها که به دنبال تعطیلی لیگ هستند آمار دروغ بدهند و بگویند کرونایی داریم تا سازمان لیگ را تحت‌فشار بگذارند و بگویند لیگ تعطیل شود؟

اگر چنین کاری انجام دهند به‌دوراز جوانمردی و کاری غیراخلاقی است. واقعاً زشت است و فکر نمی‌کنم در حد یک باشگاه لیگ برتری باشد. مردانه بیایند بگویند و اعلام کنند که مشکل امکانات داریم و نمی‌توانیم با این شرایط در مسابقات شرکت کنیم. متأسفانه با این کار جو را ملتهب می‌کنند و بعداً برای خودشان دردسرساز می‌شود.

در صورت تعطیلی تکلیف چیست باید قهرمان اعلام شود ؟

ببینید تیم‌های بالای جدول زحمت کشیدند تا چنین جایگاهی به دست بیاورند.  بنابراین حق‌دارند که به دنبال احقاق حق خود باشند. من فکر می‌کنم با توجه به 21 هفته‌ای که برگزار شد باید جایگاه تیم‌ها بر اساس نتایجی که در طول این 21 بازی گرفته‌اند مشخص شود. این عادلانه‌ترین کار است.

یعنی هم قهرمان و هم سهمیه بگیر‌ها و هم سقوط‌کنندگان بر این اساس اعلام شوند ؟

بله این عین عدالت است. پرسپولیس که در صدر جدول است باید به‌عنوان قهرمان و 3 تیم دیگر که پشت سرش هستند به‌عنوان سهمیه‌های آسیایی انتخاب شوند. اما در مورد تیم‌های انتهای جدول که در شرایط سقوط قرار دارند کمی وضع فرق می‌کند. چون فاصله‌ها بسیار کم است و تیم‌ها به هم چسبیده‌اند در این فصل تیمی سقوط نکند و درعین‌حال دو تیم لیگ یکی هم به لیگ برتر بیایند و بعد در فصل بعد 4تیم سقوط کنند.

اما بعضی از همین تیم‌ها حتی با این شیوه مخالف هستند و می‌گویند نباید قهرمان مشخص شود ؟

ببینید اگر لیگ تعطیل شود، قهرمان و تیم‌هایی که باید بروند آسیا مشخص و به کنفدراسیون آسیا معرفی شوند. حالا با توجه به شرایط جدول قهرمانی حق پرسپولیس است. این تیم 10 امتیاز از سایر تیم‌ها جلوتر است. من بدون تعصب حرف می‌زنم حتی بعضی از مربی‌های استقلالی هم این موضوع را تائید کردند. اگر پرسپولیس قهرمان اعلام نشود بی‌انصافی است. من یک مثال برای شما بزنم اگر لیگ انگلیس تعطیل شود تنها تیمی که لیاقت قهرمانی دارد لیورپول است. مگر می‌شود تیمی به‌غیراز آن را قهرمان اعلام کرد؟ حالا اگر سال قبل بود و اختلاف امتیازات کم بود و پرسپولیس فاصله 2 یا 3 امتیازی داشت می‌توانستیم بگوییم نه، اما الآن 10 امتیاز اختلاف زیاد است و باید قهرمان اعلام شود.

نظر شما در مورد جام حذفی چیست ؟ آیا برگزار شود یا نه ؟

اگر قرار است لیگ برتر برگزار شود باید جام حذفی هم برگزار شود. تیم ما تا قهرمانی در جام حذفی و رسیدن به آسیا دو بازی فاصله دارد پس نباید این شانس را از دست بدهیم. خصوصاً اینکه ما هم در لیگ و هم در جام حذفی بازی‌های خبی انجام دادیم خصوصاً اینکه یقه تمام تیم‌های بزرگ را گرفته‌ایم. از سوی دیگر جام حذفی جام شگفتی‌هاست و قهرمانی تیم ما خیلی محتمل است. من عقیده دارم اگر امکانات برای برگزاری لیگ برتر هست برای جام حذفی هم خواهد بود خصوصاً اینکه می‌توان جام حذفی را متمرکز برگزار کرد چون 5 تیم بیشتر در رقابت‌ها باقی نمانده‌اند و طی چند روز در یک شهر سفید می‌شود برگزار کرد.

خیلی‌ها می‌گویند، وقتی آلمان و کره  لیگشان را ادامه داده‌اند ما هم می‌توانیم و باید الگوبرداری کنیم.

ببینید الگوبرداری خوب است اما آیا ما امکانات آن‌ها راداریم ؟ اگر دولت همت و کمک کند می‌توانیم الگوبرداری کنیم. برای رسیدن به شرایط آلمان و کره نیاز به هزینه کردن است و باشگاه‌های ما قدرت چنین هزینه‌ای را ندارند. من فکر می‌کنم برگزاری لیگ مثل المان و کره می‌تواند به لحاظ سیاسی برای ما مفید باشد چون نشان دادیم شرایط غلبه بر کرونا در ورزش راداریم.

تیمی مثل شهر خودرو می‌گوید لیگ تعطیل شود درحالی‌که باید تا اواخر مرداد در لیگ قهرمانان آسیا شرکت کند آیا آنجا هم می‌تواند بگوید شرکت نمی‌کنیم ؟

من عقیده دارم وقتی حرف می‌زنیم باید همه شرایط را بسنجیم. مطمنا  نمی‌توانند بگویند در آسیا شرکت کنیم. من بازهم تأکید می‌کنم برای اینکه این جنگ‌های رخ ندهد باید دولت کمک کند تا بتوان با رعایت پروتکل‌های بهداشتی لیگ را برگزار کرد.

شنیده می‌شود بعضی از تیم‌ها هم برای فرار از هزینه‌ها مثل دادن قسط آخر پول بازیکنان و کادر فنی می‌خواهند لیگ تعطیل شود ؟

من دوست ندارم در این خصوص خیلی حرف بزنم. مگر قراردادهای بازیکنان ایران چقدراست که بخواهند همه آن را هم پرداخت نکنند. در ایان مگر بازیکن ایرانی مثل بازیکنان اروپایی حقوق هفتگی  و پیش‌پرداختشان را سروقت می‌گیرند ؟ من خودم از دوتیم صبا و راه‌آهن که منحل شدند هنوز طلب دارم و نتوانستم تمام پولم را بگیرم. بنابراین چنین فرضیه‌ای درست نیست و اصلاً نمی‌تواند اخلاقی باشد.

چقدر از پول شماها را داده‌اند ؟

تا به الآن 60 درصد پول بازیکنان و کادر فنی  را داده‌اند.

مدیران نفت به دنبال تمدید قرارداد با شما هستند آیا فصل بعد هم در نفت می‌مانید ؟

من تا به الآن جز خوبی از مدیران و هیات مدیره نفت ندیده‌ام.اما امکانات اینجا خیلی کم است. اگر شرایط برای فصل بعد فراهم باشد دوست دارم بمانم. من از هواداران تیم هم راضی هستم در این فصل خیلی به ما کمک کردند. بنابراین تأکید می‌کنم اگر شرایط برای فصل بعد فراهم باشد دوست دارم بمانم.

منبع/ ایلنا

منبع: طرفداری

کلیدواژه: لیگ تعطیل شود قهرمان اعلام من فکر می کنم جام حذفی فصل بعد تیم ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۷۴۵۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه سینماهای اصفهان امروز دوشنبه ۲۸ اسفند + جدول فیلم و قیمت بلیت

فیلم‌های روی پرده در سینماهای سیتی‌سنتر، ساحل، چهارباغ و سپاهان اصفهان در روز دوشنبه، بیست و هشتم اسفند معرفی می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، فیلم‌های تمساح خونی، پرویزخان، نوروز، ایلیا جستجوی قهرمان، نارگیل ۲، فسیل، بچه زرنگ، هتل، گیج‌گاه، ضد، ویلای ساحلی، ورود و خروج ممنوع، مسافری از گانورا، جوجه‌تیغی، سلفی با رستم، رؤیای کاغذی، روشن، پدران، توچال و هاوایی در سینماهای سیتی‌سنتر، سپاهان، چهارباغ و ساحل اصفهان امروز _دوشنبه بیست و هشتم اسفند_ اکران می‌شود که جدول برنامه و ساعت پخش آن‌ها به شرح زیر است:

سینما سیتی‌سنتر اصفهان:
نام فیلم سانس‌ها قیمت بلیت
هتل ۱۲:۰۰، ۱۴:۱۰، ۱۶:۱۵، ۱۸:۳۰، ۲۰:۴۵، ۲۳:۰۰ ۴۰۰۰۰
تمساح خونی ۱۱:۰۰، ۱۳:۰۵، ۱۵:۱۰، ۱۷:۱۵، ۱۹:۲۰، ۲۱:۲۵، ۲۳:۳۰ ۴۰۰۰۰
هاوایی ۱۳:۳۵، ۱۷:۲۵، ۲۱:۲۵ ۴۰۰۰۰
ورود و خروج ممنوع

۱۳:۰۰، ۱۸:۱۵، ۲۱:۴۵

۴۰۰۰۰
روشن ۱۴:۴۵، ۲۳:۳۰ ۴۰۰۰۰
پرویز خان ۱۱:۲۰، ۱۵:۰۰، ۱۸:۴۵، ۲۰:۴۵، ۲۲:۴۵ ۴۰۰۰۰
بچه زرنگ ۱۱:۴۰، ۱۴:۵۰ ۴۰۰۰۰
نارگیل ۲ ۱۳:۱۰ ۴۰۰۰۰
نوروز ۱۱:۱۵، ۱۶:۳۰، ۲۰:۰۰ ۴۰۰۰۰
ایلیا جستجوی قهرمان ۱۳:۱۵، ۱۷:۰۰ ۴۰۰۰۰
بی بدن ۱۱:۳۰، ۱۵:۲۰، ۱۹:۲۰، ۲۳:۲۰ ۴۰۰۰۰
آپاراتچی ۲۳:۲۰ ۴۰۰۰۰
سینما ساحل اصفهان:
نام فیلم سانس‌ها

قیمت بلیت

(تومان)

تمساح خونی ۱۰:۰۰، ۱۱:۵۰، ۱۳:۵۰، ۱۶:۳۰، ۱۸:۴۵، ۲۰:۱۵، ۲۱:۰۰، ۲۲:۱۵ ۴۰۰۰۰
هتل

۱۰:۱۰، ۱۱:۵۰، ۱۳:۵۰، ۱۵:۴۵، ۱۸:۰۰، ۲۰:۱۰، ۲۱:۰۰

۴۰۰۰۰
هاوایی ۱۰:۱۵، ۱۲:۱۰، ۱۴:۰۰، ۱۶:۰۰، ۱۷:۳۰، ۱۹:۱۵ ۴۰۰۰۰
ایلیا جستجوی قهرمان

۱۰:۳۰، ۱۲:۰۰، ۱۴:۱۵، ۱۵:۰۰، ۱۶:۰۰، ۱۸:۱۰، ۲۰:۳۰

۴۰۰۰۰
ورود و خروج ممنوع ۱۵:۴۵، ۱۸:۰۰ ۴۰۰۰۰

آپاراتچی

۱۱:۰۰، ۱۳:۰۰، ۱۶:۳۰، ۱۸:۳۰، ۲۰:۰۰، ۲۲:۱۰

۴۰۰۰۰

پرویزخان ۱۲:۱۵، ۱۶:۰۰، ۱۸:۰۰، ۱۹:۵۰، ۲۲:۰۰ ۴۰۰۰۰
نوروز ۱۰:۰۰، ۱۴:۰۰، ۲۲:۰۰ ۴۰۰۰۰
بی بدن ۱۰:۰۰، ۱۲:۰۰، ۱۴:۰۰، ۱۶:۱۵، ۱۸:۳۰، ۲۰:۰۰، ۲۰:۴۵، ۲۲:۱۵ ۴۰۰۰۰

سینما چهارباغ:
نام فیلم سانس‌ها

قیمت بلیت

(تومان)

تمساح خونی ۱۰:۱۵، ۱۳:۱۵، ۱۵:۳۰، ۱۷:۵۰، ۱۹:۴۰، ۲۱:۴۰ ۴۰۰۰۰
هاوایی ۱۰:۰۰، ۱۲:۳۰، ۱۴:۰۰، ۱۶:۴۵، ۱۸:۱۵، ۲۱:۰۰ ۴۰۰۰۰
ایلیا جستجوی قهرمان ۱۰:۴۵، ۱۵:۱۵، ۱۷:۳۰، ۲۰:۴۵ ۴۰۰۰۰
هتل ۱۱:۴۵، ۱۳:۴۵، ۱۹:۰۰، ۲۲:۱۵ ۴۰۰۰۰
ویلای ساحلی ۱۲:۱۵، ۱۴:۰۰ ۴۰۰۰۰
پرویزخان ۱۱:۳۰، ۱۹:۰۰، ۲۲:۳۰ ۴۰۰۰۰
نوروز ۱۲:۱۵، ۱۶:۰۰، ۱۷:۳۰ ۴۰۰۰۰
آپاراتچی ۱۰:۰۰، ۱۵:۴۵، ۲۰:۰۰، ۲۱:۵۰ ۴۰۰۰۰
بی بدن ۱۰:۳۰، ۱۴:۰۰، ۱۵:۴۵، ۱۷:۴۰، ۱۹:۵۰، ۲۲:۰۰ ۴۰۰۰۰
سینما سپاهان اصفهان:
نام فیلم سانس‌ها قیمت بلیت
(تومان)
هتل ۱۳:۱۵، ۲۰:۳۰، ۲۲:۱۵ ۳۰۰۰۰
هاوایی ۹:۴۵، ۱۱:۴۵، ۱۷:۰۰، ۱۸:۳۰، ۲۲:۳۰ ۳۰۰۰۰
مسافری از گانورا

۱۱:۱۵

۳۰۰۰۰
تمساح خونی

۹:۴۵، ۱۱:۴۵، ۱۳:۴۵، ۱۵:۴۵، ۱۷:۴۵، ۲۰:۰۰، ۲۲:۰۰

۳۰۰۰۰
نوروز ۱۱:۰۰، ۱۷:۰۰ ۳۰۰۰۰
ایلیا جستجوی قهرمان ۱۰:۱۵، ۱۴:۰۰، ۱۸:۳۰، ۲۰:۰۰ ۳۰۰۰۰
آپاراتچی ۹:۳۰، ۱۲:۳۰، ۱۵:۳۰، ۱۹:۰۰ ۳۰۰۰۰
پرویزخان ۱۵:۱۵ ۳۰۰۰۰
بی بدن ۱۳:۰۰، ۱۵:۰۰، ۱۶:۴۵، ۲۰:۰۰، ۲۲:۱۵ ۳۰۰۰۰
کد خبر 737125

دیگر خبرها

  • برنامه سینماهای اصفهان امروز سه‌شنبه ۲۹ اسفند + جدول فیلم و قیمت بلیت
  • استقلال قهرمان سال ۱۴۰۲
  • تاج‌الدینوف به دنبال دومین طلای آسیایی
  • برنامه سینماهای اصفهان امروز دوشنبه ۲۸ اسفند + جدول فیلم و قیمت بلیت
  • جام جهانی تایلند، آخرین راه نجات وزنه‌بردار فوق‌سنگین ایران
  • استقلال قهرمان سال 1402
  • ۳ قهرمان کشتی کارمند سازمان ورزش شهرداری شدند
  • ۳ قهرمان کشتی کارمند سازمان ورزش شهرداری تهران شدند
  • ایران، دومین کشور آسیایی با بیشترین تعداد تکواندوکار در المپیک
  • انتخاب چهارمین سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان