Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «همشهری آنلاین»
2024-04-19@16:06:50 GMT

آتش‌سوزی کارخانه تولیدی در ورامین مهار شد

تاریخ انتشار: ۱۵ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۷۴۵۶۷

آتش‌سوزی کارخانه تولیدی در ورامین مهار شد

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از ایرنا، محسن پارسا پنجشنبه ۱۵ خرداد گفت: عوامل سازمان آتش‌نشانی شهرداری ورامین با اطلاع از وقوع آتش‌سوزی در یک کارخانه تولیدی در منطقه شهرک مدرس، سریعا به محل اعزام شدند.

مجله مقابله با آتش و آتش سوزی

وی افزود: به دلیل وجود مواد اولیه سوختنی از جمله پارچه و چسب، آتش با سرعت زیاد در بخش‌های مختلف این کارخانه سرایت کرده بود و حجم زیادی از آتش کل کارخانه را در برگرفته بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مسئول اظهار کرد: عوامل آتش‌نشانی پس از چندین ساعت تلاش بی‌وقفه موفق به مهار کامل آتش شدند و هم اکنون حریق به طور کامل اطفاء شده است.

پارسا خاطرنشان کرد: در این حادثه که  علت وقوع آن از سوی کارشناسان در حال بررسی است، تلفات انسانی رخ نداد.

وی اضافه کرد: در روزهای اخیر با افزایش دمای هوا، شاهد آتش‌سوزی‌های متعدد در اراضی کشاورزی هستیم و عوامل آتش‌نشانی مدام در حال اعزام به عملیات اطفاء حریق مزارع هستند لذا از شهروندان درخواست می‌شود هنگام کار و یا درمنزل، اصول ایمنی را رعایت و از وقوع حوادث پیشگیری کنند.

ورامین با ۳۰۰ هزار نفر جمعیت در ۳۵ کیلومتری جنوب‌شرق تهران واقع شده است.

آتش‌سوزی در مزرعه گندم ورامین مهار شد سوختن طبیعت در کوره جهل کد خبر 518013 برچسب‌ها آتش‌ نشانی حوادث - آتش سوزی تهران استان تهران

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: آتش نشانی حوادث آتش سوزی تهران استان تهران آتش سوزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۷۴۵۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حریق در کارگاه مکانیکی در شهر دولت آباد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرکز اصفهان ؛ فرمانده آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری دولت آباد گفت: در پی اعلام حریق سنگین در یک کارگاه مکانیکی، بلافاصله خودرو‌های آتش نشانی به محل اعزام و اقدام به اطفا آتش کردند.


سعید نریمانی افزود: در این آتش سوزی سه دستگاه اطفائیه سنگین و یک دستگاه خودروی آبرسان همراه با ۱۰ نیروی آتش نشانی به محل اعزام شدند و حریق را مهار کردند.
وی افزود: در این آتش سوزی سه دستگاه خودروی در حال تعمیر و تجهیزات و وسایل تعمیرگاه در آتش سوخته است و علت حادثه و میزان خسارت در دست بررسی است.

دیگر خبرها

  • ۶ کشته اتباع بر اثر آتش سوزی در تهران
  • حریق در کارگاه مکانیکی در شهر دولت آباد
  • آتش سوزی مرگبار در شرق تهران
  • جزئیات آتش‌سوزی در شرق تهران با ۶ کشته
  • ببینید | آتش سوزی مرگبار در شرق تهران
  • مرگ دردناک مرد میانسال در میان شعله‌های آتش
  • فوت مرد ۶۰ ساله بر اثر آتش سوزی منزل در شمال تهران
  • مهار آتش سوزی منزل مسکونی در ده مجنون کرمانشاه
  • (ویدئو) آتش‌سوزی گسترده انبار کالا در میدان مهارت شیراز
  • آتش سوزی منزل مسکونی در محله ده مجنون کرمانشاه مهار شد