Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-24@21:27:42 GMT

گوینده پیشکسوت مهمان رادیو پیام می شود

تاریخ انتشار: ۱۵ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۷۴۵۸۹

گوینده پیشکسوت مهمان رادیو پیام می شود

به گزارش خبرنگار مهر، داوود حیدری پیشکسوت عرصه بازیگری و اجرا در رادیو و تلویزیون این هفته مهمان «پرنیان صدا» در رادیو پیام است.

حیدری علاوه بر اجرای برنامه های رادیویی در زمینه موسیقی، آواز و هنر خوشنویسی هم فعالیت داشته است.

از دیگر بخش های این برنامه می توان به مسابقه، معرفی و گفتگو با پیشکسوتان رادیو، پخش موسیقی های نوستالوژیک و … اشاره کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همزمان با پخش زنده «پرنیان صدا» روزهای جمعه از ساعت ۲۲ الی ۲ بامداد از بخش شبانگاهی رادیو پیام این برنامه از طریق سایت رادیو پیام و اپلیکیشن ایرانصدا به صورت زنده و تصویری پخش می شود.

همزمان با پخش این برنامه از آنتن شبکه، رادیو تصویری پیام نیز همسو با برنامه تصاویر مرتبط را به نمایش می‌گذارد تا لحظات شاد و مفرحی را برای مخاطبانش به ارمغان بیاورد. متقابلاً مخاطبان این برنامه برای مشارکت در این برنامه می توانند تصاویر و صوت های قدیمی رادیو را که در آلبوم های شخصی شان دارند با سایر مخاطبان رادیو پیام در سراسر کشور به اشتراک بگذارند.

شنوندگان رادیو پیام می توانند از طریق درگاه‌های ارتباطی این شبکه کانال پیام رسان سروش و یا سایت رادیو پیام تصاویر و صوت های قدیمی را ارسال و تصاویر ارسالی را با نام و تصویر خودشان در رادیونمای رادیو پیام و آوا مشاهده کنند.

کد خبر 4941377 زهرا منصوری

منبع: مهر

کلیدواژه: رادیو پیام برنامه تلویزیونی گویندگی رادیو برنامه تلویزیونی تئاتر ایران ویروس کرونا فیلم سینمایی موسیقی ایرانی شبکه پنج سیما سریال ایرانی شیوع کرونا شبکه دو سیما شبکه یک سیما موسیقی پاپ کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان صدیقه کیانفر رادیو پیام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۷۴۵۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رادیو کرمان محبوب مخاطبان

   


به گزارش خبرگزاری صداو سیمای مرکز کرمان ، امروز تولد ۸۴ سالگی رادیو است 

وی افزود: رادیو کرمان از سال ۱۳۹۱ برنامه های آن بصورت ۲۴ ساعته پخش می شود.
رشیدی بیان کرد: برنامه مفشو،کرمان سلام،شوباد،اشنو،کسی خونه هست .... از جمله برنامه های پرمخاطب رادیو کرمان است که از دیگر استان ها هم مخاطب دارد.

دیگر خبرها

  • ببینید | پیام اسیر صهیونیست به نتانیاهو
  • پیام اسیر صهیونیست به نتانیاهو+ فیلم
  • بزرگترین مزیت ما کامران نجف‌ زاده است
  • برنامه «پل مدیریت» از رادیو تهران
  • ۲۷ سال برنامه‌های «راه شب» را اجرا کردم
  • مردم پنج دهه از صدای اسکویی خاطره دارند
  • رادیو کرمان محبوب مخاطبان
  • برنامه «باغ فردوس» از رادیو تهران
  • ۸۴ سالگی صدای دوست داشتنی
  • ۸۴سالگی صدای دوست‌داشتنی