Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-04-23@17:42:53 GMT

ترامپ: به تحریم شی فکر نکرده‌ام

تاریخ انتشار: ۱۵ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۷۴۶۴۲

ترامپ: به تحریم شی فکر نکرده‌ام

آفتاب‌‌نیوز :

دونالد ترامپ، رئیس جمهوری آمریکا روز جمعه به دولتش دستور داد تا روند پایان دادن به وضعیت ویژه برای هنگ‌کنگ را آغاز کند تا با این اقدام چین را تنبیه کند.

به گزارش خبرگزاری رویترز، وی همچنین گفت‌ که واشنگتن تحریم‌هایی را بر افرادی که مسؤول سرکوب آزادی هنگ‌کنگ محسوب می‌شوند، اعمال خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دونالد ترامپ در جریان مصاحبه‌ای با تلویزیون نیوزمکس درباره این‌که آیا اعمال تحریم بر شی جینپینگ، رئیس جمهوری چین را مدنظر دارد یا خیر، گفت: من به این مساله فکر نکردم.

وی درباره روابطش با شی جینپینگ گفت: مدتی است که با یکدیگر صحبت نکرده‌ایم اما روابط بسیار خوبی با یکدیگر داریم.

دونالد ترامپ همچنین توافق تجاری امضا شده میان این دو کشور در ماه ژانویه را تهدید و از پکن به خاطر پاندمی ویروس کرونا که از چین آغاز شده انتقاد کرد.

دونالد ترامپ گفت: چین هرگز نباید اجازه وقوع این پاندمی را می‌داد.

چین روز دوشنبه اعلام کرد که تلاش‌های آمریکا برای لطمه زدن به منافع این کشور با اقدامات متقابل بسیار جدی‌ای روبه‌رو خواهد شد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

منبع: آفتاب

کلیدواژه: آمریکا دونالد ترامپ هنگ کنگ چین دونالد ترامپ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۷۴۶۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ویسی: نام فولاد اینجاست اما اعتبارش نیست

به گزارش "ورزش سه"، فولاد خوزستان در حال حاضر با ۲۱ امتیاز در رتبه سیزدهم جدول رده‌بندی لیگ برتر قرار گرفته و تنها پنج امتیاز با انتهای جدول فاصله دارد. این در حالی است که تنها ۶ هفته تا پایان مسابقات لیگ برتر باقی مانده و فولاد باید تلاش کند که حداکثر امتیاز را از مسابقات پیش‌روی خود به دست بیاورد.

عبدالله ویسی امروز در یک کنفرانس مطبوعاتی حاضر شد و به این سوال پاسخ داد که آیا دستیارانش در فولاد می‌توانند به اندازه کافی به او کمک کنند؟ او همچنین به این پرسش که آیا فولاد این فصل می‌تواند خواسته هواداران را برآورده کند، واکنش نشان داد.

صحبت‌های ویسی در این باره را در ادامه می‌خوانید:

نمی‌خواستم در حال بد مردم دخیل باشم
من آخرین گزینه فولاد بودم. الان دکتر هم گفتند با ۱۰ گزینه صحبت کردیم و نشد. آخرین گزینه من بودم. حقیقتا من نمی‌خواستم اینجا بیایم، چون اذیت بودم. اوضاع و احوال مردم خوزستان مناسب نبود و من نمی‌خواستم در نامناسب بودن حال مردم دخیل باشم، اما دکتر برای من بسیار قابل احترام و دوست داشتنی است. او یک فرد سالم و کارکشته فوتبال است و باعث شد من ساعت ۴-۵ صبح تصمیم بگیرم بمانم و به مجموعه کمک کنم. هیچ بهانه‌ای نمی‌آورم و نمی‌گویم تیم بد بسته شد یا در گذشته چه اتفاقاتی افتاده است. باید رو به جلو برویم.

صحبت درباره گذشته دردی را دوا نمی‌کند
خیلی مهم است که شما و مسئولان به مجموعه کمک کنید. اینکه الان بگویید گذشته چه بود و این بازیکن چرا اینجا بود و چرا رفت، هیچ دردی را دوا نمی‌کند. حال سه تیم خوزستان بد است. شمای کارشناس که در تلویزیون می‌نشینید، شما که به استادیوم می‌آیید و شما که رسانه هستید، باید هر چه بدی داریم، پوشش بدهید تا خوبی‌هایمان را رو کنیم و به یکدیگر کمک کنیم تا حال مردم خوزستان خوش شود.

عزل و نصب چاره کار ما نیست
من با تمام وجود اینجا هستم. ما ساعت ۷ تمرین داریم و من از ۱۱-۱۲ اینجا هستم و کار می‌کنم و فیلم‌های بازی را می‌بینم. همکاران من می‌توانند کمک کنند؛ آنها بازیکنان فولاد بوده‌اند که تجربه دارند و با مربیان گوناگونی کار کرده‌اند و بعضی از آنها جوان و باانگیزه هستند و باید فضا را برای آنها فراهم کنیم. الان عزل و نصب چاره کار ما نیست. اگر بگوییم بازیکن به خانه‌اش برود، پولش را گرفته و می‌رود اما اگر بتواند به ما کمک کند خوب است‌. اگر دستیارم را بیرون کنم و یکی دیگر را بیاورم، تا با جو آشنا شود و حاشیه‌ها را جمع کند، زمان می‌برد. باید با همین مسیر برویم. ما یک جایی گیر کردیم و الان باید به یکدیگر کمک کنیم. زلزله آمده و ویران شده و مردم زیر آوار هستند اما می‌گویند چه کسی این را ساخته؛ ول کنید که چه کسی ساخته، بیایید کمک کنید مردم را از زیر آوار دربیاوریم و بعدا کارشناسی کنیم که چرا ستون‌ها را درست نزدند و زلزله ویران کرده است.

مطمئنا اتفاق بدی برای فولاد رقم نمی‌خورد
سوال شما خیلی جالب بود؛ همکارانم به من کمک می‌کنند. هواداران هم کمک می‌کنند اما ما واقعا شرمنده آنها هستیم.‌ من واقعا شرمنده‌ام که حال مردم خوزستان خوب نیست. من دوست دارم بتوانیم به استقلال و صنعت و مجموعه فولاد کمک کنیم تا حال مردم خوب شود. من و همکارانم و مجموعه فولاد با تمام وجود تلاش می‌کنیم. مطمئنا اتفاق بدی برای فولاد رقم نمی‌خورد. شما یادتان است ذوب‌آهن اصفهان در باشگاه‌های آسیا بود و سال بعد به پلی آف رفت اما سال بعد قهرمان حذفی شد و به آسیا رفت. سپاهان ۴ سال پیش چهاردهم شد‌. پرسپولیس قبل از برانکو چهاردهم بود اما دست به دست هم دادند و تلاش کردند تا پنج سال قهرمان شد و شش سال است به آسیا می‌رود. نام فولاد اینجاست اما اعتبارش اینجا نیست. جدول نشانه بد بودن فولاد نیست. بله، حال مردم بد است و جایگاه تیم مناسب نیست، اما جایگاه واقعی فولاد این نیست. دست به دست هم بدهیم و ایرادات را ول کنیم.

حتی اگر از قیافه من بدتان می‌آید، کمک کنید
حاج حسن سالمی در تلویزیون می‌گویند عبدالله شاخه به شاخه می‌شود؛ کار من شاخه به شاخه است. شمایی که استاد من بودید، من ویسی هستم، من مربی فوتبالم، امروز اینجا هستم و فردا آنجا. مگر گواردیولا از بایرن مونیخ به سیتی نرفت؟ این شغل من است. تازه هرجا هم بودم، بد نبودم و کمک کردم. الان برای کمک به اینجا آمدم. شمایی که استاد من هستی، باید به من کمک کنی. چه شده که این حرف را می‌زنی؟ در کلا‌س‌های مربیگری از عبدالله تمجید می‌کنی و می‌گویی اعتبار خوزستان است اما الان اینطور؟ بیایید این کارها را ول کنیم و کمک کنیم و حتی اگر از یکدیگر بدمان می‌آید، به هم کمک کنیم. من دیروز به هیئت مدیره گفتم جوجه تیغی‌ها در سرما به یکدیگر می‌چسبند و خار تن یکدیگر را قبول می‌کنند اما زنده می‌مانند. بیاییم همدیگر را قبول کنیم و حتی اگر از قیافه من بدتان می‌آید، کمک کنیم تا تیم‌هایمان حفظ شوند و بعد تو سر هم بزنیم.

دیگر خبرها

  • ویسی: نام فولاد اینجاست اما اعتبارش نیست
  • ترامپ محدودیت‌های جدید در پرونده کلاهبرداری خود را پذیرفت
  • پولیتیکو: ۳ دولت اخیر آمریکا در مقابل ایران ناکام شدند
  • ترامپ اوکراین را بخشی از روسیه می‌داند
  • نخستین شاهد پرونده ترامپ کیست؟
  • وزارت کشور و شهرداری تهران، صلاحیت یکدیگر را برای واردات واگن مترو قبول ندارند / سفارشی که ۷سال پیش به چینی ها داده شده، بلاتکلیف است
  • طرح «عروسِ ترامپ» برای جلوگیری از تقلب در انتخابات
  • طرح «عروسِ ترامپ» برای جلوگیری از تقلّب در انتخابات
  • لبخند تارتار به دبل برد مورایس! (عکس)
  • ۲ کشتارگاه دامی نیازی به حدفاصل با یکدیگر ندارند