Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، علی کریمی در کنار محمد نوازی و جواد کاظمیان مهمان تیم رسانه بودند که در پایان این بازی اتفاق عجیبی رخ داد و عادل فردوسی پور مدعی گم شدن ساعت خود در جریان بازی شد.

در شرایطی که بازیکنان دو تیم در حال خروج از زمین و پایان دادن به گپ و گفت دوستانه خود بودند، عادل فردوسی پور ناگهان فریاد زد: ای بابا، ساعتم کو؟ نگاه کنید ساعتم نیست!

علی کریمی که در جریان حواشی این فوتبال با کلام آتشین خود بارها مدیران فوتبالی را مورد عتاب خود قرار داده بود، بی توجه به این گلایه عادل فردوسی پور و در شرایطی که به سمت خودروی خود می‌رفت گفت: قلابی ننداز و اورجینال بنداز!

عادل اما از هم‌تیمی‌های خود خواست تا برای پیدا کردن ساعتش به او کمک کنند و این حاشیه بزرگ را پایان دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

256 251

کد خبر 1395677

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: علی کریمی عادل فردوسی پور فردوسی پور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۷۴۷۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ممنوعیت‌های تردد در محور‌های شمالی در پایان هفته اعلام شد

ایمان محرابی نیا مسئول سالن عملیات مرکز مدیریت راه های کشور در گفت وگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران با بیان اینکه محدودیت های ترافیکی در تردد موتورسیکلت اعمال شده است گفت:  تردد موتور سیکلت از ساعت ۱۲ ظهر روز چهارشنبه مورخ ۵ اردیبهشت الی ساعت ۶ صبح روز شنبه مورخ ۸ اردیبهشت از محور‌های کرج - چالوس، هراز، فیروزکوه، محور تهران - سمنان – مشهد و بالعکس ممنوع  است .   وی افزود:  در محور کندوان محدودیت تردد در خودروهای سواری اعمال شده و از ساعت  ۱۴ الی ۲۴ روز جمعه در دستور کار قرار گرفته است به طوری که از ساعت ۱۴ آزادراه تهران - شمال اعمال محدودیت تردد برای خودرور‌های به مقصد چالوس انجام می‌شود و از ساعت ۱۵ ابتدای پل زنگوله (انتهای دهانه شمالی تونل البرز به سمت چالوس) انسداد به صورت کامل اجرایی می شود.   محرابی نیا اظهار کرد:  از ساعت ۱۷ از مرزن آباد به سمت تهران یک طرفه اجرا می‌ شود واز  از ساعت ۲۴ طرح اتمام یافته و از پل زنگوله تا مرزن آباد مسیر دو طرفه می‌شود. همچنین تردد از مسیر جاده قدیم تا محدوده پل زنگوله برای ساکنین و افراد محلی آزاد است.   او بیان کرد:  تردد از مسیر جاده قدیم کرج – چالوس تا محدوده پل زنگوله برای ساکنین و افراد محلی آزاد بوده، ولی تردد خودرو‌هایی که قصد عزیمت به چالوس در روز‌های اعمال محدودیت جنوب به شمال را دارند از ساعت ۱۲ از میدان امیرکبیر به سمت چالوس ممنوع است.   وی گفت: در محور هراز در صورت افزایش حجم ترافیک و صلاحدید مامورین پلیس راه محدودیت یک طرفه مقطعی روز جمعه مورخ ۷ اردیبهشت به صورت رفت و برگشت از محدوده پلور تا پلیس راه لاریجان و بلعکس انجام خواهد شد.   وی افزود:  تردد تمامی کامیون‌ها وکامیونت‌ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۲ الی ۲۴ روز چهارشنبه مورخ ۵ اردیبهشت و همچنین از ساعت ۶ الی ۲۴ روز‌های پنجشنبه و جمعه مورخ‌های ۶ و ۷ اردیبهشت از محور هراز ممنوع است. باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی راه و شهرسازی

دیگر خبرها

  • تاریخ و ساعت بازی پرسپولیس و سپاهان
  • (عکس) تصویر‌ی از سحر دولتشاهی و حامد بهداد در پشت صحنه یک فیلم
  • ممنوعیت‌های تردد در محور‌های شمالی در پایان هفته اعلام شد
  • طعنه سنگین رشیدی کوچی به کریمی قدوسی: گفته بودی من نفوذی اسرائیلم، اما خدا جای حق نشسته
  • طعنه سنگین رشیدی کوچی به کریمی قدوسی: گفته بودی من نفوذی اسرائیلم اما خدا جای حق نشسته /بازم برای توجیه رفتار غلطت از رهبری هزینه کردی!!
  • همسر تیاگو سیلوا و واکنش کنایه‌آمیز پس از تحقیر چلسی به دست آرسنال! / عکس
  • چرا زبان شکسپیر محو شد، اما سعدی نه؟ | زنجیره‌های پیوستگی زبان فارسی!
  • هیات مدیره استقلال را فورا تغییر بدهید | همه افراد را پس بفرستید
  • هیات مدیره استقلال را فورا تغییر بدهید | همه افراد را با تاکسی پس بفرستید
  • هیات مدیره استقلال را فورا تغییر بدهید | همه افراد را با اسنپ پس بفرستید