Web Analytics Made Easy - Statcounter

دومین محموله کمک‌های مردمی اهدایی توسط جمعی از ایرانیان مقیم ژاپن، وارد ایران شد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ دومین محموله کمک‌های مردمی اهدایی توسط جمعی از ایرانیان مقیم و موسسات ژاپنی به تعداد ۲۷ کارتن تجهیزات پزشکی، به ایران ارسال شد.

 

 

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: تجهیزات کمک ژاپن به ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۷۴۷۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدیر دفتر اطلاع‌رسانی غزه: احتمالا ۷۰۰ شهید در گور‌های جمعی مجتمع الناصر باشند

اسماعیل الثوابته، مدیر کل دفتر اطلاع‌رسانی دولتی در غزه گفت: «رژیم اشغالگر گوری را در داخل دیوار‌های مجتمع پزشکی الناصر برای مخفی کردن جنایت‌های خود ایجاد کرده بود. ما پیش‌بینی می‌کنیم که حدود ۷۰۰ شهید در گور‌های جمعی در داخل مجتمع الناصر باشند.»

وی در مصاحبه با الجزیره گفت: «ما ۲ گور جمعی را در مجتمع پزشکی الناصر کشف کردیم و پیش‌بینی می‌کنیم که گور‌های بیشتری وجود داشته باشند. رژیم اشغالگر ده‌ها تن از آوارگان، مجروحان، بیماران و کادر پزشکی را اعدام کرده است. سرنوشت ده‌ها تن از کسانی که در مجتمع پزشکی الناصر بودند، همچنان مبهم است.»

اسماعیل الثوابته افزود: «ما خواهان تحقیقات بین‌المللی برای بررسی دلایل تجزیه پیکر برخی از شهدا هستیم. ما اجسادی بدون سر و بدون پوست را در مجتمع پزشکی الناصر یافتیم و اعضای بدن برخی از اجساد به سرقت رفته بود.»

پیش از این خبرنگار الجزیره اعلام کرد نیرو‌های دفاع مدنی فلسطین در داخل مجتمعی در خان‌یونس واقع در جنوب نوار غزه یک گور دسته‌جمعی را کشف کرده و اجساد ۵۰ شهیدی را که اشغالگران آنها را با هم دفن کرده بودند، بیرون آوردند.

سخنگوی دفاع مدنی در غزه نیز گفت: «بیش از ۱۵۰ شهید و حدود ۵۰۰ مفقود در کشتار خان یونس پس از عقب‌نشینی اشغالگران پیدا شدند. بسیاری از مردم نوار غزه ناپدید شده‌اند و نمی‌دانیم بازداشت شده‌اند یا در زیر زمین دفن شده‌اند.»

سخنگوی دفاع مدنی غزه با تاکید بر اینکه آنچه در غزه روی می‌دهد، پاکسازی نژادی است، گفت: «تعدادی از شهدا قبل از اینکه کشته شوند توسط اشغالگران عریان شدند. پیکر بسیاری از شهدا تحت بند مجهول‌الهویه ثبت شده است. برخی از آنها از شمال غزه آمده بودند. تاریخ بشریت چیزی را که در غزه روی می‌دهد به خود ندیده و سلاح‌های استفاده شده قبلا استفاده نشده بود.»

وی افزود: «۲۰۰۰ فلسطینی بعد از عقب‌نشینی اسرائیل از مناطق مختلف غزه ناپدید شده‌اند. اشغالگران به صورت برنامه‌ریزی شده و سیستماتیک اقدام به ربودن ساکنان غزه کرده‌اند. اشغالگران ده‌ها جسد را قبل از عقب‌نشینی از هر منطقه‌ای دفن کرده‌اند. برخی اجساد تبدیل به خاکستر شده‌اند و سازمان‌های بین‌المللی باید نوع سلاح استفاده شده را بررسی کنند.»

از سوی دیگر وزارت بهداشت غزه اعلام کرد تعداد قربانیان تجاوزات رژیم صهیونیستی از هفتم اکتبر ۲۰۲۳ به ۳۴ هزار و ۹۷ شهید و ۷۶ هزار و ۹۸۰ مجروح رسیده است. رژیم صهیونیستی طی ۲۴ ساعت پنج قتل‌عام در نوار غزه مرتکب شد که ۴۸ شهید و ۷۹ زخمی بر جای گذاشته است.

منبع: ایسنا

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل خاورمیانه

دیگر خبرها

  • ۲۸۳ جسد از گور دسته جمعی در بیمارستان «ناصر» غزه خارج شد
  • کشف ۲۸۳ پیکر در گور جمعی در محوطه مرکز درمانی ناصر در غزه
  • برگزاری دومین اکران مردمی «آسمان غرب»/ میلاد کی‌مرام: نمی‌توان جلوی سینمای قهرمان محور را گرفت
  • صهیونیست‌ها سر فلسطینیان را در جنوب غزه بریده بودند
  • بیرون کشیدن پیکرهای 210 شهید از گور دسته جمعی در بیمارستان ناصر در خان یونس
  • واکنش حماس به کشف گور جمعی در خان‌یونس
  • مدیر دفتر اطلاع‌رسانی غزه: احتمالا ۷۰۰ شهید در گور‌های جمعی مجتمع الناصر باشند
  • شمار شهدای غزه به 34هزار و 97 شهید رسید
  • محورهای کمیته پزشکی قانونی کنگره سلامت اربعین تصویب شد
  • تقدیر از کارکنان علوم آزمایشگاهی در انتقال خون یزد