Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-23@23:34:07 GMT

مسابقه کتابخوانی بانوان طلاب به مناسبت رحلت امام (ره)

تاریخ انتشار: ۱۵ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۷۴۷۱۷

مسابقه کتابخوانی بانوان طلاب به مناسبت رحلت امام (ره)

آرزو فلاحی نیا روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، اظهار داشت: با توجه به شیوع ویروس کرونا و لزوم حفظ سلامت بانوان، این مسابقه از طریق فضای مجازی و از کتاب آداب نماز امام خمینی(ره) برگزار خواهد شد.

وی افزود: همچنین اجرای برنامه‌های دل نوشته‌ای برای امام(ره)، تببین وصیت نامه امام راحل و همچنین بیان و اهداف دستاوردهای والای انقلاب از دیگر برنامه هایی بود که به مناسبت سالگرد رحلت بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی و قیام خونین 15 خرداد در حوزه علمیه خواهران سلسله برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فلاحی نیا عنوان کرد: زنده نگهداشتن یاد و خاطره بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی در این برهه از زمان خصوصا در میان قشر جوان از اهمیت بسیاری برخوردار بوده و ضرورت دارد.

وی گفت: به نفرات برتر این مسابقه از طرف دفتر امام جمعه شهرستان، جوایزی اهدا شد. 

برچسب‌ها امام خمینی(ره) کتابخوانی رحلت امام خمینی (ره) سلسله

منبع: ایرنا

کلیدواژه: امام خمینی ره کتابخوانی رحلت امام خمینی ره سلسله امام خمینی ره کتابخوانی رحلت امام خمینی ره سلسله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۷۴۷۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیانیه مجمع نمایندگان گیلان به مناسبت روز سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای گیلان؛ در بیانیه رییس مجمع نمایندگان گیلان در مجلس شورای اسلامی آمده است: دوم اردیبهشت ۱۳۵۸ با دوراندیشی حضرت امام خمینی (ره)، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، تاسیس شد و در بیش از ۴ دهه از فعالیت این نهاد انقلابی، شاهد تاثیرگذاری بسیار زیاد سپاه در عرصه‌های مختلف هستیم.
در بیانیه مجع نمایندگان گیلان آورده شده است: سپاه پاسداران در دوران دفاع مقدس، نقشی غیرقابل انکار در توفیقات نظام اسلامی داشت و پس از دوران درخشان دفاع مقدس نیز در برابر دسیسه‌ها و فتنه‌های دشمنان در عرصه‌های مختلف ایستاده است.
در بخشی دیگر از این بیانیه آمده: سیلی «وعده صادق» ازسوی دلاورمردان سپاه به صهیونیست، نمایش اقتدار جمهوری اسلامی ایران بودکه چشم جهانیان را خیره، خواب و خوراک را بر غاصبان صهیونیستی حرام و دل میلیون‌ها ایرانی و ملت‌های آزاده جهان را شاد کرد و به خوبی نشان داد که امروز معادلات منطقه و جهان را فرزندان امام خمینی (ره) رقم می‌زنند.
در این بیانیه آورده شده است: مجمع نمایندگان مردم استان گیلان فرارسیدن ۲ اردیبهشت ماه سالروزتأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را به همه‌ی دلیرمردان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و خانواده های گرانقدر شهدا، جانبازان، ایثارگران و تمامی دلاورمردان حماسه‌آفرین تبریک عرض نموده و توفیقات روزافزون این عزیزان را در سایه زعامت فرمانده معظم کل قوا، حضرت آیت‌الله امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) در حفظ و حراست از دستاورد‌های عظیم انقلاب اسلامی در کنار سایر نیرو‌های مسلح و ارتش مردمی از درگاه ایزد منان خواستاریم.

دیگر خبرها

  • کارگران فردا با رهبر انقلاب دیدار می‌کنند
  • دیدار جمعی از کارگران با رهبر انقلاب فردا برگزار می‌شود
  • در سالروز رحلت حضرت عبدالعظیم الحسنی(ع) چه برنامه‌هایی برگزار می‌شود
  • مصلی امام خمینی (ره) برای برگزاری نمایشگاه کتاب آماده می‌شود
  • طراحی پوسترهای جدید به مناسبت شکست هیمنه آمریکا در طبس
  • ببینید | روایت رهبر انقلاب از مخالفت امام خمینی(ره) با برخوردهای تند با بدحجابان
  • اعلام دو رای انضباطی فوتبال بانوان
  • بیانیه مجمع نمایندگان گیلان به مناسبت روز سپاه پاسداران انقلاب اسلامی
  • «جهاد و هجرت» شعار ایام رحلت حضرت عبدالعظیم (ع)
  • برنامه‌های رحلت حضرت عبدالعظیم (ع) تشریح شد