Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-04-16@12:54:14 GMT

صدور مجوز برگزاری دیدارهای تدارکاتی

تاریخ انتشار: ۱۵ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۷۴۷۹۳

به گزارش ایلنا، طبق نظر وزارت بهداشت و ستاد ملی مقابله با کرونا تیم های لیگ برتری می توانند از فردا (۱۶ خرداد) با رعایت دستورالعمل های بهداشتی و بدون حضور تماشاگر بازی دوستانه برگزار کنند.

پیش از این برخی تیم‌ها قصد انجام دیدار تدارکاتی را داشتند که از این موضوع جلوگیری شد و اعتراض‌های زیادی نسبت به ان صورت گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

منبع: ایلنا

کلیدواژه: لیگ برتر فوتبال ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۷۴۷۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تنها زالوی طبی عرضه شده در داروخانه تأییدیه دارد

 به گزارش گروه سلامت خبرگزاری علم و فناوری آنا، مریم مشهود  گفت: بر اساس اعلام دفتر طب ایرانی و مکمل وزارت بهداشت در حال حاضر صرفا متخصصان طب ایرانی، مجوز استفاده از زالو درمانی را دارند و اگر در دستور العمل ها بازنگری شود طبیعتا در شناسنامه و استاندارد خدمت زالودرمانی هم تغییرات لحاظ خواهد شد.

وی با هشدار نسبت به موارد فاقد مجوز در حوزه درمان و پرورش زالو گفت: در کمیته ملی زالوی طبی که در فروردین ماه سال  و با هدف تسهیل کسب و کار و تحقق شعار رشد تولید با مشارکت مردم در حوزه پرورش زالو جاری برگزار شد موافقت به‌عمل آمد که با بازنگری همه اعضای کمیته ملی زالو، در فرآیند صدور مجوزها، مسیر دریافت مجوز برای متقاضیان تسهیل گردد لذا پس از استعلام از ارگان های ذیربط،  صدور مجوز نهایی زالوی طبی فقط از سوی یک سازمان صورت گیرد.

رئیس اداره دارو سنتی، اداره کل فرآورده‌های طبیعی، سنتی و مکمل سازمان غذا و دارو ادامه داد: بر اساس دستورالعملی‌ که در سایت سازمان غذا و دارو هم منتشر شده است؛ صرفاً زالوی طبی عرضه شده در داروخانه واجد برچسب اصالت، مورد تائید سازمان غذا و دارو برای تجویز و استعمال خواهد بود چرا که تحت نظارت مسئول فنی شخص، حقوقی یا شرکت دارای مجوز بسته بندی و کد IRC می باشد.

 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • صدور ۳هزار و ۷۶۰ مورد شناسه یکتا برای فعالان اقتصادی
  • صدور هفت مجوز سرمایه‌گذاری خارجی در استان اصفهان
  • تنها زالوی طبی عرضه شده در داروخانه تأییدیه دارد
  • صدور بیش از ۳۰ هزار مجوز کسب و کار در استان یزد
  • سه دستگاه هنوز به درگاه ملی مجوز‌ها متصل نشده‌اند
  • مخالفت اولیه سازمان لیگ با تعویق ۷ بازی لیگ دسته اول فوتبال
  • مجوز‌های کاغذی کسب و کار در قزوین بی اعتبار می شوند
  • مجوزهای کسب کاغذی باطل می شود
  • ۲۵اردیبهشت آخرین مهلت دریافت شناسه یکتا در اردبیل
  • صدور و تمدید بیش از ۱۲ هزار مجوز صنایع‌دستی در هرمزگان