Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-25@20:57:49 GMT

تأسف نخست‌وزیر لبنان از حملات سیاسی به دولت او

تاریخ انتشار: ۱۵ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۷۴۹۸۳

تأسف نخست‌وزیر لبنان از حملات سیاسی به دولت او

نخست‌وزیر لبنان در جلسه امروز هیأت دولت اعلام کرد، دولت از روز اول تشکیل مورد هدف و پیش‌داوری قرار گرفت و این در حالی بود که گفته بود برای کار جهت نجات کشور آمده است.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، «حسان دیاب» نخست‌وزیر لبنان امروز (پنجشنبه) گفت، دولت از روزی که تشکیل شده مورد هدف و پیش‌داوری قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس گزارش وبگاه «النشره»، دیاب ادامه داد: متأسفانه این هدف‌گیری، سیاسی بود و با وجود آن صورت گرفت که ما گفته بودیم قصد غرق شدن در سیاست را نداریم ، برای کار بر روی پرونده‌های انباشته کشور آمده‌ایم و مأموریت‌های بزرگ و سنگینی داریم که هدف آن نجات کشور است.

وی گفت، دولت اجازه بازگشایی بسیاری از سازمان‌ها را داده و پیش‌بینی می‌شود قیمت مواد غذایی به تدریج کاهش پیدا کند و مردم آن را لمس کنند.

دیاب گفت که فریاد مردم به خاطر وضعیت اجتماعی را می‌فهمد اما بیم آن دارد که از این اعتراض در راستای سیاسی استفاده و مطالبات مردم به وسیله‌ای برای قطع دوباره مسیرها و تعطیلی سازمان‌ها شود.

وی تأکید کرد، موافق حق برگزاری تظاهرات است اما اگر روش بستن مسیرها و تخریب املاک دولتی و خصوصی تکرار شود این حق به آشوب تبدیل می‌شود.

 لبنان اردیبهشت‌ماه گذشته شاهد اعتراضات و بعضا آشوب در برخی مناطق بویژه شمال این کشور بود و دولت لبنان برای فرونشاندن اعتراضات مذکور و سر و سامان دادن به وضعیت اقتصادی پنجشنبه (۱۱ اردیبهشت) طرحی مالی-اقتصادی تصویب کرد.

انتهای پیام/ص

منبع: فارس

کلیدواژه: لبنان داوری دولت سیاست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۷۴۹۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لحظه استقبال نخست وزیر سریلانکا از رئیسی + فیلم

دریافت 3 MB

به گزارش همشهری آنلاین، مراسم استقبال رسمی از رئیس جمهور کشورمان در کاخ ریاست جمهوری این کشور در شهر کلمبو برگزار خواهد شد. دیدار دوجانبه، نشست هیئت‌های عالی‌رتبه مشترک دو کشور، مراسم امضای اسناد و برگزاری نشست مطبوعاتی دیگر برنامه‌های این سفر هستند.

کد خبر 846838 منبع: ایرنا برچسب‌ها ایران و سریلانکا خبر ویژه سید ابراهیم رئیسی سریلانکا

دیگر خبرها

  • تشکیل یک استان جدید در کمیسیون سیاسی دولت تصویب شد
  • تصویب تشکیل استان تهرانِ شرقی در کمیسیون سیاسی دولت
  • مقاومت سخت برای عزل وزیر اقتصاد؛ افاضات قبل از تکیه بر صندلی را ببینید | فیلم
  • تصویب استان تهران شرقی در کمیسیون سیاسی دولت
  • لحظه استقبال نخست وزیر سریلانکا از رئیسی + فیلم
  • زمینه مشارکت مردم برای سرمایه‌گذاری در لرستان فراهم شود
  • تأکید وزیر کشور برای زمینه سازی مشارکت مردم در سرمایه گذاری
  • وزیر خارجه ایرلند: ۱۰۰ درصد مردم غزه در معرض گرسنگی و قحطی هستند
  • سایه تهدیدات امنیتی بر سر مسابقات یورو ۲۰۲۴ آلمان
  • گره‌گشایی با دیپلماسی اقتصادی در دولت سیزدهم