Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-18@04:08:17 GMT

نخستین کلینیک تخصصی گتوند ۹۷ درصد پیشرفت فیزیکی دارد

تاریخ انتشار: ۱۵ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۷۴۹۹۲

نخستین کلینیک تخصصی گتوند ۹۷ درصد پیشرفت فیزیکی دارد

هومن کلانتری روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: تاکنون بیش از ۱۰ میلیارد ریال برای احداث کلینیک تخصصی گتوند هزینه شده، که محوطه سازی و تجهیز آن نیز نیازمند اعتبار است.

وی با اشاره به صدور مجوز ساخت این کلینیک از سوی دانشگاه علوم پزشکی دزفول گفت: این کلینیک با ۶۴۰ مترمربع زیربنا در محل درمانگاه سابق کوی ولیعصر(عج) در حال ساخت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر شبکه بهداشت و درمان گتوند این کلینیک را از مطالبات مهم مردم این شهرستان دانست و بیان کرد: این کلینیک بعد از تکمیل محوطه و تجهیز تیرماه امسال به بهره‌برداری می‌رسد.

وی افزود: اعتبار ساخت این کلینیک از محل اعتبارات دانشگاه علوم پزشکی و همچنین با پیگیری‌های سهراب گیلانی نماینده مردم شوشتر و گتوند در مجلس شورای اسلامی تامین شد.

کلانتری با بیان اینکه برخی از تخصص‌ها از جمله چشم پزشکی، شنوایی سنجی، روانپزشکی، مغز و اعصاب، ارتوپدی و داخلی در این کلینیک تخصصی گنجانده شده است، گفت: اردیبهشت ماه امسال خانواده‌های شهدای گرانقدر اسکندر فتاحی، هادی بشیری و شهدای تاجبخش سه دستگاه کولر به کلینیک تخصصی بیمارستان کارون اهدا کردند.

احداث بخش‌های مراقبت‌های ویژه و اطفال به همت خیران

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان گتوند با بیان اینکه بخش‌های مراقبت‌های ویژه و اطفال بیمارستان ۳۲ تختخوابی کارون به همت خیران در حال احداث است، گفت: این طرح با زیربنای ۹۵۵ مترمربع تاکنون بیش از ۲۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

وی با اشاره به اخذ مجوز ساخت این بخش‌ها از دانشگاه علوم پزشکی دزفول در فروردین ماه سال گذشته افزود: در طبقه همکف بخش ICU (ای سی یو) با پنج تخت شامل چهار تخت بستری و یک تخت ایزوله و در طبقه بالا بخش اطفال با ۱۰ تخت بستری در حال احداث است که تا پایان سال بخش زیادی از این طرح اجرا می‌شود.

احداث مرکز درمان بستر صالح‌شهر گتوند نیازمند اعتبار

دبیر شورای سلامت و امنیت غذایی شهرستان گتوند با بیان اینکه تکمیل ساختمان مرکز درمان بستر صالح شهر افزون بر ۴۰ میلیارد ریال نیاز دارد، گفت: تاکنون اعتبار هفت میلیارد ریالی با پیگیری‌های نماینده مردم شوشتر و گتوند در مجلس شورای اسلامی از وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی تامین شده و با ۲۰ درصد پیشرفت فیزیکی در حال احداث است.

وی زیربنای این مرکز درمان بستر را یکهزار مترمربع عنوان کرد و افزود: تسهیلات سونوگرافی، آزمایشگاه، داروخانه و رادیولوژی در این طرح گنجانده شده است.

کلانتری بیان کرد: عملیات اجرایی این مرکز درمان بستر با ۱۰ تختخواب دی‌ماه سال گذشته با پیگیری نماینده مردم شوشتر و گتوند در مجلس شورای اسلامی، دانشگاه علوم پزشکی دزفول و فرماندار گتوند آغاز شد.

نخستین بیمارستان ۳۲ تختخوابی کارون شهرستان گتوند با چهار بخش اطفال، داخلی، زنان و جراحی بهمن ماه ۹۴ به بهره برداری رسید.

به گزارش ایرنا دانشگاه علوم پزشکی دزفول مراکز بهداشتی، درمانی و بیمارستانی شهرستان‌های دزفول، شوش و گتوند را زیر پوشش دارد.

برچسب‌ها گتوند وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی بهداشت و سلامت

منبع: ایرنا

کلیدواژه: گتوند وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی بهداشت و سلامت گتوند وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی بهداشت و سلامت دانشگاه علوم پزشکی دزفول مرکز درمان بستر کلینیک تخصصی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۷۴۹۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره برداری از بیمارستان اسلامشهر ۵۰۰ میلیارد اعتبار نیاز دارد

به گزارش خبرنگار مهر، حسین قناعتی ظهر سه شنبه در حاشیه بازدید بهرام عین الهی، وزیر بهداشت و درمان از بیمارستان ۴۰۰ تختخوابی اسلامیهر در جمع خبرنگاران با بیان اینکه ساخت بیمارستان ۴۰۰ تختخوابی اسلامشهر با بیش از ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی در حال انجام است، گفت: تکمیل این بیمارستان به ۵۰۰ میلیارد تومان اعتبار دیگر نیاز دارد که امیدوار هستیم این اعتبار از سوی دولت تأمین شود تا در سال جاری شاهد خدمات دهی این بیمارستان به مردم اسلامشهر باشیم.

قناعتی با اشاره به اینکه تأمین تجهیزات بیمارستان اسلامشهر بر عهده وزارت بهداشت است و مشکلی برای تجهیز این بیمارستان نخواهد بود افزود: تأمین نیروی انسانی و کادر درمان این مجموعه نیز از طریق برون سپاری صورت می‌گیرد و در حال حاضر مراحل اداری آن در حال انجام است.

وی در پایان گفت: با توجه به طراحی مناسب و مدرن بیمارستان اسلامشهر و نزدیکی آن به فرودگاه بین المللی امام خمینی (ره)، پذیرش بیماران بین المللی (IPD) و فعالیت در زمینه توریسم درمانی از جمله برنامه‌های پیش بینی شده برای این بیمارستان به شمار می‌رود.

بر اساس این گزارش بهرام عین الهی ظهر سه شنبه با حضور در اسلامشهر با همراهی مهدی شریفیان نماینده مجلس شورای اسلامی، حسین حبیبی فرماندار شهرستان و قناعتی رئیس دانشگاه علوم پزشکی تهران از روند احداث و تکمیل بیمارستان ۴۰۰ تختخوابی این شهرستان بازدید کرد و میزان پیشرفت احداث این بیمارستان مورد بررسی و ارزیابی قرار داد.

گفتنی است ساخت بیمارستان ۴۰۰ تختخوابی اسلامشهر، از سال ۱۳۸۸ آغاز و تا سال ۱۴۰۰ تنها ۲۳ درصد پیشرفت فیزیکی داشت، از زمان آغاز فعالیت دولت سیزدهم مورد توجه جدی دولت قرار گرفت و امروز این بیمارستان با بیش از ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی مراحل پایانی ساخت خود را سپری می‌کند و طبق اعلام مسئولان وزارت بهداشت و درمان در صورت تأمین اعتبارات امسال به بهره برداری خواهد رسید.

کد خبر 6080321

دیگر خبرها

  • طرح نهضت ملی مسکن دلیجان ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد
  • پروژه بیمارستانی «نیایش» خرم‌آباد در ایستگاه ۶۰درصد پیشرفت فیزیکی
  • اجرای یک هزار طرح صنعتی با پیشرفت فیزیکی بالای ۶۰ درصد در آذربایجان شرقی
  • عین اللهی از بیمارستان‌های در دست احداث بازدید کرد
  • بهره برداری از بیمارستان اسلامشهر ۵۰۰ میلیارد اعتبار نیاز دارد
  • وزیر بهداشت و درمان از بیمارستان ۴۰۰ تختخوابی اسلامشهر بازدید کرد
  • امضای تفاهمنامه همکاری هندبال با کلینیک تخصصی ورزشی متین
  • پیشرفت فیزیکی ۷۰ درصدی پروژه‌های حمایتی نهضت ملی مسکن در زنجان
  • زائرسرای استان مرکزی در مشهد مقدس ۵۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد
  • تاثیرگذاری ایران در پیشرفت سلامت کشور‌های دیگر