Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-18@10:13:36 GMT

آئین نامه قانون حفظ و گسترش فضای سبز شهرها اصلاح می‌شود

تاریخ انتشار: ۱۵ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۷۵۰۱۶

آئین نامه قانون حفظ و گسترش فضای سبز شهرها اصلاح می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی شورای شهر همدان، حمید بادامی نجات با بیان اینکه آئین نامه قانون حفظ و گسترش فضای سبز در شهرها نیاز به اصلاح و تغییر دارد، اظهار کرد: امروزه شهرها روز به روز به سمت توسعه و گسترش هستند که این آئین نامه و قانون ایراداتی دارد و نمی‌تواند به حفظ فضای سبز شهرها کمکی کند و همچنین این نواقص باعث شده بخشی از حقوق عامه مردم هم به شکلی آسیب ببیند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حمید بادامی نجات اصلاح ماده یک قانون فوق را امری ضروری و مهم تلقی کرد و افزود: آئین نامه‌ای که شورای عالی استان‌ها برای حفظ و گسترش فضای سبز در شهرها تدوین کرده؛ ایراداتی دارد که بخشی از آن در خصوص قانون حفظ باغات است.

بادامی نجات ادامه داد: نقشی در مقوله باغات برای شورای شهرها تعریف شده که این نقش بدون هیچ گونه دستور العمل است؛ بر این اساس شاهد هستیم با تشخیص‌هایی که داده می‌شود حقوق عامه مردم از بین می‌رود و برای رفع این مشکل بایستی تشخیص‌هایی که شورای شهر دارد بر اساس دستورالعمل‌ها و الزامات باشد.

وی گفت: نبود این مهم یک خلأ قانونی محسوب می‌شود که باعث شده برخی از شوراهای اسلامی در شهرها دچار اشتباه شوند.

وی اضافه کرد: درهرصورت این آئین نامه نیازمند اصلاح است که شورای عالی استان‌ها طی مکاتبه‌ای با شوراهای اسلامی سراسر کشور و شهرداران کشور در حال جمع آوری این نواقص است که در آینده نزدیک در یکی از کمیسیون‌های تخصصی شورای عالی استان‌ها آئین نامه قانون حفظ و گسترش فضای سبز در شهرها اصلاح خواهد شد

کد خبر 4941428

منبع: مهر

کلیدواژه: شورای عالی استان ها فضای سبز ویروس کرونا شیراز بوشهر شهرکرد شیوع کرونا گرگان سالروز ارتحال امام خمینی قزوین ایلام بیرجند آتش سوزی عید سعید فطر امام خمینی ره ستاد مقابله با کرونا حفظ و گسترش فضای سبز قانون حفظ آئین نامه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۷۵۰۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کلیات «طرح اصلاح قانون مجازات اسلامی» تصویب شد

به گزارش خبرنگار مهر، نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز (سه‌شنبه ۲۸ فروردین ماه) مجلس و در جریان رسیدگی به گزارش کمیسیون قضائی و حقوقی در خصوص طرح اصلاح ماده ۱۰۴ قانون مجازات اسلامی، با کلیات این طرح موافقت کردند.

کد خبر 6079707 زهرا علیدادی

دیگر خبرها

  • آخرین خبر‌ها از ساخت پایتخت ۷ | دستمزد نجومی سلبریتی‌ها اصلاح می‌شود
  • کنایه نوری قزلجه به رئیسی؛ دعا کنیم این دولت همچنان باشد، تا قیمت ارز بالاتر نرود!
  • آخرین خبرها از ساخت پایتخت ۷ | دستمزد نجومی سلبریتی‌ها اصلاح می‌شود
  • ۸ هزار خودروی وارداتی تحویل مردم شد/ ثبت سفارش ۱۳۳ هزار خودرو
  • کلیات «طرح اصلاح قانون مجازات اسلامی» تصویب شد
  • «قالیباف» روز ارتش را تبریک گفت/ بررسی لایحه تجارت در دستور کار امروز مجلس شورای اسلامی
  • «قالیباف» روز ارتش را تبریک گفت/ بررسی لایحه تجارت در دستورکار در دستور کار امروز مجلس شورای اسلامی
  • طرح اصلاح قانون مجازات قاچاق اسلحه و مهمات در دستور کار مجلس قرار گرفت
  • آغاز جلسه علنی مجلس/ ادامه بررسی لایحه تجارت
  • خودکفایی غذایی در شهرها + نمونه‌های موفق