Web Analytics Made Easy - Statcounter

احسان‌پور از ثبت ۷۹۲ مورد جدید ابتلا به کروناویروس در خوزستان طی ۲۴ ساعت گذشته خبر داد و گفت: با احتساب موارد جدید آمار مبتلایان استان به ۱۷ هزار و ۴۲۴ مورد رسید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اهواز، «علی احسان‌پور» ظهر امروز (پنج‌‌شنبه 15 خرداد) در جمع خبرنگاران، با اشاره به آخرین آمار مبتلایان به کرونا ویروس در خوزستان اظهار کرد: با تلاش شبانه‌روزی کارشناسان مراکز بهداشتی و درمانی و مطابق آخرین اطلاعات دریافتی از آزمایشگاه‌های تشخیصی کرونا در خوزستان طی 24 ساعت گذشته تعداد 792 مورد ابتلای قطعی به کرونا ویروس در خوزستان شناسایی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز با بیان اینکه از این تعداد، 662 مورد با نظارت مستمر کارشناسان مرکز بهداشت در قرنطینه خانگی و 130 بیمار نیز بستری شدند افزود: با احتساب آمار جدید، تعداد کل مبتلایان استان از ابتدا تاکنون به 17 هزار و 424 نفر رسید.

 

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر 792 بیمار در بیمارستان‌های استان تحت درمان هستند تصریح کرد: خوشبختانه با تلاش‌های مدافعان سلامت مردم تاکنون 16 هزار و 9 نفر از بیماران بهبود یافته و یا مراکز درمانی استان ترخیص شدند.

 

احسان‌پور با بیان اینکه متاسفانه در شبانه‌روز گذشته، 17 نفر از مبتلایان کووید 19 جان خود را از دست دادند عنوان کرد: از این تعداد چهار مورد در حوزه دانشگاه علوم پزشکی دزفول، 10 مورد در حوزه دانشگاه علوم پزشکی اهواز و سه مورد در حوزه دانشکده علوم پزشکی آبادان بوده و با احتساب این آمار، تعداد فوت‌شدگان ناشی از کرونا در استان به 630 نفر افزایش یافت.

 

وی یاد آور شد: رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی، توجه ویژه به اجرای پروتکل‌های بهداشتی توسط اصناف و مردم و پرهیز از حضور در تجمعات جهت کاهش خطر ابتلا به این بیماری مورد تاکید جدی است و انتظار می‌رود با توجه به شرایط استان بیش از گذشته مورد توجه قرار گیرد.

 

پایان پیام/72

منبع: شبستان

کلیدواژه: علی احسان پور آمار مبتلایان به کرونا خوزستان علوم پزشکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۷۵۰۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روند دمای هوای استان قم تا پایان هفته افزایشی است

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم، محمد جواد ترابیان، کارشناس اداره کل هواشناسی استان در گفت‌وگو با خبرنگار ما با اشاره به اینکه صبح امروز حداقل دمای ۱۴ درجه سانتیگراد را ثبت کرده ایم و انتظار داریم حداکثر دمای امروز به ۲۵ درجه سانتیگراد برسد گفت: برای فردا پنجشنبه انتظار حداقل و حداکثر دمای ۱۳ و ۲۷ درجه را داریم.

وی بیان داشت: با ادامه روند افزایشی، دمای هوای قم در روز جمعه ۷ اردیبهشت به ۲۹ درجه سانتیگراد بالای صفر خواهد رسید.

ترابیان گفت: هوای قم امروز قمستی ابری همراه با وزش باد است اما به تدریج از میزان ابرناکی آسمان کاسته خواهد شد.

کارشناس اداره کل هواشناسی قم افزود: آسمان قم روز پنجشنبه صاف تا کمی ابری در برخی ساعات همراه با وزش باد پیش بینی می شود.

وی افزود: انتظار داریم از اواسط هفته آینده با ورود سامانه جدید به کشور و قم شاهد افزایش ابر و بارش‌های احتمالی در استان باشیم.

دیگر خبرها

  • طولانی‌ترین عفونت کرونا که ۶۱۳ روز طول کشید، بیش از ۵۰ جهش ایجاد کرد
  • روند دمای هوای استان قم تا پایان هفته افزایشی است
  • شناسایی ۶۱۲ مبتلا به سرخک در ۱۴۰۲/ بیشترین آمار در ۴ استان
  • شایع‌ترین اختلالات روانی در مبتلایان به کرونا را بشناسید
  • کاهش محسوس علاقه پسران به دانشگاه ها؟!
  • حجاج این ۲ توصیه پزشکی را جدی بگیرند
  • ۲ توصیه مهم پزشکی به زائران خانه خدا | بخش عمده‌ سرماخوردگی‌ها کروناست | شیوع یک سویه بسیار واگیر کرونا
  • تحریم‌های آمریکا تحریم شد/ روند افزایشی تولید نفت خام در ۱۴۰۲
  • پزشکی قانونی : سال گذشته ۴۱۴ نفر براثر حوادث ناشی از کار جان خود را از دست دادند
  • بیماری سالک در دامغان کنترل شد