Web Analytics Made Easy - Statcounter

با وجود محکومیت دیگو کوستا به 6 ماه زندان، مهاجم اتلتیکو مادرید می تواند حکم زندان خود را بخرد

طرفداری - امروز جلسه دادگاه دیگو کوستا به دلیل اتهام فرار مالیاتی برگزار شد، جلسه ای که محکومیت مهاجم اتلتیکو مادرید را در پی داشت.

به گزارش موندو دپورتیوو، دیگو کوستا به گزارش ندادن حق تصویر 1.3 میلیون یورویی خود و ندادن مالیات 1.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

1 میلیون یورویی پیش از انتقال به چلسی پیش از سال 2014 متهم شده بود. دادگاه مالیاتی مادرید امروز اعلام کرد دیگو کوستا به دلیل فرار مالیاتی به 6 ماه حبس محکوم شد اما مهاجم اتلتیکو مادرید می تواند با پرداخت جریمه 36 هزار یورویی از رفتن به زندان جلوگیری کند.

منبع: طرفداری

کلیدواژه: دیگو کوستا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۷۵۰۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جنون در پاریس: 200 میلیون یورو برای ستاره بارسا

به گزارش "ورزش سه"، درخشش یامال در ترکیب بارسلونا در این فصل تحت هدایت ژاوی توجه بسیاری از باشگاه‌های بزرگ فوتبال اروپا را جلب کرده و تحسین بسیاری را از سوی فوتبال‌دوستان و کارشناسان برای او به همراه داشته است.

ارسلونا در این فصل شرایط بسیار دشواری را تجربه کرد و روزهای سختی داشت اما درخشش اینب بازیکن ۱۶ ساله در ترکیب این تیم نقطه روشنی برای آنها بود و مدیران و هواداران را به نسل آینده لاماسیا امیدوار کرد.

پیش از این بسیاری از رسانه‌های اسپانیایی مدعی شده بودند که چند مشتری جدی برای خرید این ستاره جوان پیشنهاداتی را در پنجره نقل و انتقالات تابستانی ارائه خواهند کرد حالا رسانه‌های نزدیک به پاری سن ژرمن مدعی شدند که آنها آماده هستند تا پیشنهاد باورنکردنی ۲۰۰ میلیون یورویی را به بارسلونا ارسال کنند.

این ادعا در حالی مطرح شده که مدیران بارسا پیش از این بارها تاکید کرده بودند که به هیچ وجه حاضر به فروش یامال نیستند و این بازیکن از نظر آنها غیر قابل فروش است اما با توجه به شرایط مالی بسیار بد این باشگاه شاید ارائه پیشنهاد ۲۰۰ میلیون یورویی بتواند نظر آنها را تغییر دهد  چون به راحتی می‌توانند با این مبلغ مشکلات مالی را حل کرده و بازیکنان مد نظر خودشان را به خدمت بگیرند.

دیگر خبرها

  • مهارت بی‌نظیر دیگو مارادونا؛ پنج ضربه متوالی به تیرک و چیپ زدن به دروازه بان / فیلم
  • قانون امباپه چیست: خوش‌خدمتی یا فرصت‌طلبی!‏
  • وصول ۱۱۰ هزار میلیارد تومان فرار مالیاتی در سال گذشته
  • جنون در پاریس: 200 میلیون یورو برای ستاره بارسا
  • با وجود علاقه اتلتیکو مادرید، رئال مادرید تمایلی به فروش دنی سبایوس ندارد
  • (ویدئو) غافلگیری زندانیان هنگام فرار از تونل حفر شده در زندان
  • قاتل گربه ها به ۱۴ ماه زندان محکوم شد !
  • محکومیت مس رفسنجان در شکایت عقیل کعبی
  • پیروزی رئال مادرید مقابل اتلتیکو مادرید با گل چیچاریتو (لیگ قهرمانان اروپا - 2015/4/22) / فیلم
  • رمزارزها به یکی از بسترهای فرار مالیاتی تبدیل شده اند