Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش مهر، روزنامه وال استریت ژورنال به نقل از مسئولان آمریکایی و عربی حوزه خلیج فارس نوشت: دولت آمریکا روش جدیدی برای حل بحران منطقه خلیج فارس میان کشورهای عربی و قطر انتخاب کرده است.

در ادامه این گزارش آمده است: دولت آمریکا تلاش دارد تا از طریق اعمال فشار بر عربستان و امارات، تحریم هوایی قطر را لغو کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لازم به ذکر است که فردا(جمعه) بحران خلیج فارس میان کشورهای مذکور وارد چهارمین سال خود می شود. اساسا تلاش های آمریکا برای حل بحران این منطقه نه برای متحد کردن اعراب و صرف حل اختلافات میان آنها، بلکه برای متمرکز کردن این کشور در برابر ایران صورت می گیرد.

روزنامه وال استریت ژورنال نوشت: دونالد ترامپ رئیس جمهور امریکا شخصا بر رهبران عربستان سعودی برای لغو محاصره هوایی قطر اعمال فشار کرده است چرا که هواپیماهای قطری اکثر اوقات از حریم هوایی ایران برای عبور استفاده می کنند و ترامپ می خواهد این منبع مالی را از تهران بگیرد.

این روزنامه نوشت: مسئولان آمریکایی از اینکه هزینه عبور از حریم هوایی ایران، از جیب هواپیمایی قطر به جیب این کشور منتقل می شود ناراحت هستند!

منبع: الف

کلیدواژه: خلیج فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۷۵۰۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس| استوری معنادار هلدینگ خلیج فارس درباره مالکیت استقلال

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، سه شنبه شب بود که خبر واگذاری دو باشگاه استقلال و پرسپولیس منتشر و اعلام گردید که قرار است سرخ‌ها به کنسرسیومی از چهار بانک و آبی‌ها نیز به پتروشیمی خلیج فارس واگذار شوند تا بالاخره تابوی مالکیت مشترک شکسته شده و دو تیم بزرگ پایتخت برای دریافت مجوز حرفه ای، مشکلی نداشته باشند.

در همین رابطه قرار است کنسرسیوم پتروشیمی‌های زیرمجموعه شرکت هلدینگ خلیج فارس نیز قرا برای خرید ۸۵ درصد سهام شرکت استقلال اقدام کرده و آنها در مزایده‌ای که در تاریخ سوم اردیبهشت برگزار می‌شود، برای خریداری سهام باشگاه استقلال شرکت می‌کنند.

ساعتی پیش صفحه رسمی هلدینگ خلیج فارس تصویری معنادار و مرتبط به این اتفاق را منتشر کرد و نوشت: «برای استقلال ایران»

۲۵۸۲۱۹

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898008

دیگر خبرها

  • وال استریت ژورنال: آمریکا طرح تحریم برخی بانک‌های چینی را در دستور کار قرار داد
  • بانک ذخایر دریایی ایران افتتاح شد
  • افتتاح بانک ذخایر دریایی ایران توسط مرکز ذخایر ژنتیکی و زیستی ایران
  • جزئیات وال‌استریت‌ژورنال از طرح اسرائیل برای حمله به رفح
  • چرا از هلدینگ خلیج فارس سهمی به بچه‌های خلیج فارس نرسد؟
  • ایجاد رشته‌های هسته‌ای در دانشگاه خلیج‌ فارس
  • تولید و انتشار ۱۰ چارت جدید از آب‌های خلیج فارس توسط ایران
  • عکس| استوری معنادار هلدینگ خلیج فارس درباره مالکیت استقلال
  • وال‌استریت‌ژورنال: دولت بایدن ملتمسانه به‌دنبال منصرف‌کردن ایران از حمله به اسرائیل بود
  • وال‌استریت‌ژورنال: حمله رگباریِ ایران به اسرائیل، آمریکا را غافل‌گیر کرد