Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-24@15:34:04 GMT

متقاضیان پیامکی مسکن ملی بخوانند

تاریخ انتشار: ۱۵ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۷۵۱۳۵

متقاضیان پیامکی مسکن ملی بخوانند

خبرگزاری ایسنا: معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: برای مرحله تکمیل ثبت نام متقاضیان طرح اقدام ملی مسکن که از طریق پیامک، رزرو کرده بودند بازه زمانی دو هفته‌ای در نظر گرفته‌ایم که متناسب با شرایط هر شهر به متقاضیان اعلام می‌شود تا نسبت به تکمیل فرآیند ثبت‌نام خود از طریق سامانه tem.mrud.ir اقدام کنند.

محمود محمودزاده اظهار کرد: در مرحله دوم طرح اقدام ملی مسکن که در زمان شیوع کرونا انجام شد امکانی را برای متقاضیان فراهم کردیم تا از طریق پیامک بتوانند ثبت نام خود را رزرو کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حدود ۸۲۰ هزار نفر پیامک ارسال کردند که از روز سه شنبه ۱۳ خرداد ماه اعلام کردیم می‌توانند نسبت به تکمیل فرایند نام نویسی خود اقدام کنند.

وی افزود: متقاضیان بر اساس پیامکی که به آن‌ها ارسال می‌شود باید به سامانه tem.mrud.ir مراجعه و اطلاعات خود را بارگذاری کنند. با توجه به شرایط کنونی و رعایت پروتکل‌های بهداشتی ساز و کار را در نظر گرفتیم تا در کافی نت‌ها تراکم ایجاد نشود به همین دلیل متقاضیان باید در زمان بندی که از طریق پیامک به آن‌ها اعلام می‌شود، نسبت به درج اطلاعات و دریافت کد رهگیری اقدام کنند. سپس ما پالایش را انجام می‌دهیم و به کسانی که واجد شرایط هستند پیامک ارسال می‌کنیم.

معاون وزیر راه و شهرسازی درباره فرصت متقاضیان برای بارگذاری اطلاعات گفت: برای این مرحله حدود دو هفته پیش بینی کرده ایم تا متقاضیان پیامکی نسبت به تکمیل اطلاعات خود در سامانه اقدام کنند.

محمودزاده همچنین با اشاره به ورود پروژه‌های بخش خصوصی درون شهر‌ها به طرح اقدام ملی مسکن گفت: در این زمینه اطلاع رسانی شده، عده‌ای اطلاعات لازم را کسب کرده‌اند که در حال ارزیابی هستند. بخشی از کار نیز عملیاتی شده است؛ بدین صورت که مصوبات قانونی اخذ شده و آماده بارگزاری در سایت است.

به گفته محمودزاده، استفاده از ظرفیت بخش خصوصی در درون شهر‌ها برای طرح اقدام ملی مسکن موضوع مقطعی و گذرا نیست بلکه یک مسئله دائمی خواهد بود که با گذشت زمان مورد استقبال قرار می‌گیرد و به یک امر ثابت در بخش ساخت و ساز تبدیل خواهد شد.

منبع: فردا

کلیدواژه: مسکن ملی متقاضیان پیامکی ثبت نام طرح اقدام ملی مسکن اقدام کنند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۷۵۱۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واریز ۹۴۱ میلیارد تومان سود به حساب سهامداران

به گزارش خبرگزاری مهر، بر اساس اعلام شرکت سپرده گذاری مرکزی، در هفته چهارم فروردین ۱۴۰۳، سه شرکت پخش رازی، مجتمع جهان فولاد سیرجان، شرکت ایران دارو، سود سنواتی سود سنواتی و حق تقدم بیش از ۳۸۷ هزار سهامدار را شامل ۱۱۳ میلیارد و ۹۶۳ میلیون تومان از طریق سامانه جامع اطلاعات مشتریان یعنی سجام واریز کردند.

در همین مدت هم ۱۱ شرکت سود جاری بیش از ۲۵۲ هزار سهامدار را به مبلغ ۸۲۸ میلیارد و ۱۸ میلیون تومان از طریق سامانه سجام پرداخت کردند.

سجام سامانه‌ای زیر ساختی که فعالان بازار با ثبت اطلاعات و احراز هویت در آن خدمات در یافت می‌کنند.

کد خبر 6085171

دیگر خبرها

  • اطلاعیه جدید وزارت کار برای یارانه بگیران؛ این پیامک‌ها جعلی است
  • پیامکی که تهرانی‌ها را نگران کرد؛ چرا آب ذخیره کنیم؟
  • آغاز ثبت نام آزمون زبان دکتری تخصصی دانشگاه پیام نور
  • ارسال پیامک ذخیره سازی آب برای شهروندان تهرانی | ماجرا چیست؟
  • واقعیت پیامکی که تهرانی‌ها را نگران کرد چه بود؟
  • خریداران و فروشندگان مسکن بخوانند/ از خرداد منتظر این تغییر باشید
  • هشدار پلیس فتا در رابطه با پیامک‌های طرح فجرانه کالابرگ الکترونیکی و ابلاغ دولتی
  • واریز ۹۴۱ میلیارد تومان سود به حساب سهامداران
  • متقاضیان خرید جت شخصی بخوانند/ اطلاعیه سازمان هواپیمایی درباره خرید جت شخصی
  • اتصال سیستم پیامک (SMS) به CRM: راهنمای کاربردی