Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-04-25@23:48:03 GMT

علی کریمی:لیگ را تمام کنند،اما قهرمان هم مشخص شود

تاریخ انتشار: ۱۵ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۷۵۱۶۸

ورزش سه نوشت؛ علی کریمی بازیکن اسبق پرسپولیس و تیم ملی که امروز در تمرین تیم رسانه ورزش شرکت کرده بود درباره تعطیلی لیگ،کرونا و انتخاب یک تیم به عنوان قهرمان حرف زد.

با شرایطی که وجود دارد اگر پرسپولیس به عنوان قهرمان لیگ برتر مشخص شود آیا این تصمیم درستی است؟

اگر قرار باشد لیگ برگزار نشود باید قهرمان مشخص شود و غیر از این نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خیلی از تیم ها می گویند که ما بازیکنان کرونایی داریم.

این را باید پزشک شخصی آنها نظر بدهد.خود فدراسیون به این نتیجه رسیده اند که اگر قرار است لیگ تعطیل شود باید قهرمان مشخص شود.

فدرسیون نباید در این مورد ورود کند؟

الان این بازیکنان از تعطیلات آمده اند و تست داده اند.در شبکه های مختلف داریم می بینیم که خیلی از آنها که تست شان مثبت شده بود یکی یکی دارد منفی می شود.انشاءالله که خوب شده باشند چون هیچ چیزی مهمتر از سلامتی نیست. اما خب اینها باید برگردند به عقب و ببینند که در زمان قرنطینه چه کار می کردند که تست های شان مثبت شده است.در مجموع فکر می کنم این مشکل می توانست در نشستی با حضور مدیران لیگ برتری ختم به خیر شود.اگر رای گیری می کردند این اتفاق ها نمی افتاد.اگر نمی خواهند لیگ برگزار شود باید قهرمان را مشخص کنند.پرسپولیس با ۱۰ امتیاز اختلاف صدرنشین است اگر امتیازها نزدیک بهم بود آن موقع شرایط فرق می کرد اما اختلاف خیلی زیاد است.

یک سری ها هم انگار دارند شیطنت می کنند.

من فکر می کنم کسانی که دارند برای تعطیلی لیگ فشار می آورند بیشتر مدیرعامل تیم ها هستند که آن  هم به دلیل مسائل مالی است.تیم هایی که اتفاقا بریز و بپاش شان زیاد بوده است.اگر نه تیم های میانه جدول که رو به پایین هم هستند ندیده ایم چنین اعتراض هایی بکنند.ولی در نهایت باید تصمیم گیری درستی شود.باز هم می گویم سلامتی بازیکنان و عوامل برگزار کننده مسابقات باید تضمین شود.تصمیمی گرفته شود که کسی متضرر نشود و همه چیز ختم به خیر شود.مشکلی که داریم این است که در فدراسیون ما معلوم نیست که چه کسی تصمیم گیرنده است.انشاءالله همه چیز ختم به خیر شود.

علی آقا درباره اساسنامه هم حرف می زنید؟

دو سال پیش درباره اش حرف می زدیم آن موقع همه خواب بودند.حالا نوشدارویی شده برای سهراب.بهتر است درباره اش حرف نزنیم.

منبع: الف

کلیدواژه: مشخص شود تیم ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۷۵۱۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

باید ساختمان‌های باشکوه در ایران ساخته شود

رییس سازمان نظام مهندسی استان تهران گفت: ما نیاز داریم که ساختمان‌های باشکوه مثل ساختمان‌های قدیمی در ایران ساخته شود.

به گزارش ایسنا، علی کریمی‌آنچه در نخستین رویداد ملی جایزه معماری شیخ بهایی اظهار کرد: در دهه‌های اخیر ارمغان خلاقیت معماران دور از دسترس قرار گرفته و جلوه‌ آفرینش ساخت و ساز به چشم نمی‌رسد؛ ایران نیاز دارد تا مجدد ساختمان‌های با شکوه مثل ساختمان‌های قدیمی در آن ساخته شود.

وی افزود: معماران باید از چارچوب قوانین تکراری ساخت ساختمان‌های مکعبی و مستطیلی خارج شوند تا از گونه‌های نوین ساخت و ساز بهره‌مند شوند.

این مسوول عنوان کرد: یکی از دلایل عمده که موجب دامن زدن به این موضوع می‌شود، حق‌الزحمه است. نظام تعرفه گذاری مسیر خلاقیت و شکوفایی معماران را منحرف کرده و قانون‌گذار باید قانون تعرفه گذاری را تعلیق کند و این اتفاق نیازمند مطالبه جمعی فعالان این صنعت است.

کریمی‌آنچه خاطرنشان کرد: ساخت ملک‌های خوش طرح نیازمند سرمایه است که قطعا با قیمت‌گذاری‌های دستوری موج خلاقیت معماران شکوفایی نخواهد داشت.

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • باید ساختمان‌های باشکوه در ایران ساخته شود
  • انتقاد فلاحت پیشه به ادعای کریمی قدوسی درباره بمب اتم/اسرائیل وارد جنگ تمام عیار با ایران نمی‌شود
  • تجهیز مدارس چهارمحال و بختیاری با ۹۵ میلیارد تومان اعتبار
  • فیلم کامل ادعای کریمی‌قدوسی درباره کلاهک هسته‌ای | اروپایی‌ها دست و پاشون را جمع کنند!
  • فیلم کامل ادعای تهدیدآمیز کریمی‌قدوسی درباره کلاهک هسته‌ای
  • گل شماره پنج تیم ملی به یاد روزهای اوج شمسایی
  • توضیح یک مقام درباره ساخت بمب اتمی در یک هفته
  • اعلام ترکیب ایران در مرحله حذفی جام ملت‌ها
  • عکس| بازیگر «زیر آسمان شهر»، بعد از ۲۳ سال کنار همسرش
  • تمام؛ اینتر قهرمان ایتالیا شد