Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- رییس دادگستری بستان آباد در جلسه پیشگیری از وقوع جرم بر رفع نقاط حادثه خیز در جاده‌های شهرستان تأکید کرد. تاریخ انتشار: 16:00 - 15 خرداد 1399 - کد خبر: ۶۲۵۹۶۳

خبرگزاری میزان - حجت الاسلام علیزاده رییس دادگستری شهرستان بستان آباد در جلسه پیشگیری از وقوع جرم شهرستان با اشاره به افزایش تردد‌های جاده‌ای در روز‌های اخیر و افزایش سوانح جاده‌ای تصریح کرد: راهداری و شهرداری برای پیشگیری از حوادث تلخ رانندگی و حفاظت از جان و مال مردم، سریعاً نقاط حادثه خیز در جاده‌های اصلی و فرعی شهرستان را شناسایی و مشکلات را برطرف نمایند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس دادگستری شهرستان بستان آباد همچنین با اشاره به وضعیت نامناسب آسفالت معابر و جاده‌های شهرستان گفت: فصل کاری در منطقه محدود است و مسئولان باید در این فرصت محدود، با راه اندازی نهضت آسفالت، قبل از آغاز فصل سرما وضعیت نامناسب فعلی را سامان دهند.

بیشتر بخوانید: ورود مدعی العموم به موضوع تخریب زیستگاه آبزیان و مرجان‌های دریایی

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: پیشگیری از جرم رییس دادگستری بستان آباد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۷۵۱۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سازش ۱۳ هزار پرونده قضایی در آذربایجان‌غربی

رییس کل دادگستری آذربایجان غربی گفت: در قالب  پویش «به حرمت علی می‌بخشم» که  از پنجم بهمن ماه سال گذشته مصادف با سالروز ولادت امام علی (ع) آغاز شده بود و تا روز شهادت آن حضرت در ۲۳ فروردین ادامه داشت، ۱۲ هزار و ۸۵۷ پرونده قضایی و اختلاف در استان به سازش ختم شد.

ناصر عتباتی  اظهار کرد: از دیگر برکات این پویش، سازش ۱۱ فقره پرونده قتل عمد منجر به قصاص نفس و آزادی ۳۹۷ زندانی با گذشت شکات از شکایت خود بود.

رییس کل دادگستری آذربایجان غربی ادامه داد: این میزان سازش در قالب پویش «به حرمت امام علی (ع) می‌بخشم» نشان از ارادت مردم استان به اهل بیت (ع) است.

عتباتی اظهار کرد: امیدواریم با برگزاری پویش‌های فرهنگی اینچنین شاهد سازش‌های بیشتر در آذربایجان غربی باشیم.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان غربی ارومیه

دیگر خبرها

  • رفع نقاط حادثه خیز در ابهر
  • رفع ۴۸نقطه حادثه‌خیز شناسنامه‌دار از راه‌های استان
  • رفع ۴۸ نقطه حادثه‌خیز شناسنامه‌دار از راه‌های استان
  • نقاط حادثه خیز جاده قیدار - ابهر در کوتاه مدت رفع می‌شود
  • ایمن سازی گردنه مله شبانان در محور خرم آباد _کوهدشت
  • رفع ۴۸ نقطه پرتصادف جاده‌های استان اصفهان
  • رفع ۴۸ نقطه پرتصادف جاده های استان اصفهان در سال ۱۴۰۲
  • انتقاد فرماندار شهرستان بستان آباد از اجرایی نشدن پایاب سد‌ها در این شهرستان
  • سازش ۱۳ هزار پرونده قضایی در آذربایجان‌غربی
  • ۱۲۸ میلیاردتومان اعتبار برای مسیر یاسوج- سی سخت تخصیص یافت