Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس حوزه علمیه شهید مدرس اردستان گفت: تحریف راه امام(ره)، بی تفاوتی نسبت به عدالت اجتماعی و بی توجهی برخی مسئولان نسبت به مشکلات معیشتی مردم و تجمل گرایی و اشرافیت است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام منصور صابری در گفت و گو با صاحب نیوز؛ اظهار داشت: مهمترین عوامل شکل گیری نظام اسلامی و پیروزی انقلاب اسلامی عبارت بودند از اعتقادات و تفکر اسلامی، حضور مردم و رهبری امام راحل که این امر محقق شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: برای حضور مردم، یک قدرت جاذبه باید باشد تا بتواند مردم را به حرکت و حضور و مبارزه بکشاند و همچنین تفکر اسلامی نیز مبنایی دارد که باید درست تبیین شودو آن قدرت جاذبه و این تبیین مبنا توسط حضرت امام خمینی(ره) ایجاد شده است و خود نیز وارد عرصه مبارزه می شود و نتیجه آن پیروزی انقلاب اسلامی می شود.

رئیس حوزه علمیه شهید مدرس اردستان گفت: آنچه که موجب جذابیت امام می شود ابعاد شخصیتی حضرت امام است که باید ابعاد شخصیت امام را بشناسیم و معرفی کنیم و در راستای مبنای فکری و منظومه فکری امام ورهبر معظم انقلاب حرکت کنیم تاعمده مشکلات جامعه حل شود.

وی ابراز کرد: شخصیت امام خمینی(ره) متشکل از عرفان، تقوا، تهذیب وشجاعت و موقعیت شناسی است و مدیر و مدبر بودن و داشتن اراده پولادین و داشتن ایمان به خدا او را به هدف رساند.

وی ادامه داد: امام راهی را آغاز کرد که به هدف آن ایمان و باور قلبی داشت و همین ایمان امام آن چهره همیشه آرام را به ما معرفی کرده است.

امروز جوانانی در مقابل کاخ سفید شعار نحن ابناءالخمینی سرمی دهند

حجت الاسلام صابری بیان کرد: با سیری در معنویت امام خمینی(ره) متوجه می شویم که محبوبیت امام در عالم فراگیر بوده و هست و الان می بینیم بعد از ۳۱سال که از رحلت ایشان می گذرد جوانانی که هیچ وقت ایشان را ندیدند از یمن،عراق، لبنان و سوریه گرفته تا اروپا و دیگر کشورها و حتی در قلب سرزمین مستکبر و در مقابل کاخ به ظاهر سفید شعار نحن ابناءالخمینی سرمی دهند.

رئیس حوزه علمیه شهید مدرس اردستان  تاکید کرد: محبوبیت امام خمینی به خاطر شهرتش نیست بلکه ایمان وتقوا و معنویت ایشان باعث محبوبیتشان شده است و به این جمله حضرت علی(ع) که توجه کنیم که می فرماید هرکس تقوا داشته باشد مردم اور ا دوست دارند هرچند خود مردم اهل تقوا نباشند بیشتر به این امر خواهیم رسید.

وی تصریح کرد: تیزبینی و آینده نگری حضرت امام خمینی(ره) بسیار درست بود که ایشان در چندین مورد مژده ها و وعده هایی به مردم دادند که محقق شدند، از جمله وعده فروپاشی شوروی و نابودی مارکسیسم، پیروزی در جنگ و برخی وعده های حضرت امام(ره) نیز در حال تحقق است و ما روز به روز به نابودی رژیم منحوس و ویروس صهیونیستی اسرائیل نردیک تر می شویم.

حجت الاسلام صابری افزود: امام خمینی مسئله بیداری ملت ها و مستضعفان را مطرح کردند و فرمودند که سیاهپوستان آمریکایی کتک این بیداری را خواهند خورد و امروز در امریکا می بینیم چه اتفاقاتی می افتد.

بارزترین ویژگی های حضرت امام(ره) را کوخ نشینی ایشان است

وی بارزترین ویژگی های حضرت امام(ره) را کوخ نشینی ایشان دانست و گفت: امام(ره) فرمود که من تار موی کوخ نشینان را به کاخ نشینان نمی دهم.

رئیس حوزه علمیه شهید مدرس اردستان با بیان اینکه متاسفانه اکنون مسئولان و مدیران با اندیشه های حضرت امام فاصله دارند، افزود: امروز مقام معظم رهبری خلف صالح آن پیر جماران در همان مسیر امام خمینی(ره) حرکت می کند و کشتی انقلاب را در این امواج و طوفان ها ناخدایی می کند و ان شاءالله این نظام با رهبری ایشان به نظام جهانی حضرت بقیه الله الاعظم(عج) متصل خواهد شد.

حجت الاسلام صابری افزود: برخی از مدیران در راه امام حرکت نمی کنند؛ کسانی که از قِبَل نظام و انقلاب به نان و نوایی رسیده و جزء مرفهین بی دردی شده اند که امروز مشکلات مردم برایشان مهم نیست و فقط به فکر آقازاده های خود هستند.

اگر راه امام را کنار بگذاریم ملت سیلی خواهند خورد

وی خاطرنشان کرد: رهبر معظم انقلاب در مورد تحریف راه امام هشدار داده و فرمودند که اگر راه امام را فراموش کنیم و یا کنار بگذاریم ملت سیلی خواهند خورد و مصداق تحریف راه وخط امام نحوه زندگی مسئولان ولنجک نشین وکاخ نشین هست و تحریف خط امام گرایش به آمریکا وغرب است و تحریف راه امام بی تفاوتی نسبت به عدالت اجتماعی هست که رعایت نمیشودو تحریف خط امام این است که مسئولین نسبت به مشکلات معیشتی مردم بی توجه باشند و تجمل گرایی واشرافیت را پیشه می کنند.

حجت الاسلام صابری افزود: اگر دقت به زندگی امام ورهبری بیشتر باشد می بینیم که در اوج سادگی وبه دور از هرگونه تجمل واشرافیت زندگی را اداره می کنند و در واقع مصداق روایت که فرمود حاکم اسلامی و مدیران جامعه باید مثل ضعیف ترین مردم زندگی کنند در این خصوص صدق می کند.

رئیس حوزه علمیه شهید مدرس اردستان گفت: افسوس که بعد از امام برخی راه امام را کنار گذاشتند و به زندگی اشرافی رو آوردند و آنچه باعث نارضایتی شده و می شود همین اشرافی بودن مسئولان است.

وی در پایان گفت: مردم اگرچه به تحریم ها اعتراض دارند ولی اعتراض بیشتری به بی عدالتی و تبعیض دارند و تنها راه حل مشکلات کشور در کنار توکل بر خدا تداوم مسیر امام راحل(ره) و تبعیت از رهبر معظم انقلاب و تکیه بر توان داخل است.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: حجت الاسلام صابری امام خمینی ره حضرت امام تحریف راه راه امام امام ره

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۷۵۱۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم/ حال و هوای حسینیه امام خمینی(ره) قبل از دیدار رهبر انقلاب با کارگران

ویدئویی از حال و هوای حسینیه امام خمینی(ره) قبل از دیدار رهبر انقلاب با کارگران را مشاهده می‌کنید.

دریافت 13 MB

دیگر خبرها

  • دستور وزیر کشور به استانداران درباره مراسم بزرگداشت امام خمینی (ره)
  • دستور وزیر کشوربه استانداران درباره مراسم بزرگداشت امام خمینی(ره)
  • دستور وزیر کشور به استانداران درباره مراسم بزرگداشت امام خمینی(ره)
  • همه دستاوردهای امروز ایران اسلامی، از برکات نهضت امام راحل است
  • اشراقی: ملاک اندیشه‌های امام، رهبر انقلاب هستند
  • مرتضی اشراقی: اندیشه‌های امام به‌طور هدفمند تحریف می‌شود/ شاخص و ملاک حقیقت اندیشه حضرت امام، رهبر معظم انقلاب هستند/ یکی از وظایف مهم مورخ، جهاد تببین است/ امروز مردم غزه تاریخ ساز یک حماسه عظیم هستند
  • فیلم/ حال و هوای حسینیه امام خمینی(ره) قبل از دیدار رهبر انقلاب با کارگران
  • مقابله با معضلات فرهنگی به کمک کاربردی‌سازی سیره حضرت عبدالعظیم(ع)
  • روایت تاریخ از کارنامه روحانیت
  • تربیت شاگرد و روحانی مبارز