Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-04-18@04:38:38 GMT

جزییات تصادف در جاده بهشت زهرا

تاریخ انتشار: ۱۵ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۷۵۳۶۶

سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران از برخورد یک دستگاه کامیون و یک پرشیا در جاده بهشت زهرا خبر داد و گفت: هر دو مصدوم این حادثه تحویل اورژانس شدند. ناطقان: جلال ملکی در خصوص این حادثه گفت: ساعت ۱۳:۳۰ شهر بعد از ظهر امروز یک تصادف در شمال به جنوب بزرگراه شهید هاشمی یا همان جاده بهشت زهرا، بعد از محله صالح آباد به سامانه ۱۲۵ گزارش شد که بلافاصله از دو ایستگاه آتش نشانان به محل حادثه اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در محل حادثه مشخص شد که یک دستگاه خودروی سواری پرشیا و کامیونت ایسوزو با یکدیگر برخورد داشتند که در لاین تندرو نیز این اتفاق افتاده بود و باعث ترافیک نیمه سنگینی هم شده بود.

وی ادامه داد: همچنین مشخص شد که از سوی خودروی پرشیا نشست بنزین هم ایجاد شده اما خوشبختانه هر دو راننده خودرو که تنها در خودرو هم بودند پیش از رسیدن عوامل آتش نشانی از خودرو پیاده شده بودند و هر دو سرنشین دچار صدمات جزئی بودند که تحویل عوامل اورژانس شدند.

به گفته وی در حال حاضر محل ایمن سازی و پاکسازی شده و خودروها برای تعیین علت حادثه تحویل پلیس راهور شدند و ترافیک نیز از به حالت عادی بازگشته است.

ملکی گفت: ساعت ۱۴:۲۵ این عملیات به پایان رسید.

وی از سرنشینان خودروها خواست دو عامل رعایت فاصله ایمنی از پهلو و جلو و همچنین سرعت مطمئنه را هنگام رانندگی رعایت کنند. منبع: مهر برچسب ها: تصادف ، جاه بهشت زهرا ، ترافیک

منبع: ناطقان

کلیدواژه: تصادف ترافیک بهشت زهرا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۷۵۳۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصادف مرگبار در محور ایذه به پیان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، سخنگوی مرکز اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز گفت: این حادثه ۵۹ دقیقه بامداد امروز چهارشنبه (۲۹ فروردین) بین دو دستگاه سواری پژو ۴۰۵ و پراید به وقوع پیوست.

عارف اصل شرهانی افزود: در این سانجه رانندگی یک مرد ۶۲ ساله جان خود را از دست داد و دو مرد ۲۶ و ۴۳ ساله و ۲ خانم ۱۸ و  ۱۶ ساله مصدوم شدند.

وی ادامه داد: مصدومان این حادثه توسط دو دستگاه امبولانس به بیمارستان شهدای ایذه اعزام شدند.

دیگر خبرها

  • تصادف در جاده گچساران_ بهبهان با یک کشته و 3 مصدوم
  • تصادف مرگبار در محور ایذه به پیان
  • تصادف در جاده گچساران_ بهبهان چهار کشته و مصدوم برجا گذاشت
  • تصادف و آتش‌سوزی خودرو با ۴ فوتی و ۲ مجروح در جهرم
  • تصادف و حریق خودرو با ۴ فوتی و ۲ مجروح
  • تصادف و آتش سوزی خودرو با ۴ فوتی و ۲ مجروح در جهرم
  • کاهش آمار تصادف امسال در محورهای ارتباطی شهرستان مهاباد
  • جزییات افزایش هزینه خدمات بهشت زهرا در سال جدید
  • ۴ فوتی در تصادف جاده جهرم به قیروکارزین
  • یک کشته و هفت مجروح در تصادف جاده اراک - قم