Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-04-23@22:40:30 GMT

مصدوم شدن آقای ۶۵ ساله در یک حادثه رانندگی

تاریخ انتشار: ۱۵ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۷۵۳۷۳

مصدوم شدن آقای ۶۵ ساله در یک حادثه رانندگی

خبرگزاری میزان- در پی برخورد شدید یک دستگاه کامیونت با خودرو سواری پژو یک نفر دچار مصدومیت شد که بلافاصله با تلاش آتش نشانان به مراکز درمانی انتقال یافت. تاریخ انتشار: 16:30 - 15 خرداد 1399 - کد خبر: ۶۲۶۳۱۴

خبرگزاری میزان - در پی برخورد شدید یک دستگاه کامیونت با خودرو سواری پژو یک نفر دچار مصدومیت شد که بلافاصله با تلاش آتش نشانان به مراکز درمانی انتقال یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس این گزارش در ساعت ۱۳:۳۸ دقیقه ظهر امروز شاهد آن حادثه برخورد یک دستگاه خودرو کامیونت با خودرو سواری در مسیر شمال به جنوب بزرگراه هاشمی بعد از صالح آباد با سامانه ۱۲۵ تماس گرفته و از وقوع این حادثه خبر دادند ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی تهران آتش نشانان ایستگاه ۳۵ و گروه امداد و نجات ۶ رو به محل حادثه روانه کرد.

داریوش نامور فرمانده آتش‌نشانان اعزامی گفت: با توجه به اطلاعات دریافتی از ستاد فرماندهی به آتش نشانان، در طول مسیر درخواست حضور نیرو‌های موازی جهت همکاری با آتش نشانان به ستاد فرماندهی اعلام شد و در محل حادثه مشاهده شد که یک دستگاه خودروی کامیونت ایسوزو به علت نامعلومی پس از انحراف از مسیر اصلی خود با پشت یک دستگاه خودروی سواری پژو پارس برخورد کرده که منجر به محبوس شدن راننده و نشت سوخت از قسمت باک خودرو شده بود؛ لذا آتش‌نشانان با رعایت موارد ایمنی و چیدمان علائم راهنمایی در طول مسیر، اقدام به رفع نشتی سوخت خودرو جهت جلوگیری از حوادث احتمالی کرده و با استفاده از ابزار مخصوص نژاد شخص محبوس شده که آقای ۶۵ ساله بود را از خودرو به بیرون منتقل کرده و به کادر پزشکی حاضر در محل حادثه تحویل دادند.

بیشتر بخوانید: برخورد شدید خودروی سواری یک مصدوم بر جای گذاشت + عکس

وی افزود: آتش نشانان شخص محبوس شده را که از ناحیه سر و گردن دچار آسیب دیدگی شده بود جهت انتقال به مراکز درمانی به عوامل اورژانس تحویل داده و خودرو را به حاشیه امن بزرگراه منتقل کردند.

نامور خاطرنشان کرد: نیرو‌های آتش‌نشانی پس از پاکسازی بقایای به جا مانده از این برخورد در سطح بزرگراه و تحویل خودرو به عوامل پلیس راهور جهت اقدامات قانونی، عملیات خودرو به خاتمه رساند.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: آتش نشانی تصادف حادثه آتش نشانان یک دستگاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۷۵۳۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۸ مصدوم در پی ۳ حادثه آتش‌سوزی در اهواز

سخنگونی اورژانس پیش‌بیمارستانی خوزستان گفت: در پی وقوع سه فقره آتش‌سوزی در اهواز در مجموع هشت نفر مصدوم شدند.

عارف اصل شرهانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا از خوزستان اظهار کرد: در سه حادثه آتش سوزی امروز سه‌شنبه چهارم اردیبهشت در اهواز در مجموع هشت نفر مصدوم شدند.

وی افزود: در اولین حادثه که ساعت ۱۷:۲۵ امروز رخ داد در پی آتش سوزی در منطقه شکاره ۲، سه نفر شامل یک خانم ۲۹ ساله و دو آقای ۲۷ و ۶۱ ساله مصدوم شدند که به بیمارستان طالقانی اهواز منتقل شدند.

سخنگوی اورژانس پیش‌بیمارستانی خوزستان ادامه داد: در حادثه دیگری ساعت ۱۷: ۴۵ امروز حریق منزل مسکونی در کوی علوی منجر به مصدومیت یک آقای ۶۰ ساله شد که به وسیله‌ی آمبولانس به بیمارستان طالقانی برای ادامه درمان انتقال یافت.

اصل شرهانی ادامه داد: انفجار گاز در شرکت تخت فشار آریانا از زیرمجموعه‌های شرکت دعبل خزایی چهار مصدوم آقا ۲۹، ۳۴، ۳۵ و۴۱ ساله برجای گذاشت که با حضور به موقع آمبولانس‌های اورژانس مصدومین به بیمارستان طالقانی منتقل شدند

کد خبر 747352

دیگر خبرها

  • ۸ مصدوم در سه حادثه در کارون و اهواز
  • ۸ مصدوم در پی ۳ حادثه آتش‌سوزی در اهواز
  • تصادف در علی آباد ۶ مصدم برجا گذاشت
  • ۴ فوتی و مصدوم در حادثه رانندگی
  • برخورد ۳ تریلی و یک سواری حادثه آفرید
  • ۵ مصدوم بر اثر برخورد خودرو با گاردریل در آزاد راه قزوین - رشت
  • ۵ مصدوم در تصادف رانندگی جاده حیران
  • ۵ مصدوم در اثر تصادف رانندگی در جاده حیران
  • نجات راننده مصدوم محبوس از درون پراید
  • حادثه‌رانندگی در جاده مهاباد - سردشت ۴ کشته و مصدوم برجا گذاشت