Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-04-23@21:06:23 GMT

مجلس وضعیت حقوق و دستمزدها را ساماندهی می‌کند

تاریخ انتشار: ۱۵ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۷۵۴۷۶

روح الله ایزدخواه در گفتگو با مهر، با اشاره به اینکه مجلس یازدهم به دنبال ساماندهی وضعیت حقوق و دستمزدها است، اظهار داشت: بحث همسان سازی حقوق و دستمزدها یکی از مطالبات مهم مردم است و پیگیری آن برای ما بسیار اهمیت دارد.

وی متذکر شد: میزان افزایش حقوق‌ها در بودجه سال ۹۹ نارضایتی‌های زیادی را برای مردم ایجاد کرد به گونه‌ای که مردم گله دارند که چرا حقوق کارمندان ۵۰ درصد و حقوق بازنشستگان ۱۵ درصد افزایش یافته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: همچنین برخی از نیروهای آموزش و پرورش به ما مراجعه کرده اند و می‌گویند چرا میزان افزایش حقوق معلمان با کارمندان اداری این وزارتخانه تفاوت زیادی دارد و خواستار برقراری عدالت در وضعیت حقوق و دستمزدها شدند.

ایزدخواه با بیان اینکه بازنشستگان هم اعتراض زیادی به وضعیت دریافتی خود دارند، گفت: مجلس یازدهم قطعاً به این مساله ورود می‌کند و احتمالاً در متمم بودجه تغییراتی ایجاد می‌کنیم و یا اینکه طرح مستقلی برای ساماندهی حقوق و دستمزدها تهیه می‌کنیم.

      

منبع: اکوفارس

کلیدواژه: حقوق و دستمزدها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۷۵۴۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعیین وضعیت ۳۹۰۰ انشعاب غیرمجاز در استان بوشهر

به گزارش خبرنگار مهر، ابوالحسن عالی صبح سه‌شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در سال گذشته در مجموع سه هزار و ۹۳۷ انشعاب غیرمجاز در استان بوشهر ساماندهی شد که از این شمار یک‌هزار و ۷۰۵ انشعاب تبدیل به مجاز و ۲ هزار و ۲۳۲ انشعاب نیز قطع شدند.

وی بیان کرد: در استان بوشهر اکنون ۷۰۲ انشعاب غیرمجاز نیز در مرحله قضائی قرار داشته که بزودی تعیین تکلیف خواهند شد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر تصریح کرد: شهرستان‌های عسلویه، دشتستان، بوشهر، گناوه و کنگان به ترتیب بیشترین انشعاب آب غیرمجاز آب را دارند.

عالی با بیان اینکه انشعابات غیرمجاز یک نوع پایمال حق و حقوق مشترکان قانونمند است، گفت: بر همین اساس برخورد با این اقدام غیرقانونی با جدیت دنبال می‌شود.

کمبود منابع آبی به دلیل خشکسالی

وی تصریح کرد: بر اساس برآوردها حجم آب مصرفی شناسایی شده از این انشعابات غیرمجاز چند هزار مترمکعب بوده و ساماندهی این تعداد انشعاب به مثابه احداث یک سایت آب شیرین کن به ظرفیت حداقل ۱۰ هزار متر مکعب و با صرف سرمایه حداقل ۳۰۰ میلیارد تومانی است و از طرف دیگر تهدیدی آشکار برای تأمین آب مشترکان قانون‌مدار هم استانی است.

عالی افزود: کمبود منابع آبی به دلیل خشکسالی‌های متعدد برخورد با انشعابات غیرمجاز را تبدیل به یک اولویت اجتناب ناپذیر کرده است.

وی یادآور شد: در استان بوشهر بیشترین شمار انشعابات غیرمجاز مربوط به اقامتگاه‌های غیردائم و بویژه در حاشیه شهرها و روستاها است.

کد خبر 6086381

دیگر خبرها

  • سرکوب دستمزد کارگران و لطمات بزرگی که به کشور تحمیل شده
  • ساماندهی وضعیت خانواده های شهدای اتباع خراسان رضوی
  • تعیین وضعیت ۳۹۰۰ انشعاب غیرمجاز در استان بوشهر
  • آخرین تصمیمات درباره افزایش تعطیلات آخر هفته | پاسخ ایران به تحریم‌های جدید اتحادیه اروپا | آخرین وضعیت حقابه هیرمند
  • وضعیت پارکینگ‌های کرمانشاه صدای فرماندار را درآورد
  • مجلس درباره مباحث ارزی و معیشتی مردم نشست برگزار کند
  • آقای وزیر می‌دانید مردم باید ۷ ماه قبل خودرو‌های خود را تحویل می‌گرفتند؟
  • وضعیت قیمت شیرخشک بعد از تغییر سیاست‌های ارزی
  • وضعیت قیمت شیرخشک بعد از تغییر سیاست های ارزی
  • آخرین وضعیت ساماندهی آبشوران