Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-25@17:14:42 GMT

بازگشت 237 شهروند جامانده تاجیکستان به «دوشنبه»

تاریخ انتشار: ۱۵ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۷۵۵۸۵

بازگشت 237 شهروند جامانده تاجیکستان به «دوشنبه»

وزارت امور خارجه تاجیکستان از بازگرداندن بیش از 200 شهروند این کشور که به دلیل اعلام قرنطینه و بسته شدن مرزها در مرز مشترک قزاقستان و ازبکستان حضور داشتند، خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس در دوشنبه، وزارت امور خارجه تاجیکستان از بازگرداندن بیش از 200 شهروند این کشور که به دلیل اعلام قرنطینه و بسته شدن مرزها در مرز قزاقستان و ازبکستان حضور داشتند، خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس گزارش دفتر مطبوعاتی وزارت امور خارجه تاجیکستان، 237 شهروند تاجیکستان که به علت بسته بودن مرزها در گذرگاه مرزی «ژیبیک ژالی» بین مرزهای دولتی قزاقستان و ازبکستان موقتا در این مکان حضور داشتند به میهن بازگردانده شدند.

نهاد دیپلماتیک تاجیکستان در این راستا از مقامات ازبکستان جهت مساعدت فوری در تشکیل دالان مستقیم در قلمرو آن کشور برای انتقال شهروندان تاجیک اظهار قدردانی کرد.

همزمان وزارت امور خارجه تاجیکستان از مقامات قزاق برای تامین شرایط لازم جهت عبور بدون مشکل از مرز این کشور شهروندان تاجیک اظهار سپاس کرد.

قبل از این گزارش شده بود که صدها شهروند تاجیکستان در مرز مشترک قزاقستان با ازبکستان بنابر اعلام قرنطینه و بسته شدن مرزها گیر کرده اند.

انتهای پیام/.

منبع: فارس

کلیدواژه: تاجیکستان وزارت امور خارجه ازبکستان قزاقستان وزارت امور خارجه تاجیکستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۷۵۵۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدعیان جامانده به دنبال جام؛ در انتظار خلق شگفتی

به گزارش قدس آنلاین، مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی فوتبال از امروز پنج‌شنبه ۶ اردیبهشت و با انجام یک بازی بین دو تیم لیگ برتری مس رفسنجان و پیکان آغاز می‌شود. دو تیم ۲۴ فروردین و در هفته بیست و سوم نیز رو در روی هم قرار گرفته بودند که این بازی با نتیجه تساوی دو بر دو به پایان رسید. مس رفسنجان که با هدایت محرم نویدکیا تاکنون شکستی را تجربه نکرده است، در مرحله یک شانزدهم نهایی دست به کار بزرگی زد و توانست استقلال تهران را با نتیجه دو صفر از پیش رو بردارد.

مس و پیکان تاکنون ۸ بار به مصاف هم رفته اند که ۵ بازی با نتیجه تساوی به پایان رسیده و ۳ پیروزی هم سهم پیکان بوده است. این دو تیم تاکنون و در ادوار مختلف رقابت‌های جام حذفی به مصاف هم نرفته اند و این بازی نخستین دیدار رو در روی دو تیم در جام حذفی است.

تیم پیکان در مرحله یک شانزدهم نهایی موفق شد تیم ستارگان بهمن جوان را با یک گل شکست دهد و جواز حضور در این مرحله را به دست آورد. پیکان با هدایت رضا عنایتی توانسته در دیدارهای اخیر خود در لیگ برتر نتایج قابل قبولی را کسب کند و در ۵ بازی آخر خود تنها یک شکست برابر پرسپولیس دارد و توانست دو تیم بالای جدولی ملوان و سپاهان را شکست دهد.

دیدار تیم‌های مس و پیکان از ساعت ۱۷:۴۵ و با قضاوت مهدی اجاقی برگزار می‌شود.

برنامه مسابقات مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی به شرح زیر است:

پنجشنبه ۶ اردیبهشت

*مس رفسنجان- پیکان تهران - ساعت ۱۷:۴۵- ورزشگاه شهدای مس رفسنجان

جمعه ۷ اردیبهشت

* مس کرمان- چادرملو اردکان- ساعت ۱۷:۴۵- ورزشگاه امام علی (ع) کرمان
* فجر شهید سپاسی شیراز- گل گهر سیرجان - ساعت ۱۸- ورزشگاه حافظیه شیراز
* هوادار تهران- مس سونگون ورزقان - ساعت ۱۸:۱۵- ورزشگاه پاس قوامین تهران
* آلومینیوم اراک- پرسپولیس - ساعت ۱۸:۱۵- ورزشگاه امام خمینی (ره) اراک
* تراکتور تبریز- ذوب آهن اصفهان - ساعت ۱۸:۳۰- ورزشگاه یادگار امام
* ملوان بندر انزلی- سایپا تهران - ساعت ۱۸:۳۰- ورزشگاه تختی بندر انزلی
* آبی پوشان جنوب - فولاد مبارکه سپاهان - ساعت ۱۹:۳۰- ورزشگاه شهدای فولاد

دیگر خبرها

  • افتتاح دفتر همکاری‌های وزارت تندرستی جمهوری تاجیکستان و دانشگاه علوم‌ پزشکی شیراز
  • تاجیکستان به‌همراه ایران دو پارسی‌زبانِ حاضر در نیمه‌نهایی / کامبک ازبکستان و صعود تایلند
  • مدعیان جامانده به دنبال جام؛ در انتظار خلق شگفتی
  • فوتسال قهرمانی آسیا / تاجیکستان راهی جام جهانی شد/ حذف دراماتیک افغانستان
  • درخواست آرژانتین علیه وزیر کشور ایران بعد از سفر خارجی
  • تاجیکستان راهی جام جهانی شد/ حذف دراماتیک افغانستان از آسیا
  • پیگیری درخواست‌های مردمی در بسته شهروند خبرنگار
  • اجرای طرح خانواده سالم در ۳۶۰۰ مرکز بهداشت | خانواده‌ها در این طرح چه آموزش‌هایی می‌بینند؟ | انجام غربالگریِ روان برای متقاضیان
  • ارمنستان : عملیات تعیین مرز با آذربایجان را آغاز کردیم
  • ستاره خارجی استقلال به تمرینات بازگشت