Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-18@03:29:44 GMT

نمایندگان انگلیسی رفتار جانسون را شرم‌آور خواندند

تاریخ انتشار: ۱۵ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۷۵۶۱۵

نمایندگان انگلیسی رفتار جانسون را شرم‌آور خواندند

چهل تَن از نمایندگان پارلمان انگلیس در نامه‌ای خطاب به نخست‌ وزیر این کشور، خواستار موضع‌گیری قاطعانه وی علیه رفتار ترامپ با معترضان آمریکایی شدند.

به گزارش مشرق به نقل از ایندپندنت، بوریس جانسون نخست وزیر انگلیس، برای محکوم کردن اقدامات دونالد ترامپ رئیس‌جمهور آمریکا علیه معترضان این کشور، تحت فشار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در نامه‌ای خطاب به جانسون، ۴۰ عضو لیبرال دموکرات پارلمان انگلیس هشدار دادند سکوت به منزله همدستی با عاملان قتل «جورج فلوید» مرد سیاه‌پوستی است که حدود ۹ روز پیش به دست پلیس نژادپرست ایالت «مینه‌سوتا» آمریکا کشته شد.

بیشتر بخوانید: واکنش دیرهنگام جانسون به اعتراضات آمریکا

آنها در این نامه از جانسون خواستند با صدور بیانیه‌ای، لحن بیان ترامپ و دفاع وی از خشونت علیه معترضان را محکوم کند.

به گفته این نمایندگان، وظیفه اخلاقی انگلیس حکم می‌کند تا در مقام یکی از متحدان آمریکا، وقتی پای دفاع از حقوق و آزادی آمریکایی‌ها در میان است؛ سکوت خود را بشکند.

در حالی که «دومینیک راب» وزیر خارجه انگلیس در اظهاراتی محتاطانه، فقط به انتقاد از نحوه برخورد دولت واشنگتن با رسانه‌هایی که اعتراضات آمریکا را پوشش می‌دهند، بسنده کرده است؛ نمایندگان انگلیسی موضع لندن در عدم محکومیت رفتار ترامپ را شرم آور توصیف کردند.

منبع: مهر

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا اعتراضات آمریکا سهام عدالت مجلس یازدهم دونالد ترامپ پارلمان انگلیس انگلیس لندن ترامپ آمریکا جورج فلوید مشرق دومینیک راب بوریس جانسون اعتراضات مردمی اعتراضات آمریکا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۷۵۶۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترامپ : بایدن مقصر حمله ایران به اسرائیل است

رییس جمهور سابق آمریکا مدعی شد: ایران به دلیل ضعف دولت واشنگتن به اسرائیل حمله کرد.

به گزارش مهر، رییس جمهور سابق آمریکا این بار به بهانه حمله تنبیهی ایران علیه رژیم صهیونیستی، جانشین خود در کاخ سفید را هدف انتقاد قرار داد.

«دونالد ترامپ» رییس جمهور سابق آمریکا مدعی شد که «جو بایدن» رییس جمهورآمریکا در حمله موشکی و پهپادی گسترده ایران به اراضی اشغالی تا حدی مقصر است.

نامزد فعلی جمهوری خواهان در رقابت های انتخاباتی ۲۰۲۴ آمریکا گفت: فقدان رهبری از سوی جو بایدن باعث جسورتر شدن تهران شده است!

رییس جمهور سابق آمریکا مدعی شد که حملات ایران به این دلیل انجام شد که آمریکا ضعف زیادی نشان می‌دهد.

ترامپ درباره عدم حمایت بایدن از اقدام نظامی تل آویو علیه تهران گفت: نقطه ضعفی که ما نشان دادیم، غیرقابل باور است و اگر من بر سر کار بودم این اتفاق نمی افتاد.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • سوالات عجیب وزیر خارجه اوکراین از همتای انگلیسی پس از حمله ایران به اسرائیل
  • حمله متجاوزانه جدید آمریکا و انگلیس به یمن
  • مجلس نمایندگان کوتاه آمد/ لایحه کمک به کی‌یف به رای گذاشته می‌شود
  • درخواست انگلیسی ها از نتانیاهو
  • قانونگذاران آمریکایی در بن‌بست ارائه کمک‌های بیشتر به رژیم صهیونیستی و اوکراین
  • بررسی جداگانه لایحه کمک به اوکراین و اسرائیل در کنگره آمریکا
  • ترامپ : بایدن مقصر حمله ایران به اسرائیل است
  • تلاش برای رساندن کمک‌های جدید به دست صهیونیست‌ها در کنگره
  • بایدن با سران کنگره درباره بودجه رژیم صهیونیستی صحبت کرد
  • تقلای رئیس مجلس نمایندگان آمریکا برای تصویب بسته کمکی به رژیم صهیونیستی